Teidän politiikkanne ja saamattomuutenne on ollut hengenvaarallista Euroopalle

Anonyymi-ap

Hengenvaarallista politiikkaa

Euroopan unionin sisäasioista vastaava komissaari Ylva Johansson ei tarjonnut puheenvuorossaan muutosta unionin tähän asti harjoittamaan linjaan. Tynkkynen kuitenkin painotti, että nykyisen ongelman siemenet on kylvetty jo vuosia sitten.

– Merkel, Macron ja von der Leyen, say their names! Teidän politiikkanne ja saamattomuutenne on ollut hengenvaarallista Euroopalle. Ulkorajat on tukittava ja hyväksikäyttäjät on palautettava kotimaihinsa. Olemme nähneet tarpeeksi, olemme saaneet tarpeeksi, Tynkkynen jyrisi.

ote suomen uutiset

PS. oulussa taas marssimaan?

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin 600 jengirikollista ulkomailla

      Ruotsin poliisiviranomaisen kansallinen operaatio-osasto (NOA) on tunnistanut noin 600 henkilöä, jotka harjoittavat ulkomailta käsin järjestäytynyttä rikollista toimintaa Ruotsia vastaan 57 eri maasta eri puolilla maailmaa.

      Rikolliset toimijat ovat tietoisesti asettuneet kansainväliselle areenalle vahvistaakseen rikollisia valmiuksiaan ja välttääkseen Ruotsin lainvalvontaa. He osallistuvat pääasiassa huumekauppaan, väkivaltaan ja rahanpesuun. Muita yleisiä rikoksia ovat asekauppa ja petokset.

      Asiasta tiedotti Ruotsin poliisi.

      SUOMEN UUTISET

      • Anonyymi

        eikös näitä ulkomaalaisia ole oulussa jo saatu kiinni kymmeniä jos satoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös näitä ulkomaalaisia ole oulussa jo saatu kiinni kymmeniä jos satoja?

        Menee matematiikaksi, eikä tunnu sujuvan sekään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&q=oulu huumetuomiot

        julkista tietoa...

        hysss


    • Anonyymi

      Oulu aloitti terrorismin tukemisen vuonna 2015 joten todellakin pahuus alkoi vuosia sitten.

      Miksiköhän juuri Oulu tykkää pedofiileista?
      Onko siellä jokin historian KIROUS?

    • Anonyymi

      Sebu on suuri

    • Anonyymi

      Wau miten hurjia te olette.

      • Anonyymi

        On ne hurjia wau wau!Vieläkö uskaltaisivat kusta sähköpaimeneen niin sitten ne vasta hurjia olisivat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe