Omaisille läheisen katoaminen on kova paikka, kaikkein vähiten sitä haluaisi
tutkijan tiuskivan puhelimessa:" Älkää soittako tänne enää." Näin kävi erään
kadonneen nuoren miehen äidille. (Tapaus Juuso Salervo, Frii kanava 1909).
Eikö poliisi ammattikorkeassa opeta mitään ihmisuhde taitoja? Mitä tutkijat
yleensä tekevät työpäivänsä aikana? Koskinen näyttää kyllä hyvän kuvan
poliisin työstä, poliisit kyseenalaistavat jopa toistensa työtä.
Miksi ryhtyä poliisiksi jos kerta se työ on niin tympeää.
Poliisin käytös kadonneet omaisia kohtaan
Anonyymi-ap
3
179
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä 1909 oli voimassa Venäläinen menttaliteetti...
- Anonyymi
Julkisilla kulkemisen lopetteluun käy hyvin tylyyskin osaksi. Kaikkea ei kannata avata kerralla.
- Anonyymi
Poliisiksi hakeutuu henkilöitä joilla on tarve päästä käyttämään valtaa, joko henkilökohtainen motiivi tai poliittinen. Yleensä pyrkimys ei ole Suomen kansan ja eduskunnan säätämien lakien toimeenpaneminen, vaan henkilökohtaisten intressien seurauksena usein pänvastainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394548Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532444Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481472- 961322
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281267Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi401224Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541169Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 62967