Itse lopetin kk maksullisen netin, koska sen sai asumisen hintaan kuuluvana palveluna 0€/kk ja nopeus 50M.
Palelun tarjoaa DNA ja tein nopeusvertailun.
DNA:
- ping- 11ms
- jitter- 1ms
- dl- 47,3
- upl- 9,9
Telia:
- ping- 11
- jitter-1
-dl- 46,8
- upl- 9,8
Elisa:
- ping-18
- jitter- 1
- dl- 51,1
- upl-10,7
Nopeustesti.fi:
- ping-10
- jitter-1
- dl-45,8
-upl- 9,7
Bittimittari:
- ping-11
- jitter- 3
- dl-44,7
- upl- 9,6
Olen jäänyt paitsi ainostaan siitä kk maksusta, koska sen mitä tarve, toimii kuten pitääkin!
Suosittelen taloyhtiönettiä jos vain mahdollista! Kokemusta asiasta jo n. 3v kuten kk maksuttomasta puhelinnumerosta eli prepaidista ja whatsapp puheluista/viesteistä ilman erillistä maksamista joka kuukausi....
No prepaid-liittymään on kerran vuodessa ladattava min. 10€ jotta numero pysyy voimassa. itselläni saldo lähinnä lisääntyy vuosittain eli ei huono!
Lehtimyyjät eikä huijarit kyseiseen numeroon myöskään soittele, se on erittäin tuntematon numero, koska numeron käyttäjästä ei saa tietoja!
Taloyhtiönetti!
Anonyymi-ap
1
324
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Todella hyvä, kuin omasta suustani ja näppäimiltä tehty aloiteus!
Komppaan mukana ja outoa että monet haluaa maksaa erikseen tarpeettomasta?
Kyllä se totuus on selkeää, että ihmisiä viedään kuin "pässejä narussa" tiettyyn suuntaa jotta eivät tajua mitä ympärillä oikeasti on...
Ilmeisemmin vastaukset vähäiset, koska tajuavat (ehkä) mihin vedätykseen joutuneet....
Aloitus naulankantaan 100% osuma!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557