Oon about 175cm tyttö ja haluisin skootterin. Oon miettiny mopon hankkimista, mutta en usko et musta oikee ois siihe kaikkee väsäilyy sun muuhu ku katto kaikki mun kavereita jotka korjaa niien mopoi kokoaja. Haluisin siis jonkun skootteri, mut en tiiö minkä. mun kaveril on kisbee ja toidel speedfight 4, Ne tuntu jotenki pieneltä ku olin niis. Mulla on kans aika pitkät jalat nii se saatta vaikuttaa siihe. Haluisin siis skootterin mikö ois kivan näköne ja sille et pystyisin oleen siinö ilman et se tuntis kauhee pienelt. Älköö sit tulko mulla valittaa mistääjos tässä sanoin jotai väörin ku siis en mää ole vielä nii kauheesti perehtyny nöihin juttui ku synttärit on vasta marraskuus nii en oi kortti saanu.
Kiitos jos autat jo etukätee.
Oisko vähän apuja skootterin valinnalle
Anonyymi-ap
1
602
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Varmaan kysymykseen tuli ratkaisu jo 2 vuotta sitten, mutta sanottakoon pitkille tytöille tai pojille yleisesti, että skootterissa ei juuri ole maksimipituutta kuljettajalle.
Itse olen 184 cm ja ajan ongelmitta Vespa LX:ää, mutta varmaan yhtä ongelmitta mitä tahansa muutakin. Pituudesta on vain hyötyä kun ei tarvitse keikkua liikennevaloissa, molemmat jalat yltää maahan samalla kertaa. Ja istumapaikkaa hieman säätäen saa ihan varmasti riittävästi jalkatilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398