NumBalli näemmä minun, minun mielestäni, on keksinyt mielenkiintoisen uuden sanonnan: "ylärima ylitetty (2022).
Jääneekö elämään kuten Matti Nykäsen sanonnat, minä en usko.
Kymppi tuolla RIMAKAUHU- keskustelussa melko hyvin, minun mielestäni senssun aloitusta argumentoi.
Senssu vs Kymppi => Senssu hävisi TKO:lla heti ensimmäisessä erässä.
Ylärima ylitetty vs ylimmän köyden ylitys
5
315
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkan.
Kysyisinkin nyt molemmilta herroilta parikolme kysymystä, jos sopii ja sallitaan.
- Montako köyttä reunustaa thainyrkkeilykehää?
- Menevätkö ottelijat kehään köysien yli, ali, vai viis välistä?
- Miksi?
Arvostan omakohtaisia näkemyksiä / kokemuksia aiheesta hieman enemmin kuin kehässä / kehän reunalla käymättömiä.
KIITOS - Anonyymi
Kiitän tästä kommentista alla - vaikka kirjoittaja jostain syystä, ei halua ymmärtää mihin kirjoituksensa kuuluu - aloitukseeni
"Rimat ja köydet.
Kyseisiä voi käyttää rajaamaan tai estämään kulkua esimerkiksi, kuten näsis viittasi kehän köysiin.
Jos ne tahtoo alittaa, ylittää tai mennä vaikkapa köysien välistä, niin voihan siitä toki juttua väsätä samoin kuin esimerkiksi hyppiä betniliemestä valettujen possujen ylitse.
Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Idiootti on alittanut ja ylittänyt riman julkaisuillaan joiden skaala on amislaisesta menestyvään miljonääriin."
WAUUUH!
"Köysistä sen verran että veneilyä harrastavat, siis veneilijät jotka ei ole tuuttuutveneilijöitä webbikameroineen, mielellään elleivät ole uusavuttomia, niin käyttävät luonnon materiaaleista valmistettuja köysiä ja askartelevat niiden päihin pleissauksia."
JESSS!
Niin ja mitä tulee aiheeseen yksityisyyden loukkaus niin lupaan omalta osaltani, että mikäli tulee päivä että saan tietooni rakkaan nimen, niin sen jälkeen sen tietää myös idiootin lapset, exät ja moni muu.
AUTSss...- Anonyymi
No näsis mihin tähtäät aloituksellasi, johon kirjoitit Senssun hävinneen jotain?
Onko sulla muita ongelmia ja oletko jo livenä nuollut esikuvasi takapuolta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näsis mihin tähtäät aloituksellasi, johon kirjoitit Senssun hävinneen jotain?
Onko sulla muita ongelmia ja oletko jo livenä nuollut esikuvasi takapuolta?Etkö 63 tai 65 v parempaan pysty?
Säälittävää jos et.
- Anonyymi
Meijän iskä ja iskänpuolikas oli vähän kuin tää nouballs ja mielikuvituspeppulinsa, se sensukka. Sairas se oli.
silti https://www.youtube.com/watch?v=rUVEFkjqiEE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999