Tehdään lapsi

Anonyymi-ap

Pidetään huolta toisistamme

25

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei enää lapsia kiitos.

      • Anonyymi

        ...💔


    • Anonyymi

      Tehdään, 99999:1, miten olisi?

      • Anonyymi

        Otetaan kissa vaan. Minun lapsiluku on täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan kissa vaan. Minun lapsiluku on täynnä.

        ...pöydälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...pöydälle?

        ...vai pöydällä?


    • Anonyymi

      tehhään ainaki 2 ja ehkä enemmänki <3

      J

      • Anonyymi

        Kiva haave, mutta ei kiitos. Realiteetit puhuu sitä vastaan


      • Anonyymi

        ...mutta Siis voidaan toki jatkossakin harjoitella sitä kun se on Sujunut meillä aina niin hyvin


      • Anonyymi

        Yritätkö mieheke puhua toisena esiintyen!? Taasenko noin kovasti viiraa


    • Anonyymi

      Jos ei oo osannut pitää epätasa-arvoisessa tilanteessa huolta naisen lisääntymisterveydestä ja elämästä ylipäätään, ei ansaitse elämää

    • Anonyymi

      Syntyvyys on laskussa ja palstaa lukiessa ehkä se on hyvä vain niin.

      • Anonyymi

        Mutta aloittajamies varmaan tuumailee, että voin minäki hoitaa sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aloittajamies varmaan tuumailee, että voin minäki hoitaa sitä

        Ja kyllä- pari muutakin kommenttia kertoi omaa kieltään matalaotsaisuudesta


    • Anonyymi

      En tiedä voinko saada enää lapsia. Vaikka nuori olenkin. 😮‍💨

    • Anonyymi

      Ehkä yksi.

    • Anonyymi

      tietenkin pitäisin susta huolta kyllä mikäli olisit mun ..ja yksi olisi toiveissa kyllä

      • Anonyymi

        Hahahhahahaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahhahahaha

        Tällä sloganilla jotkut jäbät luulee lohkeavan vai mitä vanhapiika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä sloganilla jotkut jäbät luulee lohkeavan vai mitä vanhapiika?

        Vanhapiika voi ahdistella palstalla miehiä ja kuvitella vaikka mitä. Jos ehdottelee palstalla lapsentekoa osoittaa että on muijassa jotain vikaa. Jostain syystä ei ole kiinnostava . On joko epämiellyttävä käytös tai ulkonäkö mikä pitää miehet kaukana. Löysä moraalinen nainen tietysti oma lukunsa. Tai narsisti. Huh huh.. Aito teeskentelemätön nainen, eipä tarvitse palstalla huhuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhapiika voi ahdistella palstalla miehiä ja kuvitella vaikka mitä. Jos ehdottelee palstalla lapsentekoa osoittaa että on muijassa jotain vikaa. Jostain syystä ei ole kiinnostava . On joko epämiellyttävä käytös tai ulkonäkö mikä pitää miehet kaukana. Löysä moraalinen nainen tietysti oma lukunsa. Tai narsisti. Huh huh.. Aito teeskentelemätön nainen, eipä tarvitse palstalla huhuilla.

        Tiedät itsekin ettei mitään naista ole niillä spekseillä kuin sinä kuvailet läksäri


    • Anonyymi

      tämä ei enää riitä minulle ja otatte niin paljon ettei meillä onnistu toistemme kanssa. ahdistun vain. mutta toivon sinulle sitä jonkun muun kanssa, ei se itseltä pois suljettu ole mutta ei enää oikeastaan se pääsuunnitelma, joskus olisi ollut mieleen.

    • Anonyymi

      Onko susta siihen ymmärrätkö mikä vastuu lapsesta on sen kahdeksantoista vuotta ja ikävä kyllä jos vanhempi kokee että vastuu lapsesta tuon iän jälkeen jatkuu joutunee vanhempi myöntämään itse itselleen töpänneensä jotain kasvatuksessa sen ymmärrän että lapsen pärjäämosestä on huoli lopun ikää mu se johtunee siitä että vanhempana ainakin itse mietin että olenko opettanu lapsilleni riittävästi elämästä että voin olla varma heidän pärjäämisestä

      https://youtube.com/shorts/69ABBcDz1gg?si=YF8qpBe6GLnEqNCg

      • Anonyymi

        Yhen lapsen kanssa kyllä pärjää.Tulee kestävä tapaus kun yksin saa olla paljon.Ei hätkähdä vaikka joutuis pakosta aikuisena autiolle saarelle yksin vaikka 5- vuoden.


    • Anonyymi

      Opetusministeriön ja opettajien vuoksi se ei ole mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe