Saako kysyä, että miksi käyt

Anonyymi-ap

Tunteet ja ikäväosioissa palstailemassa? Ikävöitkö minua vai jotain toista? Jos minua, niin miksi ihmeessä kun et ole edes kiinnostunut? Vai oletko vain utelias ja haluat nähdä koskeeko kirjoitukset sinua? En aivan ymmärrä tätä hommaa.

12

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan varmasti ikävöin jotain toista. Sä voit olla vaikka Pertti 94v Rovaniemeltä. Pirkko 83v Tampereelta.

      • Anonyymi

        Sinäkö siinä Pirkko? 😍 Ei voi olla totta!

        Terv. Pertti 94v Rollosta


    • Anonyymi

      En uskalla näyttää tunteitani. Ja tämä on tämmöstä ajanvietettä.

      • Anonyymi

        Joskus vielä uskallat. Ei tämä palstailu ikuista ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vielä uskallat. Ei tämä palstailu ikuista ole.

        Olen lähellä tunnustaa.


    • Anonyymi

      En minä rupea tuntemattomille selostamaan. Jos haluat joltain tietyltä vastauksen, annat hyvät tunnisteet sekä hänestä että itsestäs.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että täällä ei kyllä kannata yrittää ymmärtää mitään. Osa kirjoittaa tosissaan, osa läpällä, osa täysillä valoilla, osa puolivaloilla, osa ilkeydestä, osa rakkaudesta ym.

    • En ikinä käy Ikävä -palstalla, vaan vain Suhteet -palstalla ja vastaan siellä oleviin avauksiin.

      Ongelma on siinä, että Suhteet -palstalla näkyy jokainen Ikävä -palstan hölötys sekä höpinä, toisinaan ne ovat niin päättömiä, että on jotain pantava väliin itsekin. Kato itse: https://keskustelu.suomi24.fi/suhteet

    • Anonyymi

      "Ikävöitkö minua vai jotain toista? "

      Kaiken järjen mukaan jotakuta joka ei käy täällä, vaikka minusta onkin joskus mukava uskotella niin itselleni. :)

    • Anonyymi

      Saako kysyä AP? Miten kuvittelet että oikea henkilö osaa vastata tähän aloitukseen?

    • Anonyymi

      Sinua vai toista? Kumpiko olet hän vai se toinen?

    • Anonyymi

      Muistatko minkä ärripurri viestin viimeksi laitoit minulle tai monta kertaa olet laittanut kun ollaan oltu yhteydessä et ole oppinut miten ihmisiä ja rakkaimpaa kohdellaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe