Itse lopetin kk maksullisen netin, koska sen sai asumisen hintaan kuuluvana palveluna 0€/kk ja nopeus 50M.
Palelun tarjoaa DNA ja tein nopeusvertailun.
DNA:
- ping- 11ms
- jitter- 1ms
- dl- 47,3
- upl- 9,9
Telia:
- ping- 11
- jitter-1
-dl- 46,8
- upl- 9,8
Elisa:
- ping-18
- jitter- 1
- dl- 51,1
- upl-10,7
Nopeustesti.fi:
- ping-10
- jitter-1
- dl-45,8
-upl- 9,7
Bittimittari:
- ping-11
- jitter- 3
- dl-44,7
- upl- 9,6
Olen jäänyt paitsi ainostaan siitä kk maksusta, koska sen mitä tarve, toimii kuten pitääkin!
Suosittelen taloyhtiönettiä jos vain mahdollista! Kokemusta asiasta jo n. 3v kuten kk maksuttomasta puhelinnumerosta eli prepaidista ja whatsapp puheluista/viesteistä ilman erillistä maksamista joka kuukausi....
No prepaid-liittymään on kerran vuodessa ladattava min. 10€ jotta numero pysyy voimassa. itselläni saldo lähinnä lisääntyy vuosittain eli ei huono!
Lehtimyyjät eikä huijarit kyseiseen numeroon myöskään soittele, se on erittäin tuntematon numero, koska numeron käyttäjästä ei saa tietoja!
Taloyhtiönetti!
Anonyymi-ap
1
315
Vastaukset
- Anonyymi00002
Todella hyvä, kuin omasta suustani ja näppäimiltä tehty aloiteus!
Komppaan mukana ja outoa että monet haluaa maksaa erikseen tarpeettomasta?
Kyllä se totuus on selkeää, että ihmisiä viedään kuin "pässejä narussa" tiettyyn suuntaa jotta eivät tajua mitä ympärillä oikeasti on...
Ilmeisemmin vastaukset vähäiset, koska tajuavat (ehkä) mihin vedätykseen joutuneet....
Aloitus naulankantaan 100% osuma!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511704- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1741072Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84935
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49781- 39760