Käykö siellä ollenkaan nuoria naisia?
Kankaanpään liikuntakeskuksen uimahallissa
28
1111
Vastaukset
- Anonyymi
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Sulta ei kysytty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei kysytty!
isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isot on ongelmat
Sulla ne on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ne on.
isot on ongelmat
- Anonyymi
hinkkaa itseäsi nyt vain kotona rintaliivimainosta katsoen
- Anonyymi
Kyllä minä uimassa käyn.
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
Mistä niitä saa?
- Anonyymi
Emma Nopasen kanssa voisin mennä uimaan.
- Anonyymi
fojdjsifidijofds jfjidoijfdsoijfd
- Anonyymi
Kieltämättä hiukan tylsä paikka.
- Anonyymi
Ehkäpä isojen kaupunkien uimahalleissa on enemmän väkeä.
- Anonyymi
Kuulostaako tirkistelyltä?
- Anonyymi
Mitä jos uintiaika puolitoista tuntia ylittyy?
- Anonyymi
Onko siellä torstaisin enemmän väkeä?
- Anonyymi
Kyllä käy.
- Anonyymi
En oikein saa heidän ulkonäöstään selvää, koska en voi käyttää siellä silmälaseja.
- Anonyymi
Pystyssä
- Anonyymi
Onko teillä kellään käynyt niin, että olisitte ainoita uimahallin asiakkaita?
- Anonyymi
Tai VITTUaan
- Anonyymi
Mä sain pinppiä kankhoonpiäs!
- Anonyymi
homoja iltaisin ,kyttää toisia saunas,
- Anonyymi
Oon vapaaehtoishommissa päivisin.
- Anonyymi
Älynjättiläiset jälleen asialla täällä.
- Anonyymi
miten niin ,homoja siellä saunassa .
- Anonyymi
Kuka käy 2025 enää uimahallissa. Kyllä täällä järviä on misä voi käydä. Joku tyhmä keksiny uimahallin ei mitää järkee.
- Anonyymi
Ei käy :vain mummoja ja jos on nuorehko niin on kolmekymppinen perseenäiti, ja iso peppu onkin. Nuoria naisia ei ole
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1483955Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123511Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai482952Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122902Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442531- 502204
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161458"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001410Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631314Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381189