Kun käytnnistää agregaatin alkuun tulee vain n.60V mutta muutaman minuutin käynnin jälkeen 230...240V. Misshän vika ? Auttakaa tyhmää
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mikä merkki ja malli kyseessä? Helpottaisi vähän asiaa.
- Anonyymi
Superior 2500
- Anonyymi
Kiinalaista kakkaa ainakin tulee täydellä jännitteellä.
- Anonyymi
Voi olla, että jännitteensäätäjän joutuu vaihtamaan. Pyöreän peltisuojan takana.
- Anonyymi
Onko tämän tyhmän aloituksen tekijä vaivautunut vilkaisemaan käyttöohjeita ??
- Anonyymi
Kävin eilen vilkasemassa mutsias, kahdesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin eilen vilkasemassa mutsias, kahdesti.
No kiva että kävit. Saanko kutsua sua isukiksi?
- Anonyymi
Jaahas, siis saattaa olla odotettavissa lisää vajaa päisiä palstojen aktivoijia...
- Anonyymi
Sentään niillä on yhdys sanat hallussa ja oikein kirjoitus toimii. Sinulle riittäisi jos vaikka kävisit ulkona joskus ja tuo vajaaälyinen länkytys voisi loppua.
- Anonyymi
Kohta alkaa jännäkakan länkytys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568