Kerro miksi

Anonyymi-ap

Olen niin rakastunut sinuun

24

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun puhe ja lähellä olo ilmaisee oikein kiinni. Olet niin miellyttävä että sulan katseesta, olemuksesta, äänestä. Yksipuolisuus on aika vaikeaa

      • Anonyymi

        Imaisee


    • Anonyymi

      Kerro sinä, miksi minä sinuun.

    • Anonyymi

      Ihmissuhteiden ylläpitävä voima ei ole siinä, mitä teemme toistemme puolesta tai mitä annamme toisillemme vaan siinä, kuinka paljon annamme itsestämme toisillemme. Se tarkoittaa epäitsekkyyttä, vähemmän minua ja enemmän sinua. Se tarkoittaa muiden ajattelua ennen itseäsi ja toisen ihmisen tarpeiden asettamista omiesi edelle. Lähtökohtana on rakkaus.
      Kun alkaa antaa huomiota toiselle, oma parisuhde pääsee kehittymään. Mikä tahansa, jolle annat huomiotasi, kasvaa ja kehittyy.

      • Anonyymi

        Mä en tarvitse tällaisia oppiläksyjä


      • Anonyymi

        Ihminen joka on ihmisyydessä laitettu todella alhaiselle tasolle ei voi tehdä noin. Koska tollaisista asioista ei ole kyse. Se voi näyttää siltä, mutta näet väärin jos et näe ihmisyyttä. Suurin osa ihmisistä on todella typeriä


      • Anonyymi

        Ei voi kuin nauraa! Ihan kunnon aamuturahdushan se sieltä tuli. Tarkoitatko, että mikä tahansa, siis kaikki kasvaa, mille antaa huomiota? Ja kehittyykin vieläpä? Saanen sanoa eriävän mielipiteeni. Ei tuo buranapurkkikaan ole kasvanut eikä kyllä kehittynytkään, vaikka se on saanut huomiota ihan kummasti. Tiskikasa sen sijaan kasvaa, vaikken suo sille pätkääkään huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin nauraa! Ihan kunnon aamuturahdushan se sieltä tuli. Tarkoitatko, että mikä tahansa, siis kaikki kasvaa, mille antaa huomiota? Ja kehittyykin vieläpä? Saanen sanoa eriävän mielipiteeni. Ei tuo buranapurkkikaan ole kasvanut eikä kyllä kehittynytkään, vaikka se on saanut huomiota ihan kummasti. Tiskikasa sen sijaan kasvaa, vaikken suo sille pätkääkään huomiota.

        Sinä et ookkaan mikään normaaliälyinen.
        Jos et osaa erottaa edes siellä pienessä mielessäsi asioita toisistaan, olet vajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ookkaan mikään normaaliälyinen.
        Jos et osaa erottaa edes siellä pienessä mielessäsi asioita toisistaan, olet vajaa.

        Ja tämäkö paransi maailmaa? Omaa, muiden ja yleisesti? sivusta


      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu ja täyttä asiaa. Kiitos, että jaoit. Oli ainakin itselle taas hyvä muistutus. Harmi, että noita ilkeilijöitä täällä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ookkaan mikään normaaliälyinen.
        Jos et osaa erottaa edes siellä pienessä mielessäsi asioita toisistaan, olet vajaa.

        Juurihan erotin. Vajaa olen, myönnän. En sentäs ihan niin vajaa kuitenkaan kuin.. No, jääköön sanomatta.

        Vajaa olen ja sitä olen ollut siitä lähtien, kun hän lähti. Ei tartte tulla sanomaan, että onni ei oo kiinni toisesta ihmisestä, sillä tiedän, ettei ole, mutta ne olosuhteet, joihin jäin, ovat vieläkin läsnä. Siksi vajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämäkö paransi maailmaa? Omaa, muiden ja yleisesti? sivusta

        Ai tämä palstamiehen rouhea riitely itsensä kanssa? Mikä sulle vaa toimii ns👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin nauraa! Ihan kunnon aamuturahdushan se sieltä tuli. Tarkoitatko, että mikä tahansa, siis kaikki kasvaa, mille antaa huomiota? Ja kehittyykin vieläpä? Saanen sanoa eriävän mielipiteeni. Ei tuo buranapurkkikaan ole kasvanut eikä kyllä kehittynytkään, vaikka se on saanut huomiota ihan kummasti. Tiskikasa sen sijaan kasvaa, vaikken suo sille pätkääkään huomiota.

        Täällä on tiskikasa kadonnut ja se on kauheaa 😱
        Pitää alkaa kokkailemaan että saa uuden kasan.


    • Anonyymi

      Joku meissä synkkaa huolella keskenämme kun olemme. Itse miettinyt samaa miksi uin kun kala vedessä hänen kanssa. Tunne että on kotona, tunne että haluaisi toista niin paljon kaikilla tavoilla. Ei pelkästään fyysisesti.

    • Anonyymi

      Olen vaan niin rakastettava tyyppi eiku kaikki juntit vihaa mua en tiiä mitä teen

    • Anonyymi

      Älykkyys...

    • Anonyymi

      Talous...

      • Anonyymi

        Ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei

        Pää tyynyyn ja unta niin helpottaa kaipaukset, kun on pirteenä.


    • Anonyymi

      Odota rauhassa, se tunne on ohi menevä.

      • Anonyymi

        Niin varmaan


      • Anonyymi

        Et ole päässyt itsekään siitä yli


    • Anonyymi

      Tiedän miten Naisille puhutaan ja olen heille kohtelias... Siinä tärkeimmät

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe