Koska me nähdään

Anonyymi-ap

voitko auttaa siinä vähän?

79

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti ei koskaan

      • Anonyymi

        Hänelle sanoisin, että toivottavasti pian? Hänen näkemisensä on aina päivän koho kohta ja päivät jolloin ei näe... on niitä, kun toivoisi näkevänsä vielä? Mitään en voi vaatia, toivoa vain voin haaveissani? Ehkä hän ei edes tiedä minun olemassa oloani, olen aika huomaamaton.

        Siksi voi olla jopa, että tunne ei ole molemminpuolinen? Olenko vain salainen ihailija, joka ei halua paljastua? Hyvää mieltä hänelle vain haluaisin tuottaa, mutta en tiedä olisinko hänelle se hyvän mielen tuoja?

        Itse saan pienistä asioista jo hyvää mieltä. Oppinut tyytymään vähään, silloin tulee vähemmän pettymyksiä. Olisiko toivolle sijaa, uskon asioita, joita vaikea muuttaa todeksi? Vaatii paljon toiselta myös sitä vastaantuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle sanoisin, että toivottavasti pian? Hänen näkemisensä on aina päivän koho kohta ja päivät jolloin ei näe... on niitä, kun toivoisi näkevänsä vielä? Mitään en voi vaatia, toivoa vain voin haaveissani? Ehkä hän ei edes tiedä minun olemassa oloani, olen aika huomaamaton.

        Siksi voi olla jopa, että tunne ei ole molemminpuolinen? Olenko vain salainen ihailija, joka ei halua paljastua? Hyvää mieltä hänelle vain haluaisin tuottaa, mutta en tiedä olisinko hänelle se hyvän mielen tuoja?

        Itse saan pienistä asioista jo hyvää mieltä. Oppinut tyytymään vähään, silloin tulee vähemmän pettymyksiä. Olisiko toivolle sijaa, uskon asioita, joita vaikea muuttaa todeksi? Vaatii paljon toiselta myös sitä vastaantuloa.

        Hän ainakin on mitä toivotuin näky 🅰️🅿️.


    • Anonyymi

      En usko et nähään enää ikinä.

      • Anonyymi

        En usko että ollaan nähty ikinä sun kaa 😏.


    • Anonyymi

      Miten voin auttaa?

      • Anonyymi

        Ette mitenkään.


      • Anonyymi

        Vaikka kelloaikaa että mihin aikana olet liikkeellä tai jotain. varovasti.


    • Anonyymi

      tulethan pirtelölle.

    • Anonyymi

      Kuka haluaa tavata?

    • Anonyymi

      Älä tule sinne liian aikaisin illalla, kun seuraavaksi tulet.

      • Anonyymi

        Se onnistuu, viivyttelen vaikka siinä lähikahviossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onnistuu, viivyttelen vaikka siinä lähikahviossa.

        Ohi.


      • Anonyymi

        miten siis, päivälläkö vai lähempänä 23 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi.

        Leikilläni vastasin noin. Ei se välttämättä ollut ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten siis, päivälläkö vai lähempänä 23 😉

        Ei aloittajan kysymys tuo. Koitin hämätä vähän mutta ohi meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten siis, päivälläkö vai lähempänä 23 😉

        22 on oikein hyvä 😉


      • Anonyymi

        Ymmärsin tämän ja tulen sinne jatkossa myöhemmin, ap.


    • Anonyymi

      Huomen aamulla olis tarkoitus käydä tuossa, missä me nyt yleensä nähdään.. jos olet oikea niin tiedät kyllä. Aamuisin siellä yleensä ollaan oltu samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Monelta?


      • Anonyymi

        En tiedä. 🅰️🅿️


    • Anonyymi

      Sinun viestissäsi ei ole mitään tunnisteita, joten 🙂

      • Anonyymi

        Niin mutta jokainen vastaa kuin omalleen ja siltä jokainen lukija poimii sopivamman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta jokainen vastaa kuin omalleen ja siltä jokainen lukija poimii sopivamman.

        No, mitä halusisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta jokainen vastaa kuin omalleen ja siltä jokainen lukija poimii sopivamman.

        Juu, tää on täällä parasta. Voi skipata kaikki ikävät kommentit ja jakaa vaan hyvää mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tää on täällä parasta. Voi skipata kaikki ikävät kommentit ja jakaa vaan hyvää mieltä.

        Mä olen alkanut ajatella, että kirjoittaakohan täällä pelkästään tunnevammsiset ihmiset, jotka eivät pysty normaaleihin ihmissuhteisiin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen alkanut ajatella, että kirjoittaakohan täällä pelkästään tunnevammsiset ihmiset, jotka eivät pysty normaaleihin ihmissuhteisiin…

        En voi muiden puolesta sanoa, mutta itseen saattaisi hyvinkin täsmätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen alkanut ajatella, että kirjoittaakohan täällä pelkästään tunnevammsiset ihmiset, jotka eivät pysty normaaleihin ihmissuhteisiin…

        En usko tuota. Tilanne voi aiheuttaa sen "tunnevamman". Itselläni on takana aivan normaaleja ihmissuhteita, mutta tässä tapauksessa tilanne ei ole sellainen, että tunteiden näyttäminen olisi soveliasta. Ei siis ole mitään kättä pidempää, joka kertoisi että voisin kiinnostaa häntä mitenkään muuta kuin tuttavana. Kaikki perustuu tunteeseen. Minusta tuntuu että hänkin tuntee tämän saman. Siksi parasta kirjoitella vain tänne kunnes asiat selkenee irl.
        (ap)


    • Anonyymi

      en auta teitä, voitte ottaa yhteyden toisiinne ja sopia keskenään, jos teillä oikea yhteys on. itse ei kiinnosta tämän palstan perusteella nähdä ketään. varmin tapa on lähettää ihmisille viesti tai soittaa ja kysyä kahville tai lounaalle.

    • Anonyymi

      Totuus ei me varmaan nähdä enää ikinä.

      • Anonyymi

        Se on mahdollista. jos mitään ei asialle tee. Mutta osaan tehdä asialle jotain, jos tuolta tuntuisi.


    • Anonyymi

      Koska viimeksi nähtiin?

      • Anonyymi

        Kuukausi sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukausi sitten

        Huoltoaseman pihalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoltoaseman pihalla?

        Ei vaan työpaikan pihalla. Tai no, toinen meistä oli pihalla, toinen sisällä


      • Anonyymi

        Aloittajalla on paljon pidempi aika kuin noilla vastanneilla.


    • Anonyymi

      Soitapa mulle, niin sovitaan aika ja paikka.

      • Anonyymi

        No katopa kun en tohdi nyt millään 🅰️🅿️.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laita joku kuva edes.

      • Anonyymi

        Katsele noita temun mainoksia, jos kuvia kaipaat.


      • Anonyymi

        Tekisi mieli poistaa koko tili koska se on kaapattu, samoin kuin facebook tilikin, liittyy tähän kiusaamiskeissiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisi mieli poistaa koko tili koska se on kaapattu, samoin kuin facebook tilikin, liittyy tähän kiusaamiskeissiin..

        Tämä ei liity aloitukseen. Mitään keissejä ei ole. vain vino pino tuntemattomia mussuttamassa kiusaten täällä.


      • Anonyymi

        Tässä sulle kuvia. 🅰️🅿️


    • Anonyymi

      Heti kun haluat ja tuut tänne.

      • Anonyymi

        Minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne?

        Mun luokse tietty.
        Naiselta toi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun luokse tietty.
        Naiselta toi..

        Ja sivusta toi kyssäri sulle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sivusta toi kyssäri sulle...

        Miksi kysyit ja mistäpäin sivusta olis? Tai siis millaisella välimatkalla olisi jos oltaisiin oikeat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyit ja mistäpäin sivusta olis? Tai siis millaisella välimatkalla olisi jos oltaisiin oikeat?

        Ei kun minä olen ap. Hän oli sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyit ja mistäpäin sivusta olis? Tai siis millaisella välimatkalla olisi jos oltaisiin oikeat?

        Ap kirjoitti tuon että sivusta tuo jne... selvennykseksi.


    • Anonyymi

      Ensi viikolla jos pääset sieltä tänne😍.

      • Anonyymi

        Sivusta, en kyllä pääse tiedätkin sen.


      • Anonyymi

        Minä pääsen helposti. 🅰️🅿️


    • Anonyymi

      No vaikka viikonloppuna, ehdota.

    • Anonyymi

      rakas ystävä 🙏 nähdään silloin kun sinulle sopii 💖en mä uskalla laittaa sulle viestiä 💌 anteeksi 😥 anteeksi kaikesta 😪 eletystä elämästä, kaipauksesta, ikävöinnistä 💔
      Anteeksi et laitoin sulle viestii tääl ikävä-palstal 😔
      Antti Elme Makkonen 24. Helsinki 💔🥀✨

    • Anonyymi

      Ei minulta, en halua painostaa, enkä ansaitse muutenkaan hänen näkemistään. Koska en voi taata normaaliutta. Ja muutenkaan.

    • Anonyymi

      Minkälaista apua ajattelit?

      • Anonyymi

        Ajattelin että hän fiksuna ihmisenä osaisi vinkata oikeaan suuntaan siten varovasti, ettei kukaan muu voi tunnistaa. Mutta turha vaiva, olkoot.


    • Anonyymi

      Minä siis kysyin tuota apua. Lähes kaikki kommentit oli sivusta joten tunnisteet on muilta. Täällä ihan turha kysyä vaikka koska nähtiin. Muut vastaa ja kirjoittaja vaihtuu lennosta. Lopetan tunnistelun kokonaan.

      • Anonyymi

        Tuo on järkevää. Täällä kun yleensä aloitukset on nimenomaan sitä varten kun joku tuolla jo vastasikin:

        "jokainen vastaa kuin omalleen ja siltä jokainen lukija poimii sopivamman."

        Aloittajan on turha yrittää edes kontrolloida aloituksiaan, kun ne alkavat heti elää omaa elämäänsä. Hyväksy se ja move on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on järkevää. Täällä kun yleensä aloitukset on nimenomaan sitä varten kun joku tuolla jo vastasikin:

        "jokainen vastaa kuin omalleen ja siltä jokainen lukija poimii sopivamman."

        Aloittajan on turha yrittää edes kontrolloida aloituksiaan, kun ne alkavat heti elää omaa elämäänsä. Hyväksy se ja move on.

        Se oli minun aloittajan vastaus eikä jonkun muun. Minä sanoin sen.
        Tämän "jokainen vastaa kuin omalleen ja siltä jokainen lukija poimii sopivamman."

        Mutta jos minä kirjoitan aloituksen ja annan sinne väliin tunnisteitakin niin kenenkään ei pitäisi mun puolesta sanoa että nähtiin vaikka eilen. Ne on pikkuisen vajaita jotka niin tekee. Helppo sanoa, että eri ihminen vastaa keltä kysyit. Kun aloittajakin on laittanut tunnisteita jo. Läpimätiä täällä osa. Sellaiset ihmiset ei ole kypsiä ihmissuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli minun aloittajan vastaus eikä jonkun muun. Minä sanoin sen.
        Tämän "jokainen vastaa kuin omalleen ja siltä jokainen lukija poimii sopivamman."

        Mutta jos minä kirjoitan aloituksen ja annan sinne väliin tunnisteitakin niin kenenkään ei pitäisi mun puolesta sanoa että nähtiin vaikka eilen. Ne on pikkuisen vajaita jotka niin tekee. Helppo sanoa, että eri ihminen vastaa keltä kysyit. Kun aloittajakin on laittanut tunnisteita jo. Läpimätiä täällä osa. Sellaiset ihmiset ei ole kypsiä ihmissuhteeseen.

        Aloittajan kannattaa pistää "ap" kommentteihinsa. Ei kukaan muuten tiedä kuka on aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan kannattaa pistää "ap" kommentteihinsa. Ei kukaan muuten tiedä kuka on aloittaja.

        Ei se auta mitään. Täällä on yksi joka vattuuntuu siitä ja alkaa kirjoittaa sillä muiden aloituksiin. Olen kokenut monta kertaa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auta mitään. Täällä on yksi joka vattuuntuu siitä ja alkaa kirjoittaa sillä muiden aloituksiin. Olen kokenut monta kertaa sen.

        Sitten kannattaa varmaan kuluttaa aikaansa jossain muualla, jos ei pysty sopeutumaan siihen miten palsta toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan kannattaa pistää "ap" kommentteihinsa. Ei kukaan muuten tiedä kuka on aloittaja.

        Mikä vaikeus siinä on sanoa että on sivusta? Olen tosi erilainen kuin suurin osa täällä. En edes halua että jonkun toisen tunteita luullaan minuksi. Ei tee yhtään tiukkaa laittaa sivusta, jos en oo ap.


      • Anonyymi

        Harmi, kun täällä ei pysty laittamaan yksityisviestejä, joita näemmä kaipailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, kun täällä ei pysty laittamaan yksityisviestejä, joita näemmä kaipailet.

        Kaipaan normaaleja käytöstapoja. Ette te oikeassa elämässäkään tunge joka paikkaan esittämään että kaikki on teiltä. Ymmärrän että meidän fiksumpien tekstejä on kiva laittaa omiin nimiinsä, mutta senkin voi tehdä reilusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan normaaleja käytöstapoja. Ette te oikeassa elämässäkään tunge joka paikkaan esittämään että kaikki on teiltä. Ymmärrän että meidän fiksumpien tekstejä on kiva laittaa omiin nimiinsä, mutta senkin voi tehdä reilusti.

        Ja lopuksi totean, että lopetan sen sivusta sanomisen itsekin. Ollaan kaikki aloittajia kaikissa. Sopii se minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vaikeus siinä on sanoa että on sivusta? Olen tosi erilainen kuin suurin osa täällä. En edes halua että jonkun toisen tunteita luullaan minuksi. Ei tee yhtään tiukkaa laittaa sivusta, jos en oo ap.

        Aloittajan on paljon helpompi kontrolloida yhtä ihmistä (itseään), ja laittaa tunniste "ap", kuin yrittää kontrolloida mahdollisesti kymmeniä muita ihmisiä ja saada jokainen heistä laittamaan tunnisteeksi "sivusta". Nämä on ihan perusjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan on paljon helpompi kontrolloida yhtä ihmistä (itseään), ja laittaa tunniste "ap", kuin yrittää kontrolloida mahdollisesti kymmeniä muita ihmisiä ja saada jokainen heistä laittamaan tunnisteeksi "sivusta". Nämä on ihan perusjuttuja.

        ok 🅰️🅿️.


    • Anonyymi

      Voin toki järjestää aikataulujani sopimaan paremmin noihin omiisi. Vaikka nyt illansuussa kun olet ottanut hikeä pintaan.

      • Anonyymi

        Ja sinä tiedät hikiaikani mistä?


    • Anonyymi

      Miksi haluat nähdä kun et muutenkaan kolmatta kertaa halua

    • Anonyymi

      Sit jos rahaa on. Odotan päätöstä Kelalta.

    • Anonyymi

      En, koska tässä tilanteessa sinun on näytettävä tahtotilasi selkeästi, jos jotain vielä haluat.

      • Anonyymi

        Ja sinun ei tarvitse näyttää hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun ei tarvitse näyttää hänelle?

        Olen sen hänelle näyttänyt jo aikoja sitten.


    • Anonyymi

      😥😢😭

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe