Sisäänpäin kääntynyt paikka ja pahasti

Anonyymi-ap

Kyllä on Vaasassa porukka sisäänpäin kääntynyttä v*ttu sentään. Ei tervehditä edes tuttuja ja asiakaspalvelu on ylimielistä suomen-ruotsalaisten "sisäpiiri"juttua: eli omaa porukkaa pidetään "yli"arvossa. Kyllä muualla Suomessa on toisenlainen meininki ja ennemmin maanitellaan porukkaan uusia ihmisiä, eikä olla kuin "ei-tietävinäänkään". Enpä ole ainoa joka tätä miettii, kymmenet ellei sadat ole tästä kiinnittäneet huomiota yks. keskustelu ryhmissä !!??

15

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet oikeassa. Vain vaasalaiset kestää vaasalaisia. Sinne jäävät vain kpäiset. Muistan miten mustasaaresta kun kävi lapsena vaikka wasalandiassa, tropiclandiassa tai torilla vappuna niin jouduin kiusatuksi.

Lapsena, vanhempani antoi rahaa jotta voin antaa torilla esiintyjälle orkesterille, joku ilmeisesti vaasalainen poika otti sen setelin itselleen siitä laatikosta minne rahaa voi antaa. Hän otti sen virnuillen katsoen kaveriansa.

Eräällä toisella kerralla torilla joku ilmeisesti vaasalainen käveli ohi ja suihkitti niin sanottia pierukaasua päälleni. Sitä myytiin vapputorilla.

Joskus nuorena niin sanotusta "abirekasta" joku heitti makeisella päähän ja haistatteli englanniksi ja sanoi homovastaisella nimellä.

Huomautin kerran eräälle miten auto oli pysäköity väärin kävelukadulle, tämä henkilö liu'utti auton nilkkaani.

• Anonyymi

Kookoo 5 ...!

• Anonyymi

Riivattu kaupunki!!!

• Anonyymi

samaa mieltä, ainoa paikka jossa olen käynyt missä tällainen meno

• Anonyymi

Pahuus johtuu pelosta.

• Anonyymi

Voi se johtua vallan halusta, sadismista, stressistä, aggressiivisuudesta myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se johtua vallan halusta, sadismista, stressistä, aggressiivisuudesta myös.

Mä olen kyllä kokenut ihan erilaista vaasaa. olisko nämä edelliset mahdollisesti etelä-pohjanmaan maakunnasta saapuneita vierailijoita jotka olivat vain käymässä ja tullessaan oli jo asenne ettei vaasassa puhuta kuin ruotsia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen kyllä kokenut ihan erilaista vaasaa. olisko nämä edelliset mahdollisesti etelä-pohjanmaan maakunnasta saapuneita vierailijoita jotka olivat vain käymässä ja tullessaan oli jo asenne ettei vaasassa puhuta kuin ruotsia?

Ei vaan sinä olet se pappa betalar -nulikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varttunut mustasaaressa ja asunut vaasassa...

• Anonyymi

Vaasa on kaupungeista Se johon en koskaan muuttaisi.
      1. Betoni möhkäleisiä kertostaloja ( kaikki samasta muotista tehtyjä) kaupungin rajalta, loputtiin asti, siis seuraavaan rajaan, Mustasaari.😁

2.ihmiset ylimielisiä, jopa töykeitä.
      3. Meri läntti ei niin houkutteleva ole, sekä vanhat( ikiaiset) rakennukset.
      4. Kadut kapeita( jalkakäytävät etenkin) ja loperokivisiä.🙄

• Anonyymi

-Etkö tiennyt että Vähäkyrö kuuluu Kuntaliitosten kautta Vaasaan.
        -Vähässäkyrössä asuu Eläkeläisiä/Duunareita/Lapsiperheitä
        -Vähäkyröläinen Meriläntti on siirtynyt Vaaslaisten hallintaan,vanhoineen saaristolais vuokra mökkeineen.
        -Vähänkyrön kadut alkavat olla huonokuntoisia/Vaasassa kyllä rakennetaan ja uusitaan
        katuja. Muuta Vähänkyrön/Suomenkieliset taajamat,Koulut joissa opiskellaan kovasti kieliä.

• Anonyymi

Kuka meistä haluaa persua tervehtiä ?

• Anonyymi

Antikaisen Niilo kuulemma ainakin. Mutta miksi keräät tuollaista nimilistaa??

• Anonyymi

Introvertin toivepaikka. Ei tarvitse muista välittää.

• Anonyymi

Mutta ne paikalliset voi häiritä ja kiusata. Siinä mielessä ei viihtyisä paikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1
      2509
    2. Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita

Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/8055205
      Maailman menoa
      134
      1932
    3. Kulttuuriväki jaksaa itkeä leikkauksia

Mikseivät tee sitä kulttuuriaan niin hyvin, että yleisö on valmis siitä maksamaan tarpeeksi hyvin. Tehdään hömppäpömppää
      Maailman menoa
      298
      1553
    4. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      33
      1278
    5. Naisten mafia päätti uusista ravinto suosituksista!

Päättikö ”naismafia” uusista ravitsemissuosituksista? Nyt puhuu työryhmän ainoa mies Vaikka ravitsemussuositukset tehnyt
      Maailman menoa
      112
      1158
    6. Mitä me tehdään

Sano sinä?
      Ikävä
      71
      1071
    7. Suomi täyttää 107 vuotta. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyspäivää?

Itsenäisyyspäivänä 6.12. monessa kodissa juhlitaan Suomen itsenäisyyttä. On sini-valkoiset kynttilät ja ehkä parempaa r
      Maailman menoa
      157
      1018
    8. Poliisioperaatio Itäkylässä

Mikä oli tämä poliisioperaatio Itäkylässä? Kärähtikö kannabiskasvattamo?
      Lappajärvi
      27
      964
    9. Upeat reidet sinulla nainen

Musta pukee sinua, olet seksikäs nainen
      Ikävä
      72
      922
    10. Noinkin tasokas

Nainen olet ja silti niin epävarma. Miksi?
      Ikävä
      66
      862
    Aihe