Sun ajattelu toi tänään

Anonyymi-ap

kokovartalohalun. Kerron ihan vaan anonyymina. Tee mieli sua paljon. naiselta

45

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska😂

      • Anonyymi

        Hauskuus on kaukana kun se mieskin on kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskuus on kaukana kun se mieskin on kaukana.

        Missä kaukana se ny on jos matkaan menee alle vuorokausi mu yritäppä selvitä maapallon toiselle puolelle alle minuutin saattaa olla jo mahdotonta ihmiskehon ei ainakaan väittämän mukaan pistäs kestää sitä vauhtia

        https://youtu.be/uwBwKcQ1k84?si=GoRMSr3cqscQkZn6


    • Anonyymi

      kiva tietää _mies_

      • Anonyymi

        kiva että tiedät nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiva että tiedät nyt.

        ois kyllä kiva vähä myllätä


    • Anonyymi

      Muakin. Mites ois? Viikon kaikki kiinni, vesisangot täyteen, pizzat puhelimella....

      • Anonyymi

        Heti valmis olisin.


    • Anonyymi

      Tee= tekee, tippui kirjaimetkin.

      • Anonyymi

        kummakaan=iimee l@


    • Anonyymi

      Tee+tree=teepuu

      • Anonyymi

        Totta 👍😁.


      • Anonyymi

        Mutta en ole t nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en ole t nainen.

        Yhyhyhy mikset ole mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyhyhy mikset ole mies

        Sinä et kestä yhtään tunteita tai seksuaaIisuutta. Osa varmaan kirjoittelee kiusaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et kestä yhtään tunteita tai seksuaaIisuutta. Osa varmaan kirjoittelee kiusaksesi.

        En kestä myöskään latentisti pakkomielteisiä ihmisiä yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kestä myöskään latentisti pakkomielteisiä ihmisiä yhtään

        Sinä et kestä täällä ketään. Sinun on ihan turha sanoa yhtään mitään kun kaikki täällä käyneet tietää sinut ja pakkomieIteesi. Itseäsi sinä vihaat eniten.


    • Anonyymi

      Ei pysty.

      • Anonyymi

        Ei sun tarvitsekaan. Ajattelin miestä tosielämästä.


    • Anonyymi

      Istuitteko siinä penkillä yhdessä?

      • Anonyymi

        Miksi kysyt? 🤔


      • Anonyymi

        Emme istu penkillä. Jokainen vastaaja kuvittelee minut eri hlöksi kuka olen.


    • Anonyymi

      A-miestä ajattelee

      • Anonyymi

        Onko tämä a-mies jota tyrkyttelet miehen aloituksiin ja puhut itseksesi joku varattu, esihenkilö tai muuten mahdollisimman kyseenalainen henkilö ns kuplastasi sinä tihutyötä tekevä torakka?


      • Anonyymi

        En ajattele a miestä, en ole a mies. Mitä te maalitatte kun ei teistä ole tähän maalitusleikkiin.


    • Anonyymi

      Tiedän tunteen. Olit ajatuksissani, kun kankeana aamulla heräsin :)

      • Anonyymi

        Hmmm.. toivottavasti sait apua kankeuteen😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.. toivottavasti sait apua kankeuteen😂

        En saanut. Pidättäydyin myös omasta avusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut. Pidättäydyin myös omasta avusta.

        Ei tee hyvää terveydelle😢 miehen pitää laueta säännöllisesti jotta estetään syöpä.


      • Anonyymi

        Kiva että olin mielessäsi. Ensimmäinen vastaaja oli sihteerini, joka päivystää poissaollessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee hyvää terveydelle😢 miehen pitää laueta säännöllisesti jotta estetään syöpä.

        Tämä ei ole aloittajan kirjoitus. Onpa typerää. En kirjoittaisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittajan kirjoitus. Onpa typerää. En kirjoittaisi noin.

        Tämä on ihan tutkitusti totta. Säännöllinen viikottainen laukeaminen edistää eturauhasen terveyttä. Miesten yleisin syöpä tuo eturauhassyöpä.


    • Anonyymi

      nää on aika ällöjä nää tällaiset!

      • Anonyymi

        Kyllä me järkevät ihmiset ollaan huomattu ajat sitten, ettet miesaloittaja oikein osaa käsitellä asiaa naisen seksuaalisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me järkevät ihmiset ollaan huomattu ajat sitten, ettet miesaloittaja oikein osaa käsitellä asiaa naisen seksuaalisuus

        Sinusta on kyllä järkevyys kaukana kun luulet kaikkia naisia mieheksesi. Etkö tajua kuinka koomillinen olet palstalla joka on avoin viidelle miljoonalle suomalaiselle Uudeltamaalta Lappiin. Kuvittelet että täällä on vain sinä ja Tuusulan mies.


      • Anonyymi

        Tiedän että osaa ällöttää täällä kaikki. En minä yleensä kirjoita noin. Tuo vaan oli eilen totta.


      • Anonyymi

        Eikö tuo ollut aika nätisti kirjoitettu kuitenkin? En kirjoittanut laukeamisista kuten joku sivullinen. Olen aika asiallinen nainen kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ollut aika nätisti kirjoitettu kuitenkin? En kirjoittanut laukeamisista kuten joku sivullinen. Olen aika asiallinen nainen kuitenkin.

        Oli kyllä siistinpuoleinen. Yleensä ohitan ne mitkä ei kiinnosta. Nyt oli vain huonompi olo itsellä. Kaikki palstalla ärsyttää. Jopa oma aloitukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on kyllä järkevyys kaukana kun luulet kaikkia naisia mieheksesi. Etkö tajua kuinka koomillinen olet palstalla joka on avoin viidelle miljoonalle suomalaiselle Uudeltamaalta Lappiin. Kuvittelet että täällä on vain sinä ja Tuusulan mies.

        Miehekseni? Olet kyllä miesaloittaja surkein johdattelija ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehekseni? Olet kyllä miesaloittaja surkein johdattelija ikinä

        Toisekseen mistä tämä Tuusulan mies ilmestyi paikalle hmm, no eräiden hemmojen asuinpaikka vaihtelee laukaasta vorssaan


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin, ja siltikin kirjoitan sen tänne. Tuli taas niin nega vastaanotto, että kirjoitan jatkossa enemmän haluistani tänne.


    • Anonyymi

      Sopisi. M>H

    • Anonyymi

      kiimaset päivät

    • Anonyymi

      Eräs itseäni vanhempi tuttu, hyvävartaloinen nainen saa halut nousemaan alta aikayksikön. On vaan aikaa jo siitä kun viimeksi nähtiin, yhden alikulun luona taisi olla. Yhden sillan luona monesti kohdattiin, oli aina silloin tulossa meille yhteisestä paikasta, minä menossa. Olisipa silloin joku kerta vetäydytty vähän sivummalle ja suukoteltu pitemmän kaavan mukaan..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe