Kyllä on Vaasassa porukka sisäänpäin kääntynyttä v*ttu sentään. Ei tervehditä edes tuttuja ja asiakaspalvelu on ylimielistä suomen-ruotsalaisten "sisäpiiri"juttua: eli omaa porukkaa pidetään "yli"arvossa. Kyllä muualla Suomessa on toisenlainen meininki ja ennemmin maanitellaan porukkaan uusia ihmisiä, eikä olla kuin "ei-tietävinäänkään". Enpä ole ainoa joka tätä miettii, kymmenet ellei sadat ole tästä kiinnittäneet huomiota yks. keskustelu ryhmissä !!??
Sisäänpäin kääntynyt paikka ja pahasti
15
446
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa. Vain vaasalaiset kestää vaasalaisia. Sinne jäävät vain kpäiset. Muistan miten mustasaaresta kun kävi lapsena vaikka wasalandiassa, tropiclandiassa tai torilla vappuna niin jouduin kiusatuksi.
Lapsena, vanhempani antoi rahaa jotta voin antaa torilla esiintyjälle orkesterille, joku ilmeisesti vaasalainen poika otti sen setelin itselleen siitä laatikosta minne rahaa voi antaa. Hän otti sen virnuillen katsoen kaveriansa.
Eräällä toisella kerralla torilla joku ilmeisesti vaasalainen käveli ohi ja suihkitti niin sanottia pierukaasua päälleni. Sitä myytiin vapputorilla.
Joskus nuorena niin sanotusta "abirekasta" joku heitti makeisella päähän ja haistatteli englanniksi ja sanoi homovastaisella nimellä.
Huomautin kerran eräälle miten auto oli pysäköity väärin kävelukadulle, tämä henkilö liu'utti auton nilkkaani.- Anonyymi
Kookoo 5 ...!
- Anonyymi
Riivattu kaupunki!!!
- Anonyymi
samaa mieltä, ainoa paikka jossa olen käynyt missä tällainen meno
- Anonyymi
Pahuus johtuu pelosta.
- Anonyymi
Voi se johtua vallan halusta, sadismista, stressistä, aggressiivisuudesta myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se johtua vallan halusta, sadismista, stressistä, aggressiivisuudesta myös.
Mä olen kyllä kokenut ihan erilaista vaasaa. olisko nämä edelliset mahdollisesti etelä-pohjanmaan maakunnasta saapuneita vierailijoita jotka olivat vain käymässä ja tullessaan oli jo asenne ettei vaasassa puhuta kuin ruotsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kyllä kokenut ihan erilaista vaasaa. olisko nämä edelliset mahdollisesti etelä-pohjanmaan maakunnasta saapuneita vierailijoita jotka olivat vain käymässä ja tullessaan oli jo asenne ettei vaasassa puhuta kuin ruotsia?
Ei vaan sinä olet se pappa betalar -nulikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varttunut mustasaaressa ja asunut vaasassa...
- Anonyymi
Vaasa on kaupungeista Se johon en koskaan muuttaisi.
1. Betoni möhkäleisiä kertostaloja ( kaikki samasta muotista tehtyjä) kaupungin rajalta, loputtiin asti, siis seuraavaan rajaan, Mustasaari.😁
2.ihmiset ylimielisiä, jopa töykeitä.
3. Meri läntti ei niin houkutteleva ole, sekä vanhat( ikiaiset) rakennukset.
4. Kadut kapeita( jalkakäytävät etenkin) ja loperokivisiä.🙄- Anonyymi
-Etkö tiennyt että Vähäkyrö kuuluu Kuntaliitosten kautta Vaasaan.
-Vähässäkyrössä asuu Eläkeläisiä/Duunareita/Lapsiperheitä
-Vähäkyröläinen Meriläntti on siirtynyt Vaaslaisten hallintaan,vanhoineen saaristolais vuokra mökkeineen.
-Vähänkyrön kadut alkavat olla huonokuntoisia/Vaasassa kyllä rakennetaan ja uusitaan
katuja. Muuta Vähänkyrön/Suomenkieliset taajamat,Koulut joissa opiskellaan kovasti kieliä.
- Anonyymi
Kuka meistä haluaa persua tervehtiä ?
- Anonyymi
Antikaisen Niilo kuulemma ainakin. Mutta miksi keräät tuollaista nimilistaa??
- Anonyymi
Introvertin toivepaikka. Ei tarvitse muista välittää.
- Anonyymi
Mutta ne paikalliset voi häiritä ja kiusata. Siinä mielessä ei viihtyisä paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779