Sisäänpäin kääntynyt paikka ja pahasti

Anonyymi-ap

Kyllä on Vaasassa porukka sisäänpäin kääntynyttä v*ttu sentään. Ei tervehditä edes tuttuja ja asiakaspalvelu on ylimielistä suomen-ruotsalaisten "sisäpiiri"juttua: eli omaa porukkaa pidetään "yli"arvossa. Kyllä muualla Suomessa on toisenlainen meininki ja ennemmin maanitellaan porukkaan uusia ihmisiä, eikä olla kuin "ei-tietävinäänkään". Enpä ole ainoa joka tätä miettii, kymmenet ellei sadat ole tästä kiinnittäneet huomiota yks. keskustelu ryhmissä !!??

15

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet oikeassa. Vain vaasalaiset kestää vaasalaisia. Sinne jäävät vain kpäiset. Muistan miten mustasaaresta kun kävi lapsena vaikka wasalandiassa, tropiclandiassa tai torilla vappuna niin jouduin kiusatuksi.

Lapsena, vanhempani antoi rahaa jotta voin antaa torilla esiintyjälle orkesterille, joku ilmeisesti vaasalainen poika otti sen setelin itselleen siitä laatikosta minne rahaa voi antaa. Hän otti sen virnuillen katsoen kaveriansa.

Eräällä toisella kerralla torilla joku ilmeisesti vaasalainen käveli ohi ja suihkitti niin sanottia pierukaasua päälleni. Sitä myytiin vapputorilla.

Joskus nuorena niin sanotusta "abirekasta" joku heitti makeisella päähän ja haistatteli englanniksi ja sanoi homovastaisella nimellä.

Huomautin kerran eräälle miten auto oli pysäköity väärin kävelukadulle, tämä henkilö liu'utti auton nilkkaani.

• Anonyymi

Kookoo 5 ...!

• Anonyymi

Riivattu kaupunki!!!

• Anonyymi

samaa mieltä, ainoa paikka jossa olen käynyt missä tällainen meno

• Anonyymi

Pahuus johtuu pelosta.

• Anonyymi

Voi se johtua vallan halusta, sadismista, stressistä, aggressiivisuudesta myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se johtua vallan halusta, sadismista, stressistä, aggressiivisuudesta myös.

Mä olen kyllä kokenut ihan erilaista vaasaa. olisko nämä edelliset mahdollisesti etelä-pohjanmaan maakunnasta saapuneita vierailijoita jotka olivat vain käymässä ja tullessaan oli jo asenne ettei vaasassa puhuta kuin ruotsia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen kyllä kokenut ihan erilaista vaasaa. olisko nämä edelliset mahdollisesti etelä-pohjanmaan maakunnasta saapuneita vierailijoita jotka olivat vain käymässä ja tullessaan oli jo asenne ettei vaasassa puhuta kuin ruotsia?

Ei vaan sinä olet se pappa betalar -nulikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varttunut mustasaaressa ja asunut vaasassa...

• Anonyymi

Vaasa on kaupungeista Se johon en koskaan muuttaisi.
      1. Betoni möhkäleisiä kertostaloja ( kaikki samasta muotista tehtyjä) kaupungin rajalta, loputtiin asti, siis seuraavaan rajaan, Mustasaari.😁

2.ihmiset ylimielisiä, jopa töykeitä.
      3. Meri läntti ei niin houkutteleva ole, sekä vanhat( ikiaiset) rakennukset.
      4. Kadut kapeita( jalkakäytävät etenkin) ja loperokivisiä.🙄

• Anonyymi

-Etkö tiennyt että Vähäkyrö kuuluu Kuntaliitosten kautta Vaasaan.
        -Vähässäkyrössä asuu Eläkeläisiä/Duunareita/Lapsiperheitä
        -Vähäkyröläinen Meriläntti on siirtynyt Vaaslaisten hallintaan,vanhoineen saaristolais vuokra mökkeineen.
        -Vähänkyrön kadut alkavat olla huonokuntoisia/Vaasassa kyllä rakennetaan ja uusitaan
        katuja. Muuta Vähänkyrön/Suomenkieliset taajamat,Koulut joissa opiskellaan kovasti kieliä.

• Anonyymi

Kuka meistä haluaa persua tervehtiä ?

• Anonyymi

Antikaisen Niilo kuulemma ainakin. Mutta miksi keräät tuollaista nimilistaa??

• Anonyymi

Introvertin toivepaikka. Ei tarvitse muista välittää.

• Anonyymi

Mutta ne paikalliset voi häiritä ja kiusata. Siinä mielessä ei viihtyisä paikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3447
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe