Olen käynyt ulkopaikkakuntalaisena turuntien yömakkarat grillillä ja todennut että siellä on parhaat hampurilaiset lisukkeineen, jonottaessa huomannut että oli vanha tai nuori ostaja kaikkea grillin tarjoamia ostavat, minä vain hampurilaisia jun ovat aivan hyviä. Ehkä Hämeenlinnasta läytyy muitakin hyvja en lähde edes muualta hakeen, iä grillejä mutta tuo yömakkarat grilli on hyvä
Hämeenlinna paras grilli on
7
529
Vastaukset
- Anonyymi
On hyviä. Kaipaisin ruotsalaisia bullerulleja menuun.
- Anonyymi
Klerkkerin aukion pusikossa on hyvä hiiligrilli ja muutama retkituoli. Rinteestä käpyjä grilliin ja Aulangontien kaupasta ööliä ja makkaraa - oiva ulkoilupäivä.
- Anonyymi
Marin grilli on paras
- Anonyymi
En ole käynyt muualla kuin tuolla turuntien grillissä kun on hyvät hampurilaiset muita paikkoja kun en tiedä ulkopaikkakuntalainen kun olen. Joskus asuneena Hämeenlinnassa käytiin ostaan siinä hallituskadun mäessä olevalta grilliltä yö syömistä kun viihteellä olimme olleet Hämeenlinnan yössä, nykyisin Hämeenlinnan yössä ei taida kun käydä poliisit korjaamassa onnettomia säilöön
- Anonyymi
MG Rules
- Anonyymi
En tajuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajuu.
Marin Grilli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646