No mutta, ei kai vain M.V ole päässyt vihdoin ja viimein istumaan
https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/peraton-lausunto-sekoitti-tutkintaa-kalajoen-kuolonkolarissa#Echobox=1726567055
Valehtelija
25
1425
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä se vasankarin ulosajo?
- Anonyymi
Just se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just se
Kertokaa lisää, please, kun aloititte.
- Anonyymi
Mitä haluat tietää? Tästä näyttää olevan toinenkin kirjoitus
- Anonyymi
Haluaisin tietää mikä on tuo perätön lausuma ja oliko tämä kyseinen henkilö itse kyydissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tietää mikä on tuo perätön lausuma ja oliko tämä kyseinen henkilö itse kyydissä?
Valehdellut kaiken kuten tapoihinsa kuuluu eikä oo ollut kyydissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehdellut kaiken kuten tapoihinsa kuuluu eikä oo ollut kyydissä.
M V ? Onko tää siis sekoittanut tutkintaa? Eli lisää vihjeitä kuka nainen. Toki yhden M V tiedän,josta syytä pysyä kaukana ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M V ? Onko tää siis sekoittanut tutkintaa? Eli lisää vihjeitä kuka nainen. Toki yhden M V tiedän,josta syytä pysyä kaukana ...
Olet oikeilla jäljillä. Tällähän on rikos taustaa muutoinkin.
- Anonyymi
Miksei kalajokiseutu uutisoi tästä ollenkaan?
- Anonyymi
Tämä olisi hyvä tuoda kaikkien tietoon, osaavat normaalit ihmiset sitten varoa.
- Anonyymi
No tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo.
Tuo sinä jos oot tietoinen? Minulta löytyy useammat käräjäoikeuden päätökset ko ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinä jos oot tietoinen? Minulta löytyy useammat käräjäoikeuden päätökset ko ihmisestä.
No mikset tuo niitä esiin? Nehän ovat julkista tietoa. Ihme lällätystä.
- Anonyymi
Mua pelottaa oon kannuslainen ja jo ajatuski pelottaa siitä tyypistä ei meistä ole mihinkäään anteeksi
- Anonyymi
Tiedän tuon ikäisen noilla kirjaimilla alkavan naisen. Todennäköisesti on hän.
- Anonyymi
Minkä ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen?
46v., lehdessä luki että 1978 syntynyt, joten ikä täsmää.
- Anonyymi
Oh olispa aika hienoa jos on sama tyyppi joka on vähä väliä ties millä tiellä ja selittelee tuttavilleen ja kihlatulleen millonmitäki valheita
- Anonyymi00025UUSI
Juuri tämä!!!! Käy pettämässä kihlattuaan muitten miesten kanssa mutta itse on mustasukkanen jos joku nainen vilkaseekaan miestänsä.
- Anonyymi
Oliko tästä jotain?
- Anonyymi00024UUSI
M.V ei oo menny vieläkään istuun. Tiiän kyseisen henkilön ja täytyy sanoa että osaa olla kyllä kiero. Kaikkien kannattais pysyä kaukana kyseisestä akasta..
- Anonyymi00026UUSI
Miksi sen pitäisi mennä istuun? Antoiko miehellesi?
- Anonyymi00027UUSI
Niin, sis mitä kaikkea tää nainen on tehny?
Onko se se miehensä pettäjä joka riehuu baareissa ja esittää kaikkien kaveria, mut puukottaa selkää?
Luulen että tää kenestä on kyse on R.P.
Seurustelee plassin juopon kans. Sekopää sekin. - Anonyymi00028UUSI
Ei M.V ole istumassa. Kylillä pyörii
- Anonyymi00029UUSI
Niin kertokaapa nyt faktoja siitä äm veestä, nii tehdään monelle palvelus. Säästyvät paskalta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1332582Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002115Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.401755Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi401589Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n591466Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään271169Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan581130Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe111110Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.621080Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?
Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup30746