"Lauttakylä" 18.9.

Anonyymi-ap

Lehti ei katsonut tarpeelliseksi uutisoida Vampulan kirkon 130-vuotisjuhlasta sunnuntaina 15.9.. Mutta tulihan Kiikan kuulumiset selvitettyä sitäkin perusteellisemmin, aina etusivua myöden.

12

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paikallislehresä ei tiedoteta riittävästi myöskään lietealan kuulumisia! Ammattilehti,lieteviesti, kuitenkin julkasee alan kuulumiset ja testaa kalustoa! Siksi lieteviesti tuleekin itselleni Kestona!

• Anonyymi

Ei sinne mahdu Vampulan kiintiöön muuta kun vieraspelaajien pallittelu

• Anonyymi

Minä olin Vampulan kirkon 130-vuotisjuhlissa mukana. Pappi piti hyvin koskettavan saarnan, jossa kävi lyhyesti läpi Vampulan kirkon 130-vuotista taivalta tämän alueen sielujen pelastamistyössä. Monia on saatu pelastettua kadotukselta ja päässyt paratiisiin näiden tämän kirkon toimien ja vuosikymmenien aikana

• Anonyymi

Muutenkin aivan liikaa Sastamalan seudun asiaa.

• Anonyymi

Vieraasta kunnasta tänne saarnaamaan saatu tilapäinen ostopappi. Ne puhuu sellaisista asioista, ja sellaisista pitäjistä, kuin kutakin aina sattuu kiinnostamaan.

• Anonyymi

Meidän pitäjäsä ei tapahdu mitään, josei lietteenlevitystä oteta huamioon..

• Anonyymi

Se että puoli lehteä kertoi Kiikan kappeli(?)srk:n pikku-uutisista oli lehden tahallinen provokaatio vampulalaisia kohtaan. Ei Lauttakylälehti kertonut 130-vuotisjuhlista mitään etukäteenkään. Montakohan lehteä Kiikkaan menee, ja montako Vampulaan?

• Anonyymi

Onko 130-vuotisjuhla sellainen pyöreiden kirkkovuosien viettämisen suurjuhla vai?

Tai onko 10 v kuluttua uudet juhlat, 140-vuotisjuhlat. Sitten siitä 10 v. niin oikein superjuhlat, 150 vuotta samaa kirkonmäkeä käyty.

• "Lauttakylä" 9.10. katsoi uutisoimisen arvoiseksi tiedon Vampulan kirkon urkuparven uudistamisesta, ts. kokolattiamaton poistamisen.

Vampulan kirkon 130-vuotisjuhlallisuuksia lehti ei katsonut uutisoimisen arvoiseksi.

• Anonyymi

Huittisten kirkko on rakennettu vuonna 1500. On aivan tätydellistä pelleilyä, jos tällaisen(kin) kirkkotalon kunniaksi aletaan järjestetään 10 vuoden välein suuret syntymäpäiväjuhlat.

Kaksi paikallislehteä kutsutaan paikalle, kumpikin haastattelee kirkkoherraa ja suntiota. Sitten laitetaan noista kirkonmiehistä juttu uutiskuvineen lehteen.

Olisi parempi, jos Vampulan kulmakunnan väki voisi vähitellen kehittää jotakin hiukan kiinnostavampaa tapahtuman aihetta omilta seuduiltaan. Kuin ainaisesti vaan marista heidän puukirkon olemassaolon 130 vuotisjuhlaa, josta ei tehty tarpeeksi isoa uutisjuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huittisten kirkko on rakennettu vuonna 1500. On aivan tätydellistä pelleilyä, jos tällaisen(kin) kirkkotalon kunniaksi aletaan järjestetään 10 vuoden välein suuret syntymäpäiväjuhlat.

Kaksi paikallislehteä kutsutaan paikalle, kumpikin haastattelee kirkkoherraa ja suntiota. Sitten laitetaan noista kirkonmiehistä juttu uutiskuvineen lehteen.

Olisi parempi, jos Vampulan kulmakunnan väki voisi vähitellen kehittää jotakin hiukan kiinnostavampaa tapahtuman aihetta omilta seuduiltaan. Kuin ainaisesti vaan marista heidän puukirkon olemassaolon 130 vuotisjuhlaa, josta ei tehty tarpeeksi isoa uutisjuttua.

Pitäjän sponsoroimia lietteenlevitysnäytöksiä on toivottu.
        Pitäjän tulisi kustantaa krillimakkarat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä tehty uutisjuttua ollenkaan mutta urkuparven kokolattiamaton vaihtamisesta maalattuun lattiaan tehtiin.

Tarkkaan sinäkin tiedät Huittisten kirkon rakentamisvuoden - muut puhuvat siitä korkeintaan muutaman sadan vuoden tarkkuudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe