Sekä Supo että puolustusvoimat kasvattaneet terroriuhkaa ennätyskorkeaksi

Anonyymi-ap

Enää ei auta yhtään, että oikeusasiamies käsittelee ikuisuuksia vanhoja laittomia ihmisoikeuksien vastaisia sairaita rikoksia, mitä nämä ovat ihmisille maassa aina tehneet.

Jotkut käsittämättömät idiootit tässä maassa, menivät lopulta antamaan näille jopa lupia kasvattaa terrori-iskujen toteutushaluja ihmisillä ennätyskorkeiksi mitä ne on tänä päivänä kaiken elektronisen häirinnän ja muiden rikosten seurauksina.

Kukaan ei näiden viranomaismafioiden rikoksia katsele ilman kunnollisia kostoja. Kannustan erittäin paljon jokaista kostaa, sen tällaiset valtion säälittävimmät rikollisjärjestöt kaipaa!

15

699

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu muuten ympäri maailmaa. Ihmisten elämää häiriköidään hakkeroinneilla, ja teleliikenteen häirinnöillä niin kauan kunnes kohdehenkilö tekee terroriteon.

Sairasta että samoja virheitä tehdään, eikä muiden maiden lopputuloksista kukaan ota missään opiksi. Suomessa sen ymmärtää tosin, kun jokainen poliisi on jo lähtökohdasta rikollinen ja puhumattakaan vähä-älyinen eläimeksi luokiteltava tuholainen!

• Anonyymi

Beirut, Libanon, Beirut

• Anonyymi

Tuskinpa tietyt kaupalliset tahot ovat pistäneet paljonkaan hanttiin tässä globaalissa totalitarismiin hankkiutumisessa, sopinee niille enemmän kuin hyvin.

• Anonyymi

Ja onkin melkoinen kavalkadi firmoja.

• Anonyymi

Taas hienoa itsensä kanssa keskustelua. Siihenkin on diaknoosi ja lääkkeet....

• Anonyymi

Niin on vainoharhaisuuteenkin. Ota sinä semmonen.

• Anonyymi

Itsensä kanssa keskustelu kuuluu jo vanhastaan somen vakikäytäntöihin.

• Anonyymi

Poliisi itkee uutisissa miten väkivalta on kasvanu räjähdysmäisesti. Ja poliisia kohtaan murhayrityksiä peräti 3 yhden päivän aikana. Vaikka toivoisi olevan satoja päivässä, kunnes jokainen tämän säälittävän rikollisjärjestön rikolliset makas haudoissaan.

Sitten voi seuraavat valtion rikolliset pohtia uusia ihmisoikeuksien rikoksia, ja hakkeroida kaikkien kansalaisten älylaitteita ja suorittaa häirintää ja sairasta vainoamista. Tuskin kannattaa seuraavillakaan rikollisjengeillä.

Poliisit maksaa nyt hintaa siitä minkä ovat maahan järjestäneet itse.

• Anonyymi

Sairaita rikoksia nämä tekee. Täytyy ihmetellä suuresti mitä kuvitellaan lopputulokseksi, muuta kun jo on nähty ja nähdään joka päivä enemmän.

• Anonyymi

Poliisit on jo liikkuvia maalitauluja kaupungeissa eri puolella maata. Sen ilon suo monelle kun pääsee tällaisia rikollisia teloittamaan.

• Anonyymi

Sinä päivänä kun ensimmäinen kunnon terrori-isku näkee päivänvalon tässä viranomaismafian maassa, jonka nämä säälittävimmät häirintäorganisaatiot on maahan tuoneet, kannattaa kiittää näitä valtion rikollisia suuresti.

Mitään sairaampaa ja säälittävämpää, kun tällaiset läpimädät organisaatiot jotka kansalaisille ja ihmisille suorittaa ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia ei löydy mistään muiden tavallisten rikollisten keskuudesta.

Jokaiselle Supossa työskentelevälle eläimelle kuuluisi välitön pään katkaisu kansalaistorilla!!!

• Anonyymi

KRP on itse asiassa sairaampi kuin otsikon yhteensä. Keskusrikollispoliisissa löytyy sellaisia ict-rikollisia, joille ei ihmisoikeuksien vastaisista rikoksista, ja milloin mitäkin ihmisten naapureiden häirintää gang stalking rikoksillaan samaan aikaan kun kyseinen rikollisjärjestö poliisi yleisesti itkee resurssipulaa.

Mitkään vankeustuomiot ei pitäisi olla näille KRP:n säälittäville rikollisille rangaistukset, vaan millä keinoilla tahansa hautapaikat varaukseen ja jätteet kuoppiin!

• Anonyymi

Mistä tiedät tämän asianlaidan?

• Anonyymi

Nää valtion sairaat rikollisjärjestöt on tänkin maan tuhonneet ihan samanlailla jo kuin Kiina ja Venäjä.

On erittäin suuri yllätys jos ei lähivuosina nähdä isoja terrori-iskuja suomessa joita on ihan nämä valtion rikolliset itse aiheuttaneet ja sivullisia kuolee. Kuten aina tähänkin asti vastaavissa ympäri maailmaa.

• Anonyymi

Täältä poistettiin muutama viikko sitten otsikko : Vuosikymmenien gang stalking, joka sisälsi ilmeisesti liikaa factaa ja kirjoittajat täällä ilmeisesti nykyään enemmän 75- vuotis juhlavuotta viettävää henkilökuntaa, jonka teemana on Kirjallisuus, mikä sisältää kaikesta päätellen kaikkea muutakin kuin työpaikalla jaettavia kirjavinkkejä ja hyviä TV- sarjoja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      305
      1195
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      71
      845
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      783
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      663
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      642
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      41
      636
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      586
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      555
    9. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      535
    10. 45
      527
    11. 32
      511
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      505
    13. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      33
      497
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      78
      463
    15. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    16. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      432
    17. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      427
    18. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      426
    19. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      401
    20. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      26
      384
    Aihe