Olen käynyt ulkopaikkakuntalaisena turuntien yömakkarat grillillä ja todennut että siellä on parhaat hampurilaiset lisukkeineen, jonottaessa huomannut että oli vanha tai nuori ostaja kaikkea grillin tarjoamia ostavat, minä vain hampurilaisia jun ovat aivan hyviä. Ehkä Hämeenlinnasta läytyy muitakin hyvja en lähde edes muualta hakeen, iä grillejä mutta tuo yömakkarat grilli on hyvä
Hämeenlinna paras grilli on
7
505
Vastaukset
- Anonyymi
On hyviä. Kaipaisin ruotsalaisia bullerulleja menuun.
- Anonyymi
Klerkkerin aukion pusikossa on hyvä hiiligrilli ja muutama retkituoli. Rinteestä käpyjä grilliin ja Aulangontien kaupasta ööliä ja makkaraa - oiva ulkoilupäivä.
- Anonyymi
Marin grilli on paras
- Anonyymi
En ole käynyt muualla kuin tuolla turuntien grillissä kun on hyvät hampurilaiset muita paikkoja kun en tiedä ulkopaikkakuntalainen kun olen. Joskus asuneena Hämeenlinnassa käytiin ostaan siinä hallituskadun mäessä olevalta grilliltä yö syömistä kun viihteellä olimme olleet Hämeenlinnan yössä, nykyisin Hämeenlinnan yössä ei taida kun käydä poliisit korjaamassa onnettomia säilöön
- Anonyymi
MG Rules
- Anonyymi
En tajuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajuu.
Marin Grilli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925132Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,344523Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699123169Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603070Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 831872
- 231815