Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja välimme on vain parisataa metriä 😉
Väliämme on noin 6 km
9
1383
Vastaukset
- Anonyymi
Minun ja kaivattuni välillä on enemmän, mutta lähemmäksi tulee hänkin työnsä takia.
- Anonyymi
Tule luokseni kulta 😎
- Anonyymi
Niimpä. Paitsi tänään en ole töissä. Huomenna iltavuorossa 🤔
- Anonyymi
Kaks tai kolme hevosta on
- Anonyymi
rahan estäjää potkin päähän täältä etänä, sain melkein orkut ja mielessäni kirosin kuole paska kuole!! Vittu mikä fiilis! hakkasin myös työkiusaaja niin saatanan kovaa että vittu teki hyvää, myös äitiäni ja niitä hehkuja ja hoitsuja jolle varastitte, ja muita, kunnolla mustaa ja paskaa ja raivoa, osaa en kohdistanut hakkasin vaan, menee oikeaan. Vittu mikä näistä jaloista lähtee, oikein säikähdin itsekin. laitoin myös paskaa rahasta yksien hoitsujen työpaikkaan :)
- Anonyymi
Viikingit on suosittuja potkun kohteita, on mitä kostaa ja kunnolla potkua päähän ja pahaa elämää!
- Anonyymi
tuntu hyvälle potkia, potkin myös siihen vanhaan Tuulaan takaisin vähän pahaa yrityksistä ja paskasta :)
- Anonyymi
Ihana ajatus tämäkin, mutku en ole töissä, haluaisin olla? Päivällä tuntuu, et olisin lähempänä toista, jossa tulee vietettyä aikaa? Nukkumapaikka taitaa olla <6 km?
- Anonyymi
Tiedän sen 😏
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215869Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303214- 1621784
- 691416
- 1041324
- 631223
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121037Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363921Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116899- 77862