Sinulle mies

Anonyymi-ap

đŸ„° voi tulla yllĂ€tyksenĂ€ se, etten ole mikÀÀn sarjaihastuja!

43

554

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Aijjaaa 🙄

    • Anonyymi

      Aluksi luulin oikeasti hÀnestÀ noin. Ajattelin hiljaa mielessÀni ettÀ taas nÀitÀ leijailijoita.

      • Anonyymi

        TÀtÀ minÀ hÀnestÀ epÀilin /ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÀtÀ minÀ hÀnestÀ epÀilin /ap

        Jouduin vÀhÀn testaamaan hÀntÀ. Osoitti ettei ole sarjaihastuja. Lopulta kÀvikin niin ettÀ itse lankesin hÀneen.


      • Anonyymi

        Taas nÀitÀ? Onko sinulla ruuhkaa niiden ihastelijoiden kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouduin vÀhÀn testaamaan hÀntÀ. Osoitti ettei ole sarjaihastuja. Lopulta kÀvikin niin ettÀ itse lankesin hÀneen.

        Mun testaus on kestÀnyt ikuisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÀtÀ minÀ hÀnestÀ epÀilin /ap

        Haluaisin kokea tÀllaisen, ettÀ apn kaltainen olisi (minun hÀn) minusta kiinnostunut ja halukas tutustumaan, olemalla myös se aloitteellinen osapuoli? Tai tekisi kanssakÀymisen minulle helpommaksi, nÀyttÀmÀllÀ minun olevan hÀnelle merkityksellinen (haluttu).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kokea tÀllaisen, ettÀ apn kaltainen olisi (minun hÀn) minusta kiinnostunut ja halukas tutustumaan, olemalla myös se aloitteellinen osapuoli? Tai tekisi kanssakÀymisen minulle helpommaksi, nÀyttÀmÀllÀ minun olevan hÀnelle merkityksellinen (haluttu).

        Voi kiesus sun kanssa gubbekuiskaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiesus sun kanssa gubbekuiskaaja

        Tuottaako tÀllainen sinulle hyvÀÀ mieltÀ, gubbeilija?


    • Anonyymi

      Ei tule, vaikka onkin vaikea tunnustaa itselleni ettÀ taidat olla flirttailija.

      • Anonyymi

        No en minÀ ainakaan ole tuollainen. Olen liiankin tosikko/ap


    • Anonyymi

      MÀ olen sarjaihastuja, mutta vain yksi on pysynyt vuosia mielessÀ ja voittaa kaikki ihastukset. YleensÀ ihastus menee viikossa ohi.

    • Anonyymi

      Kiva tietÀÀ. ⭐

      • Anonyymi

        Eikö, suukko sinulle.


    • Anonyymi

      Positiivinen yllĂ€tys 👍

      • Anonyymi

        Aloitus on leikillÀ sanottu. En usko ettÀ hÀn on sitÀ luullutkaan.


    • Anonyymi

      HÀn ei oikeasti voisi luulla noin, vai voisiko? En enÀÀ ainakaan? sivusta naiselta

    • Anonyymi

      TiedÀn. Oot ollu aina vakaa ja kiltti,halattava ja rauhallinen mutta toimelias. Sellainen ihana jolle kukaan ei voi tehdÀ pahaa.

    • Anonyymi

      hyvÀ sinÀnsÀ. mÀ en ole myöskÀÀn. palsta on asia erikseen , mitÀ tunteiluun tulee. IRL oon varmaa vaa viilee ja sulkeutunu. toki pieni kevyt flirtti luonnistuu, siinÀki tiedostan ettÀ oon valikoiva ja se ei herÀtÀ mus muuta ku fyysistÀ haluu. ihastun vasta kun oikeesti tutustun ihmiseen ja sekin vaatii aikaa koska on vtun vaikeeta pÀÀstÀÀ ketÀÀn oikeesti lÀhelle :d

      • Anonyymi

        Tarkoittamani mies ei ole noin puhelias. Mutta toivottavasti kaipaamasi huomaa kirjoituksesi.


    • Anonyymi

      YllÀtyksenÀ voi tulla jo se et olet minuun ihastuja. En ole myöskÀÀn sarja-ihastuja, en edes flirttailija. Otan vaan askeleita kohti ja voit olla hÀn nainen tai sitten et.

      • Anonyymi

        HÀn otti vain askeleita kohti, ei flirtannut, ei mitÀÀn, jutteli niitÀ nÀitÀ ja minÀ ihastuin ja rakastuin. sivusta.


    • Anonyymi

      En ole sarjaihastuja. ÄlĂ€ mies luulekaan niin. Olet ainoa yli 10 vuoteen.

      • Anonyymi

        TÀytyy sanoa, pitkÀ ihastus ollut. Saatoit olla jo silloin paljon nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÀytyy sanoa, pitkÀ ihastus ollut. Saatoit olla jo silloin paljon nuorempi.

        10 vuotta sitten hÀn on ollut 10v nuorempi. Ikinuorena pysyy vain palstalla /ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÀytyy sanoa, pitkÀ ihastus ollut. Saatoit olla jo silloin paljon nuorempi.

        Ei ole pitkĂ€ ihastus vaan ei ole ollut muita ihastuksia ENNEN HÄNTÄ vuosiin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        MikÀhÀn ihme suakin nÀrÀstÀÀ, kun tuntemattomille ihmisille pitÀÀ tuollaista puppua tulla sanomaan?


      • Anonyymi

        Taas siinĂ€. Sun vintissĂ€ huuta torvet 📱📣📯


      • Anonyymi

        Sinulle taas saattaa tulla yllÀtyksenÀ, ettet voi mitenkÀÀn tietÀÀ kenelle vastaat eikÀ ap olekaan se kenelle yritÀt jotain vihjailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle taas saattaa tulla yllÀtyksenÀ, ettet voi mitenkÀÀn tietÀÀ kenelle vastaat eikÀ ap olekaan se kenelle yritÀt jotain vihjailla.

        Katkerat ihmiset ne vaan tÀÀllÀ pyörii vuodesta toiseen maalittamassa tÀtÀ naista esittÀvÀÀ emojiÀijÀÀ, keinotonta menoa on


      • Anonyymi

        Ensin se työ otetaan sitte sitÀ ei tehÀ, rikollisuus rehottaa


      • Anonyymi

        Kenelle oikein kuvittelet kirjoittavasi? En edelleenkÀÀn ole mies. Sinulta nĂ€yttÀÀ hĂ€vinneen viimeinenkin jĂ€rjenhiven tÀÀllĂ€. 📱📣📯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin se työ otetaan sitte sitÀ ei tehÀ, rikollisuus rehottaa

        MitÀ jos ihan oikeesti alkaisi kovaan ÀÀneen kertomaan jatkuvasti, miten tÀssÀ kaupungissa ei toimi mitkÀÀn sote-palvelut. Apua ei saa ja ketÀÀn ei kiinnosta. On meillÀ liikenneyhteydet, mutta ÀlÀ helv. muuta tÀnne, kun mitkÀÀn palvelut ei pelaa, jos sinÀ tai perhe sairastuu. Ja joo, voi olla koko Suomessa ongelmia, mutta ei niitÀ tÀssÀ mittakaavassa ole. Ei missÀÀn nimessÀ muuttoa tÀhÀn suuntaan, opiskelijoidenkin kannattaa hakeutua muualle.


    • Anonyymi

      No vÀhÀn kyllÀ yllÀttyisin. Arvelen sulla olevan miehiÀ jonoksi asti.

      • Anonyymi

        Minusta ei tÀllaista voi luulla/ap


      • Anonyymi

        TÀÀ olikin sitten ehkÀ mulle... on toki monenlaista yrittÀjÀÀ, mutta ei ole intressiÀ enÀÀ keneenkÀÀn muuhun kuin suhun. Kun ihastun syvÀsti niin intressit muihin kyllÀ lopahtaa. TÀtÀ tunne sua kohtaan on kestÀnyt kevÀÀstÀ saakka. Toivoisin, ettÀ ymmÀrrÀt etten leiki sun tunteilla.
        -sivusta


      • Anonyymi

        Jos miehillĂ€ tarkoitetaan mun terapeutteja ja muuta sote-henkilökuntaa, jotka on mua matkan varrella hoitanut, niin joo, varmasti niitĂ€ on ”jonkun verran”. Tietty tuolta nuppipuolelta.


    • Anonyymi

      ei tainnut Emilian hyvĂ€ petse tuoda voittoa hehku uralla, eikĂ€ lasten hoitsuna 😂😂😂😂😂😂muut oli kauniimpia ja varkaan ura ei pitkĂ€lle pötki 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😜😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei kannata Polle hakata kaikkia kauniita naisia jotta hehkuja nostat ja maksat niiden elĂ€mÀÀ ja panoja 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😜😂viikingit on aina viikinkejĂ€ 😂😂😂đŸ„čđŸ„č😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja rahalla ja nyrkillĂ€ ei kaikkea saa, 😂🙂😂🙂😂😂🙂🙂🙂🙂😂😂urpo! 😂😂😂😂😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜

    • Anonyymi

      onko siellĂ€ pohjoisessa edes mitÀÀn rehellistĂ€ 😜😜😜😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙂😂😂😂😂😂😂😂😂se tiedetÀÀn ettĂ€ monessa paikassa ei 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙂🙂🙂🙂🙂😂😂😂😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜kunnolla turpaan đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜…đŸ˜…đŸ˜‚đŸ˜…đŸ˜…đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ™‚â€ïžđŸ™‚đŸ™‚đŸ™‚đŸ™‚đŸ™‚đŸ™‚đŸ™‚đŸ™‚đŸ™‚đŸ˜‚kaikki annetaan takaisin đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ„€đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ„€đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ„€đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚

    • Anonyymi

      EhkÀ on parempi, ettÀ mt-avohoito-osasto riehuu palstalla, kuin ulkona. Mutta pitikö noiden just mun aloitukseen pesiytyÀ. Sori normaalit lukijat. Ilmoitukset lÀhti (taas)./ap

    • Anonyymi

      Ja tÀssÀ ketjussa yksi, kaksi tÀmÀ mukaan luettuna. TÀmÀnkin voisit tarkistaa. Jos pystyt.

    • Anonyymi

      Miks nÀÀ mun omat on vierekkÀin/ap

    Ketjusta on poistettu 9 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle vÀliÀ, jos jokin kaivattusissa

      ei ole tÀydellistÀ? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epÀsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      IkÀvÀ
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestÀ

      SelvittÀmÀÀn asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      IkÀvÀ
      121
      3886
    3. ShokkiyllÀtys! 31-vuotias Hai asuu vielÀ "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttÀÀ: "No ei tÀmÀ..."

      Hmmm, mitenhÀn sitÀ suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensÀ kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitÀ kokoomus tulisi hallituksessa tekemÀÀn ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitÀ kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat LappajÀrvellÀ iÀt.

      Nyt nimiÀ listaan menneistÀ ja nykyisistÀ Wiisaista LappajÀrvelÀisistÀ. ItseÀkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      LappajÀrvi
      12
      1276
    6. MissÀ Steffe hiihtÀÀ?

      MissÀ reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitÀÀn sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmÀ skulata tennistÀ ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elÀmÀni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviÀkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinÀ olet niistÀ kaikista ihmeellisin. Olet el
      IkÀvÀ
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijÀ kiinnostuksen herÀÀmisessÀ

      MikÀ tekee deittikumppanista kiinnostavan? MitÀ piirrettÀ arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedÀn, ettÀ myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. TiedÀt, ettÀ odotan. EhkÀ aika ei ole vielÀ
      IkÀvÀ
      61
      1133
    10. Olen menettÀnyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedÀ johtuuko se sinusta vai tÀstÀ palstasta. Olis mukava nÀhdÀ oikeasti eikÀ arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe