Olen ja olet kai tottunut samaan

Anonyymi-ap

Haluamasi. Pitää uskoa että tämä oli näin tarkoitettu kun ikinä ei flaksi käynyt.

31

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinäpä vasta ongelma.


      Edelleen olemme mielestäni kaksi hyvin samanlaista ihmistä tässä vastakkain. Molemmat varmaan odottaa toiselta sitä, mitä itse on tottunut saamaan helposti tuosta vaan.

      Meistä kumpikaan ei ole jahtaaja.

      Olenko oikeilla jäljillä?

      Miehelle, tuolla jossain.

      • Anonyymi

        En oo tottunut helposti saamaan

        Mitään

        Sut haluisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo tottunut helposti saamaan

        Mitään

        Sut haluisin

        Minäkin mies halusin sinut ja haluan jollain tavalla edelleenkin. Ajattelen sinua edelleen joka päivä.

        En minäkään ole elämässä helposti mitään saanut. Silti minusta tuntui että vähättelit minua ja elämänkokemustani tuntematta taustaani. Ihmissuhteiden osalta kuitenkin asiat ovat aina olleet puolellani, paitsi sinun kohdallasi. -sama kuin edellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo tottunut helposti saamaan

        Mitään

        Sut haluisin

        Olen tosi tosi onnellinen sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin mies halusin sinut ja haluan jollain tavalla edelleenkin. Ajattelen sinua edelleen joka päivä.

        En minäkään ole elämässä helposti mitään saanut. Silti minusta tuntui että vähättelit minua ja elämänkokemustani tuntematta taustaani. Ihmissuhteiden osalta kuitenkin asiat ovat aina olleet puolellani, paitsi sinun kohdallasi. -sama kuin edellinen.

        En ikinä vähättele ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin mies halusin sinut ja haluan jollain tavalla edelleenkin. Ajattelen sinua edelleen joka päivä.

        En minäkään ole elämässä helposti mitään saanut. Silti minusta tuntui että vähättelit minua ja elämänkokemustani tuntematta taustaani. Ihmissuhteiden osalta kuitenkin asiat ovat aina olleet puolellani, paitsi sinun kohdallasi. -sama kuin edellinen.

        En hyväksy tuollaisia syytöksiä kohdalleni. Olen minäkin ajatellut sinua, joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy tuollaisia syytöksiä kohdalleni. Olen minäkin ajatellut sinua, joka päivä.

        Ei ole syytös kertoa omista tuntemuksistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole syytös kertoa omista tuntemuksistaan.

        "minusta tuntui että vähättelit minua"

        = syytös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "minusta tuntui että vähättelit minua"

        = syytös

        Noin se menee vaikka sitä kuinka yrittäisi naisten logiikalla muuksi muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "minusta tuntui että vähättelit minua"

        = syytös

        Ei todellakaan ole! Ps. Kuulostat AIVAN häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole! Ps. Kuulostat AIVAN häneltä.

        Haluisin todellakin tietää, miten mielestäsi suhteessa puhutaan tunteista, jos ei omien fiilisten kautta? 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole! Ps. Kuulostat AIVAN häneltä.

        Todellakin on. Se, että aloittaa sanoilla "minusta tuntuu", ei tarkoita, etteikö kyseessä voisi olla syytös.

        "Minusta tuntuu, että söit evässämpyläni."

        Syytös vai tunteista puhumista? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin todellakin tietää, miten mielestäsi suhteessa puhutaan tunteista, jos ei omien fiilisten kautta? 😀

        Ilmeisesti tunnetila, johon yllä viitataan, on jonkinlainen riittämättömyyden/alemmuuden tunne. Se, että sen aiheuttajaksi esitetään toista henkilöä, on syytös.

        Kannattaa olla hiljaa jos ei kykene ymmärtämään sanojen ja niiden ketjuttamisella muodostettujen lauseiden merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole! Ps. Kuulostat AIVAN häneltä.

        ”Sinä vähättelit minua” on syytös. ”Minusta tuntuu…” on tapa kertoa tunteista syyttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sinä vähättelit minua” on syytös. ”Minusta tuntuu…” on tapa kertoa tunteista syyttämättä.

        Ei.

        "Minusta tuntuu riittämättömältä." Tapa kertoa tunteista.

        "Minusta tuntuu, että vähättelit minua." Syyttää toista vähättelystä, eikä itse asiassa edes kerro omasta tunnetilasta itsessään mitään, vaan on vain huomio toisen käytöksestä. Toisen vähätteleväksi koetut sanat kun eivät välttämättä tee mitään vaikutusta itsensä hyvin tuntevan ihmisen tunnetilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tunnetila, johon yllä viitataan, on jonkinlainen riittämättömyyden/alemmuuden tunne. Se, että sen aiheuttajaksi esitetään toista henkilöä, on syytös.

        Kannattaa olla hiljaa jos ei kykene ymmärtämään sanojen ja niiden ketjuttamisella muodostettujen lauseiden merkitystä.

        Ai että pitäisi alkaa sanomaan, koen nyt tälläistä ja sellaista tunnetilaa. Miten sillä tavalla mitään ratkaistaan?

        Kannattaa itsekin olla hiljaa, jos ei tiedä mistä irl kommentista tähän tunnetilaan on päädytty 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on. Se, että aloittaa sanoilla "minusta tuntuu", ei tarkoita, etteikö kyseessä voisi olla syytös.

        "Minusta tuntuu, että söit evässämpyläni."

        Syytös vai tunteista puhumista? 🤔

        Niin, voisi olla. Sämpylä ja tunteet taas ei liity toisiinsa mitenkään.

        Tässä on taustalla kommentti jolla vastapuoli itse yritti nostaa itsensä jotenkin ylemmäksi minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        "Minusta tuntuu riittämättömältä." Tapa kertoa tunteista.

        "Minusta tuntuu, että vähättelit minua." Syyttää toista vähättelystä, eikä itse asiassa edes kerro omasta tunnetilasta itsessään mitään, vaan on vain huomio toisen käytöksestä. Toisen vähätteleväksi koetut sanat kun eivät välttämättä tee mitään vaikutusta itsensä hyvin tuntevan ihmisen tunnetilaan.

        Entäs jos siinä nimenomaan on haluttu kommentoida toisen käytöstä? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että pitäisi alkaa sanomaan, koen nyt tälläistä ja sellaista tunnetilaa. Miten sillä tavalla mitään ratkaistaan?

        Kannattaa itsekin olla hiljaa, jos ei tiedä mistä irl kommentista tähän tunnetilaan on päädytty 😌

        Jos kokee, että toinen on toiminut väärin ja tuntee kielteisiä tunteita sen seurauksena niin tottakai se pitää sanoa.

        Sivuraiteille lähteneen keskustelun tarkoitus oli vain auttaa luopumaan naisten logiikan aiheuttamasta harhaisesta käsityksestä, että "minusta tuntuu että vähättelit" ei olisi syytös vain sillä perusteella, että se aloitetaan sanoilla "minusta tuntuu".

        On logiikka ja sitten on naisten logiikka. Nämä käsitteet ovat toistensa vastakohtia, eivät synonyymejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kokee, että toinen on toiminut väärin ja tuntee kielteisiä tunteita sen seurauksena niin tottakai se pitää sanoa.

        Sivuraiteille lähteneen keskustelun tarkoitus oli vain auttaa luopumaan naisten logiikan aiheuttamasta harhaisesta käsityksestä, että "minusta tuntuu että vähättelit" ei olisi syytös vain sillä perusteella, että se aloitetaan sanoilla "minusta tuntuu".

        On logiikka ja sitten on naisten logiikka. Nämä käsitteet ovat toistensa vastakohtia, eivät synonyymejä.

        Ooraidi. Kiitos tästä ajatuksia herättäneestä keskustelusta. 🤭 Pitää yrittää jatkossa eritellä paremmin 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        "Minusta tuntuu riittämättömältä." Tapa kertoa tunteista.

        "Minusta tuntuu, että vähättelit minua." Syyttää toista vähättelystä, eikä itse asiassa edes kerro omasta tunnetilasta itsessään mitään, vaan on vain huomio toisen käytöksestä. Toisen vähätteleväksi koetut sanat kun eivät välttämättä tee mitään vaikutusta itsensä hyvin tuntevan ihmisen tunnetilaan.

        Perun kirjoitukseni.


    • Anonyymi

      Vielä on loppuelämä aikaa…

      • Anonyymi

        Kiitti vastauksesta

        Kulta

        Huomenna mehtään


      • Anonyymi

        Voihan se tuota mennä mehtäänkin… kulta 😂


    • Anonyymi

      En ollenkaan. Halutut ollut aika vähissä näin aikuisiällä.

    • Anonyymi

      Täällä on juuri ne, jotka on tottunut niin vähään, että flirttailu saman sukupuolisen kanssa anonyympalstalla riittää, kunhan sukupuolta ei mainita. Joten ihan hys hys vaan. Mitä väliä sillä ketä me ollaan.

    • Anonyymi

      Olen itse ajatellut, että en vaivaa enää vastakkaista sukupuolta itselläni. Olen vaikea ihminen, olen vähitellen muuttunut vaan pahemmaksi. Käyn jatkuvaa, jo pitkään kestänyttä kriisiä elämän, itseni ja traumojeni kanssa. Koen monet ihmiset ahdistavina. Olen päässyt pinnallisista ihmissuhteista aika lailla eroon, mutta huomaan olevani melko yksinäinen. Mutta minulla on vielä tehtävä. Huolehtia haavoittuvassa asemassa olevasta läheisestäni. Siinä syy nousta aamuisin ylös. Haluan olla ja elää rauhassa, en jaksa mitään ylimääräistä rasitusta.

    • Anonyymi

      kolmas kerta toden sanoo..🤞🤞🤞✨

      • Anonyymi

        Totta. Kolmashan se seuraava kerta olisi. 🩷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Kolmashan se seuraava kerta olisi. 🩷

        ♥️…


      • Anonyymi

        No niinpä ✨👱‍♀️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe