Nytkö hylkäsit

Anonyymi-ap

Mikset mies halua minua enää kylään? Mitä tein väärin ja voinko korjata tilanteen vielä?

17

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole hylännyt häntä ja yleensä kaiken minkä rikkoo pystyy myös korjaamaankin. m-n

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Älä kirjoittele keskusteluistamme enää tänne. Se on ahdistavaa ja tuntuu että leikit kustannuksellani.

      • Anonyymi

        Etkö miesaloittaja keksi mitään uutta kivaa stooria tänne turruttavaan tylsyyteen?(en ole yhtään vahingoniloinen draamanjanoisten puolesta, selvästi usko palstaan alkaa loppua siinä mielessä, voi ei)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö miesaloittaja keksi mitään uutta kivaa stooria tänne turruttavaan tylsyyteen?(en ole yhtään vahingoniloinen draamanjanoisten puolesta, selvästi usko palstaan alkaa loppua siinä mielessä, voi ei)

        Vielä vähän turpa rullalla selailua ja takaisin mistä tulikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö miesaloittaja keksi mitään uutta kivaa stooria tänne turruttavaan tylsyyteen?(en ole yhtään vahingoniloinen draamanjanoisten puolesta, selvästi usko palstaan alkaa loppua siinä mielessä, voi ei)

        Erinomaista tunnistelua mutta kun en ole aloittaja.


    • Anonyymi

      Ootteko muuten miettineet, että monet puhuu, että niille tulee vieraita. Mun mielestä on kyllä kivempi nähdä tuttuja, ehkä sitten kun dementia iskee, tutustuu paljon uusiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Tottakai haluan, enemmän kuin mitään muuta. Et tehnyt mitään väärin. Voisit vihdoin tulla kylään.

      • Anonyymi

        Voisinkin. sivusta


    • Anonyymi

      Ota se minihame pois, koska et ole se päällä nainen, vaikka niin haluaisitkin. Ja leikkaa karvaiset sääresi.

    • Anonyymi

      Alkoi tuntua että olisiko sinussa kuitenkin liikaa kestämistä. Vaadit paljon ihmisiltä. Ja olen tottunut helppoon elämään.

    • Anonyymi

      No mietippä mitä teit väärin kenessä vika oli piti olla niin yhteydessä yks paskanaama sinä tuhosit senkin pelleilemällä

    • Anonyymi

      Et voi korjata enää tätä. Ole kiltti ja jätä minut rauhaan. Ylitit rajan, jota ei voi enää peruuttaa.

    • Anonyymi

      Lutkukyvyissä petrattavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe