Hyvä, että leipureilta poistetaan 100% yölisä. Heidän palkkansa laskee 30000e vuodessa. So what? kyllä tänne saadaan leipureita ulkomailta pienelläkin palkalla.
Hoitajilta vielä yölisä ja pyhälisät pois. Filippiinit tänne töihin.. Näin saadaan Suomi nousuun!
Tämä hallitus on paras
15
636
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tänne ketään ulkomailta halua töihin. Norjaan ja Ruotsiin filpparit haluavat. Etenkin Norjaan joka Suomen hintatasoinen ja hoitaja mitoitus puolet parempi kuin Suomessa
- Anonyymi
Missä muka valtiolla on leipomoita ?
- Anonyymi
Petteri Orpo tekee lain, joka mahdollistaa hoitajien, leipurien yms. pyhälisät ja yölisä pois. Tämä on totta!!!!
- Anonyymi
Homoo
- Anonyymi
Mä nautin hallituksen sadismista. Nautin todella 🙂🙂
- Anonyymi
Riikalla on nännit kovana ja pystyssä
- Anonyymi
Ihan sama. 2,5 vuotta ja uudet vaalit. Sen jälkeen kok ja Persut ovat oppositiossa..SDP kumoaa nämä kaikki hulluuden, joiden takia työttömyys kasvaa ja vellamme on uudessa ennätyksensä. Sitä enemmän on työttömyyttä mitä enempi huonotuloisilta leikataan. Ihmiset eivät kuluta palveluja.
- Anonyymi
Onneksi leipurin lisät lähtee. Saan itse nostettua omaa liksaa triplasti . Ei nytkään. valittamista. Palkkatulit 100te vuosi ja osinko 150te vuosi. Palkasta jää käteen 60te ja osingoista 140te🙂👍
- Anonyymi
Vielä kun oppisit kirjoittamaan ja laskemaan ja tutustuisit esim. osinkoverotukseen...
- Anonyymi
Millä tavalla suomalaisten ostovoima kasvaa, kun leipureilta ja hoitajilta poistetaan lisät. Lääkäreitä se ei koske. Heidän lisiin ei uskalleta puuttua
- Anonyymi
Kulutus saadaan pienenemään ja työttömyys kasvaa. Matuja otetaan lisää tänne ja suomalaisten kantisten työttömyys kasvaa lisää. Hyvä persut
- Anonyymi00016
Juuri niin on käynyt Orpon hallituksen työ- ja koulutusreformien seurauksena. Satu-setä (Kok.) toi hoitajia Aasiasta ja kantisten työttömyys nousee. On vain ajan kysymys, milloin työttömyysministeri Marttinen nostaa työttömyyden 50 %:iin.
- Anonyymi
Aloittajalla vähän heittää, millään alalla ei tunneta 100 % yötyölisää...
- Anonyymi00014
Kyllä leipurien yölisä on 100%.
- Anonyymi00015
Lähihoitajien yölisä on 40-50℅. Jossain säätiössä jopa 100%
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437