Olen käynyt ulkopaikkakuntalaisena turuntien yömakkarat grillillä ja todennut että siellä on parhaat hampurilaiset lisukkeineen, jonottaessa huomannut että oli vanha tai nuori ostaja kaikkea grillin tarjoamia ostavat, minä vain hampurilaisia jun ovat aivan hyviä. Ehkä Hämeenlinnasta läytyy muitakin hyvja en lähde edes muualta hakeen, iä grillejä mutta tuo yömakkarat grilli on hyvä
Vastaukset 7
- Anonyymi
On hyviä. Kaipaisin ruotsalaisia bullerulleja menuun.
- Anonyymi
Klerkkerin aukion pusikossa on hyvä hiiligrilli ja muutama retkituoli. Rinteestä käpyjä grilliin ja Aulangontien kaupasta ööliä ja makkaraa - oiva ulkoilupäivä.
- Anonyymi
Marin grilli on paras
- Anonyymi
En ole käynyt muualla kuin tuolla turuntien grillissä kun on hyvät hampurilaiset muita paikkoja kun en tiedä ulkopaikkakuntalainen kun olen. Joskus asuneena Hämeenlinnassa käytiin ostaan siinä hallituskadun mäessä olevalta grilliltä yö syömistä kun viihteellä olimme olleet Hämeenlinnan yössä, nykyisin Hämeenlinnan yössä ei taida kun käydä poliisit korjaamassa onnettomia säilöön
- Anonyymi
MG Rules
- Anonyymi
En tajuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajuu.
Marin Grilli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400