Ainoa oire on vaan paineen tunne alapäässä. Ei ole mitään virtsankarkailua
Mulla tulossa tutkimus 1,5 viikon päästä niin tässä vähän mietin mitä toi voi olla.. googlettamalla vain tuli että paineen tunne alhaalla voi merkitä laskeumaa
Voiko olla laskeuma ilman virtsan karkailua
3
486
Vastaukset
- Anonyymi
miten on kohtusi kunto/laita? voi olla laskeumaa, mikäli ikää, joskus kohtukin laskeutuu ja aiheuttaa ongelmia, virtsankarkailuakin.
- Anonyymi
voi olla laskeuma ilman virtsankarkailuakin, mutta paineen tunne voi tulla muistakin syistä. Minulla kaksi myoomaa aiheuttivat paineen tunnetta. Välillä se säteili selkäänkin.
- Anonyymi
Hyvä että ainulla on aika tutkimukseen .sitten muistaakseni voi olla laskeuma vaikka ei virtaamisen tarvetta ole, joillakin painaa peräsuoleen ja saavat vaivoja ja saattavat oireilla että on tarve mennä vessaan useammin kun tavallisesti . Joten niin monia eri syitä voi olla , siksi hyvä että pääset tutkimuksiin. Siellä selviää ja pääset vaivastasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1271848Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2921591- 761459
- 771426
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631011
- 22987
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61950