Onko kenelläkään kokemusta ko hammaslääkärikeskuksesta?
Esim hinta verrattuna muihin Loimaan vastaaviin?
Valkee Loimaa
19
1160
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on ainakin hyvät hammaslääkärit. Saa siitä hinnasta kai vähän takas
- Anonyymi
Yksityisellä sektorilla kaikilla saman alan ammattilaisilla on pienellä variaatiomarginaalilla suurin piirtein samat hinnat.
- Anonyymi
Paitsi Varholla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi Varholla
Näyttäs olevan vieläpä hyvään suuntaan, kun vertaa vaikkapa Terveystaloon.
Varhohan pärjää kilpailussa vaikka tk-asiakkaille. Nimittäin mulla makso viimeks parodontologinen hoito, siis käytännössä hammaskiven poisto, n. 45 min. tk:ssa noin 50€ ja Varholla vissiin 53€ tai ehkä vaan 36€
Mutta missä on Valkeen hinnat, ja nehän on pakko ilmoittaa vähintäänkin tyyliin alk. X€...?
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäs olevan vieläpä hyvään suuntaan, kun vertaa vaikkapa Terveystaloon.
Varhohan pärjää kilpailussa vaikka tk-asiakkaille. Nimittäin mulla makso viimeks parodontologinen hoito, siis käytännössä hammaskiven poisto, n. 45 min. tk:ssa noin 50€ ja Varholla vissiin 53€ tai ehkä vaan 36€
Mutta missä on Valkeen hinnat, ja nehän on pakko ilmoittaa vähintäänkin tyyliin alk. X€...?
lajijasurisEi mikään yksityinen firma pärjää bisneksessä pitkään, jos hinnat heittävät kovasti muiden alan yrittäjien hinnoista. Korkeammat hinnat on yleensä niillä, jotka kykenevät tarjoamaan nopeampia palveluita kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään yksityinen firma pärjää bisneksessä pitkään, jos hinnat heittävät kovasti muiden alan yrittäjien hinnoista. Korkeammat hinnat on yleensä niillä, jotka kykenevät tarjoamaan nopeampia palveluita kuin muut.
Juu näinhän se on mutta varsinkin terveyspalveluissa ratkasee hinnan ja nopeuden lisäksi erityisen paljon asiakaskokemus. Mainonta vaikuttaa ihmisiin myös kumman hyvin, ja tämmösiin ei pikkutoimijoiden rahkeet riitä. Voi vaan ihmetellä mitä Terveystalolla tehdään niin erinomaisesti, että esim. suuhygienisti saa asiakkaita yli satasen taksalla. Joillain toki voi maksaa työnantaja tai vakuutus
lajijasuris
- Anonyymi
Terveyskeskuksesta on näemmä Salla tetrikin siirtynyt sinne
- Anonyymi
Millanen pomo se Tuulikki mahtaa olla, kun jatkuvaa vaihtuvuutta ja henkilöstöpulaa tk:ssa, vaikka sijainnin puolesta Loimaa suht hyvä...?
lajijasuris
- Anonyymi
En ole valkeella vielä käynyt mutta innostuin kyllä heti kun näin, että puulaaki on Merjan puulaaki. Eli ajattelin käydä kokeilemassa kunhan tuo parinvuoden välein putsauksen aika on.
Olen ollut Merjan asiakkaana aikoinaan kun oli vielä opinkujan hammaslääkärit ja on niin mahtava lekuri ettei toista ole koskaan kohdalle osunut.
En usko, että hinnoittelukaan olisi mitenkään kilpailukyvytöntä. Terveyskeskuksessa ongelmana on valtava epävarmuus siitä, minkälainen lekuri kohdalle osuu. Se voi olla joko aivan loistava tai sitten jokin virolainen tupakanhajunen toistataitoinen tunari. Itse asiassa joskus Merjakin on osunut kohdalle myös tk:n lääkärinä.- Anonyymi
Yksi venäläinen/vironvenäläinen ainakin oli parilla kertaa ihan hyvä ja mukava, mutta Tuulikista en tykänny, ku pari kertaa kävin. En sitten muuten olekakaan käyny kuin 1-2 krt/v suuhygienistillä ja ne on ollu myös oikein mukavia ja hyviä. Eräs jopa intoutui hiomaan pois ja saikin semmosen vähäistä haittaa aiheuttaneen paikan roiskeen hammasvälissä mikä 👍👌
Se tunnu yhtään ja saa tikulla putsattua kunnolla
lajijasuris
- Anonyymi
Olen ollut tyytyväinen tohon hammaslikia vaikee kävin Varholla jätti tekemättä hammas juuri loppu ja yhden hamma juudi poistamatta käyn jatkossa tässä uudessa siellä on hyvää hammaslääkäri mihin minä luotan koko ajan hän osaa tehdä hommata hyvin
- Anonyymi
Lompakko pitää sitten olla ns. kunnossa. Syyhygienistin hintaa taannoin kyselin ja kyllä hirvitti, vaikka ymmärrän kyllä hyvin, että on monenmoisia kuluja.
Varholla näyttää sentään olevan kohtuuhinnat, mäkin voisin mennä, jos ei tk:n pääse helpolla. Just olin, saa nähdä joko tulee yli 50€ lasku.
Ei ihan helpolla jätä yksityinen tekemättä jotain tarpeellista, kun saa rahaakin. Muu syy...? Enempää en osaa just tohon ottaa kantaa, kun ei ole ikinä tehty.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lompakko pitää sitten olla ns. kunnossa. Syyhygienistin hintaa taannoin kyselin ja kyllä hirvitti, vaikka ymmärrän kyllä hyvin, että on monenmoisia kuluja.
Varholla näyttää sentään olevan kohtuuhinnat, mäkin voisin mennä, jos ei tk:n pääse helpolla. Just olin, saa nähdä joko tulee yli 50€ lasku.
Ei ihan helpolla jätä yksityinen tekemättä jotain tarpeellista, kun saa rahaakin. Muu syy...? Enempää en osaa just tohon ottaa kantaa, kun ei ole ikinä tehty.
lajijasurisPidän suuhygienistin hintaa (reilusti päälle satkun) todella kovana ennen kaikkea siksi, kun hän tekee työtä yksin, eikä mm. yleiskulut ja kiinteistökulut tuntia päälle ole suuren suuret. Tuskin nämä paljonkaan vaikka Varhon vastaavista ja tod. näk hänkin tienaa enemmän kuin terkkarissa. Työntekijästä on yleensä kyllä hiukan (tai joskuis paljon!) enemmän kulua kuin itse yrittäjällä mutta silti.
Toki mä itse teen päätöksen hinta-laatu -suhteen mukaan, ja edullisimman otan jos voi ja toistaiseksi se ollut terkkari,, kun mulla ei ole akuuttijuttujakaan ollu hampaisiin liittyen kuin kerran
lajijasuris
- Anonyymi
Ei se pelkkä hinta kaikkea ratkaise. Ammattitaito, hygienia- potilasturvallisuus ennen kaikkea. Vanhoissa westerneissähän parturi hoiteli hampaat siinä parturoinnin ohella. Paras hoitokeino taisi olla vetää piloille menneet hampaat lopulta pois😬
- Anonyymi
Itse kävin normaali rutiinitarkastuksessa tänään.
Nuorempi hoffren otti vasstaan. Tutki purukaluston ja ikenet "piikillä", leuan liikeradat yms. Otti kolme röntgeniä. Laittoi jotain antibioottisuihketta ikenien "sisään", kuulemma estää ientulehdusta. Sekä laittoi jotain kynsilakan poistoaineen hajuista lakkaa hampaisiin, jotka estää kiillevaurioita. Sekä hioi parit terävät ilkeät kuluma-kohdat pyöreämmiksi. Puolen tunnin aika. Hinta 146 euroa ja siitä 37 euroa kela-korvausta. Viivan alle jäi 109 euroa. Palvelu oli ystävällistä ja asiallista, eikä laskussa edes laskutettu muuta kuin tutkimus ja röntgenkuvat.
Sama setti oli aikaisemmin terveyskeskuksessa (Ei varhan aikaa vielä) noin 80 euroa. mitään kela-korvausta ei moisesta saanut tietysti kun oli tk. Nyt vain ei saanut aikaa sinne. Kukaan ei koskaan soittanut takaisinsoitolla takaisin, joten ajattelin että kokeillaan tuota valkeeta ja jos on hyvä niin he ottavat sitten kopin näistä rutiinijutuista. Taasen valkeelta sain ajan "ylihuomiseksi" eli täksi päiväksi.
Olin tyytyväinen. Kela-korvauskin vähennettiin suoraan. Ei tarvitse erikseen hakea mitään. Mitään toimistomaksuja sun muita muljauksia ei ollut.- Anonyymi
Niin ja lisäksi vielä. Kaikki aikaisempien hammashoitojen tiedot saivat koneelle jostain jotenkin. Eli ei aloittanut edes nollaviivalta. Ilmeisesti ne on jossain yhteisessä tietokannassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja lisäksi vielä. Kaikki aikaisempien hammashoitojen tiedot saivat koneelle jostain jotenkin. Eli ei aloittanut edes nollaviivalta. Ilmeisesti ne on jossain yhteisessä tietokannassa.
Oliskohan ne aiemmat tiedot olleet ja saatu Kanta.fi:sta. Mutta ei paha hinta ollenkaan, kun huomioi mitä kaikkea tehtiin. Nyt vasta ihmettelenkin sitä suuhygienistin taksaa!
Sun hampaisiin on varmaankin laitettu lopuksi fluorilakkaa
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan ne aiemmat tiedot olleet ja saatu Kanta.fi:sta. Mutta ei paha hinta ollenkaan, kun huomioi mitä kaikkea tehtiin. Nyt vasta ihmettelenkin sitä suuhygienistin taksaa!
Sun hampaisiin on varmaankin laitettu lopuksi fluorilakkaa
lajijasurisKun sen taksan kertoi, mahtoikohan ottaa kela-korvausta siitä pois vai kertoivatko vain listahinnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sen taksan kertoi, mahtoikohan ottaa kela-korvausta siitä pois vai kertoivatko vain listahinnan.
Tarkkoja hintoja en enää muista, mutta joka tapauksessa hinta oli reippaasti päälle satasen. Vielä kalliimpaa on Terveystalolla. Varhallakin maksoi yli 60€ mikä sekin on aika paljon alvittomasta 30-45 minuutin työstä, tavallinen hammaskiven poisto ja fluorilakkaus.
Kovat on katteet toisilla yksityisellä puolella noissa. Varhalla omasta puolesta voin sanoo palvelunkin olleen erinomaista suuhygienisti-käynneillä, ja ajan on saanut hyvin vajaan 10 v:n aikana hyvin paitsi viime vuonna, mutta tämä toimenpide ei niin väliä vaikka siirtyy.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886