Ei ole ihme että sairastelu on yleistä kun katsoo katukuvaa ja lehtien palstoilla ja telkkarin ohjelmia, ylipaino näkyy kaikessa. Ihmiset ovat ihan hukassa elämänhallinta kanssa, sähkömoottorien avulla liikutaan, puhelin annetaan 1 vuotiaalle ja siinä pysyy, koulupäivät, myöhemmin aikuisena. Liikuntaa harrastetaan hyvin vähän. Sitten ei nuoren keho ei saa liikettä jota tarvitaan luuston tukemiseen lihaksien kasvuun. Syödään pikkuvauvasta jotain valmis tuubeista, sitten viedään pikaruokapaikkohin kun pystyy istumaan lastentuoleissa. Murrosikäiset vetää energiajuomia ja muuta tyhjiä kaloreita ruokatunnilla. Kunnon ruokaa ei laiteta kotona vaan kalliita eineksiä. Kaikenkaikkiaan tulee olemaan sairaimmat sukupolvet nyt 30 vuotiaat ja sitä nuoremmat. Työssäolovuosia on toivottu lisää mutta ei nykyiset ihmiset tee yhtään pidempiä työvuosia näillä kilolla ja kunnolla. Elämän mielekkyys tuntuu olevan velttoilu, ja jatkuva syöminen ja juominen. Kaupoissa energiajuomia metritolkulla hyllyillä. Sen lisäksi kaljat ja viinit, karkit ja sipsit. Sitä varten pitää kauppojen olla hehtaarihalleja.
Sairastavuus porissa
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Oon huomannut, että Porissa on poikkeuksellisen paljon lihavia, rumia, päihdeongelmaisia ja kehitysvammaisia ihmisiä.
Olen liikkunut Suomessa paljon eikä missään muualla edellä mainitut ryhmät korostu yhtä voimakkaasti. Ei anna hyvää kuvaa Porista. No, kai se on ihan todenmukainen kuva silti.- Anonyymi
Nää samat vajaat on myös pomoina työpaikoilla, käy joskus paikallisissa virastoissa lurkkaamassa niin näet kunnon vajakkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää samat vajaat on myös pomoina työpaikoilla, käy joskus paikallisissa virastoissa lurkkaamassa niin näet kunnon vajakkeja.
Pahempaa on vapaaehtoisjärjestöissä, niihin on pahimmat nuppivikaiset luoneet omia narsistisia imperiumejaan.
Urheiluseurat ja uskonnolliset yhdistykset näin ensimmäisinä tulee mieleen, unohtamatta tietenkään Kaupungin virastoja :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289