Olisit mies sopinut yhteen sen ensimmäisen vaihtoehdon kanssa

Anonyymi-ap

Molemmat pitkiä ja näyttäviä ihmisiä..luonnekin ihan samanlainen. Olette samannäköisiäkin, naimanaamat.

17

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli niin rakastunut sinuun.

    • Anonyymi

      Mistä sinä luonteen tietäisit. Olet typerä.

      • Anonyymi

        Tunnen molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen molemmat

        Joo mutta kukaan ei tunne sinua, eikä tiedä kenestä puhut, ei edes SE MIES.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kukaan ei tunne sinua, eikä tiedä kenestä puhut, ei edes SE MIES.

        Olet kuitenkin vakuuttunut, että tällainen mies on kuten mies itsestään kirjoittelee parisuhdevalintoja suositellen? Jeez grl


      • Anonyymi

        Ei tämä mies varmaan kuule y-s tiedä kuin oman luonteensa, rauhoitu vähän sen kuvittelusi kanssa, ei ole suuressa suosiossa


    • Anonyymi

      Taitaa olla kuitenkin vaikein asia hahmottaa niitä vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Juttusi ei ole terveitä. Sano nyt jo pikkulikka mitä ajat näillä takaa, Oletko mustasukkainen?

      • Anonyymi

        On. Pahasti vinksallaan onkin.


      • Anonyymi

        Mitä sinä ajat tällä takaa, että härkit tätä naisena esiintyvää setää ja kirjoittelet sekavassa tilassa hänelle kuin jollekin tietämällesi yksilölle? Jos tuo toiminta ei ole läpinäkyvää, niin minä olen Narnian kolmas kuningatar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Pahasti vinksallaan onkin.

        Ja siinä toinen sekava maalittaja kiiruhtaa komppaamaan toista aamuyöstä päivänvalkeaan pohdittavaksi. Voi lapsia


    • Anonyymi

      Match made in heaven ❤️

    • Anonyymi

      Yhteisiä naurunaiheita muut ihmiset? Sekö yhdistää?

      • Anonyymi

        Tietysti tämä naisena esiintyvä äijä nauraa kaikille jotka uskoo näitä juttuja


    • Anonyymi

      tuskinpa

    • Anonyymi

      Miten joku muu voi sanella, ketkä sopii toisilleen? Kyllä sen itse tietää paremmin, mikä vetää puoleensa ja mitä haluaa.

      • Anonyymi

        No mutta jospa tämä itselleen kirjoitteleva setämies haluaa luoda illuusion että on oikein vaihtoehtojakin. Heh heh sua


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe