Haittaako nainen sua siis kun seuraan sun julkista profiilia?

Anonyymi-ap

En tiennyt ettei julkista profiilia saa kaikki seurata. Luulin, että jos haluaa itse säädellä kuka näkee niin silloin se ei ole julkinen vaan yksityinen. Kerrot avoimesti elämästäsi ja sitten ahdistut kun seurataan. 🤔.

27

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja olen vain katsellut, en muuta. En kommentoinnut tai mitään negaa muutakaan. Miksi siis ahdistut? Ap

    • Anonyymi

      Kaikki muu haitta paitsi kasvotusten asioiden selvitys.

      • Anonyymi

        Ei ole selviteltävää. Ap


    • Anonyymi

      Kuka niistä seuraavista sitten olet? 😉 Niitä on aika paljon.

      • Anonyymi

        Tiedän vain että nainen ahdistuu jostain syystä. Kertoo ummet ja lammet omasta elämästä ja sitä ei saisi katsoa 🤔. En ole kommentoinut mitenkään. Ei pidä minusta ilmeisesti. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vain että nainen ahdistuu jostain syystä. Kertoo ummet ja lammet omasta elämästä ja sitä ei saisi katsoa 🤔. En ole kommentoinut mitenkään. Ei pidä minusta ilmeisesti. Ap

        No minä en ole kertonut edes itsestäni saatikka muista.


      • Anonyymi

        Ässä vauhdissa taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ässä vauhdissa taas

        Miksi näet ässiä kaikkialla? Ei taaskaan ollut minulta. Seuraan vain vierestä ja ihmettelen miten kuvittelet minut kaikkiin keskusteluihin. Oletko obsessiivinen minusta? Miksi käyt täällä? Jatka toki palstalaisten kanssa riitelyä, mutta minä se en ole. Ei kiinnosta riitely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vain että nainen ahdistuu jostain syystä. Kertoo ummet ja lammet omasta elämästä ja sitä ei saisi katsoa 🤔. En ole kommentoinut mitenkään. Ei pidä minusta ilmeisesti. Ap

        Kertoo täällä?


    • Anonyymi

      Julkisia profiileja saa seurata. Ne on julkisia juuri siksi. Vai onko joku eri mieltä?

      • Anonyymi

        Niin. Samaa mieltä. Mutta kuitenkaan ei saisi kuin tietyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Samaa mieltä. Mutta kuitenkaan ei saisi kuin tietyt.

        Siitä ei kannata välittää.
        Jos joku ei halua, että seurataan, hän voi piilottaa profiilin.

        Ihmisiä ei voi tuolla tavalla valikoida "sinä saat katsoa ja sinä et", jos menee julkiselle paikalle esiintymään. Avoin sometili on julkinen paikka.


    • Anonyymi

      Mä oon ainakin pazka aivo ämmät estäny, jos silti seuraa, niin hyi vIttu. Hyvin alkanu nää ammut kun ensimmäiseks pitää kirjottaa negaa. Mut ootte tosi ällöjä molemmät ämmät. Sivusta.

      • Anonyymi

        Eikun aamut😇


    • Anonyymi

      Ei, edes näin pidän sinut elämässäni💔😥

    • Anonyymi

      Mitä epäselvää tässä voi olla kelleen? Julkinen profiili on kaikkien vapaasti seurattavissa. En ymmärrä miksi pitää profiilia julkisena, jos sitä ei saisi seurata. 🤷

      • Anonyymi

        👍👍


      • Anonyymi

        Veikkaan et julkiselämä sulle vierasta ...
        Muuten tietäisit ja osaisit miettiä asiaa artisti näkökulmasta
        Mulle ei ole vierasta ..

        Ymmärätko ettei niitä ei kivoja tai ei miellyttäviä tyyppejä tarvita seuramaan ..
        Tai ihmisiä joista ei hyöfy .
        Esimerksi fanit on hyödyllisiä silloin kun ne
        hankkivat tuotteita ja näytät niitä muille ..
        Käyvät katsomassa esiintymistäsi keikoilla,
        Tai tulevat tapahtumiin mitä järjestät ...
        ja mainostavat sitä että pitävät jostakusta esim musiikki artistista selvästi .
        (Käytät fanipaitoja ja tuotteita, vinkaat musiikkia tai tuotteita muualle jne
        Samoin kivojen kommentien kirjoittajat on aivan ihania niiku nekin jotka tulee juttusille jos näkevät jsut jossakin jos siis sulla ei oo mitää tärkeää kesken .
        Samoin semoisista ns bottitykääjistä jotka vaim seurailee ja tykkää julkaisuista ei oo mitää oikeaa hyötyä ...
        Saati sitte niistä jotka ei käytäydy kivasti

        Ja tiesitkö sä että myös se julkiski on vain ihminen ja
        myös julkisuudenhenkilö saa valita seuransa .
        Kyllä myös tähdillä on yksityisyyden suoja .
        Ja lähipiirin ihmiset ja seuraajat
        Vaikka työ olis miten julkista ...
        Kaikista ei vaan tarvi tykätä

        Sitä ns Julkisuuden varjopuolista ei useinkaan pidetä
        mitäön meteliä....
        Niitä on ... jopa siihen asti et pitää käyttää rurvamihiehiä ympärillä niiku politiikkojen esim.
        Mutta myös superjulkkiset tarvii saman turvan.


    • Anonyymi

      Ajatteletko oikeasti, että tuo kuvailemasi hlö, nainen, jota et varsinaisesti tunne, ole missään muussa "yhteyksissä" kuin siinä, että seuraat toisen profiilia, haluten liittää itsesi ko.hlön elämään, tulisi nyt tänne vastaamaan sinulle?

      Kun heität tänne ilmaan tuollaisen kysymyksen, ajatteletko oikeasti, että ko.hlö vastaanottaisi sen ja sinä olisit ns tehnyt tehtäväsi purkaessaan ajatuksesi siitä, etteihän ole pahaksi jos vaan seuraat, eihän?

      Vaikuttajahahmot- ihmiset tai sellaiseksi pyrkivät, pitävät yllä "elämäänsä" julkisten profiilien kautta, toivoen sinun kaltaisten ihmisten altiutta vaikuttajamarkkinointikohinaan.

      Jos on vain tavallinen maija meikäläinen, niin onhan se vähän omituista, että alkaisi vakituiseen ja intensiivisesti seuraamaan, haluten liittää itsensä toisen elämän tapahtumiin, sijaiselämää. Älä unohda että jos siellä on vain pläjäyksiä toisen elämästä, tarve näyttää absurdisuutta, on todennäköisemmin valeprofiili.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu...
        Sä yllätyt siitä kyllä että niin poltikot kuin ne tähdetkin seuraavat välillä kirjoituksia. ...
        Sitä en usko että vaikujat olis nimenomaan ikävä palstan aktiivisia lukijoina tai kirjoittajina mutta
        kyllä politiikan henkilöitä poliittiset kirjoittelut
        ja muita julkkisia julkisjuorut kiinostaa yms ...
        Tällä sivustolla kun aihealueita riittää...
        Tai jos henkilöä itseä ei suoraa kiinosta ,niin tekoäly algotriimiä kiinnostaa

        Sivusta


    • Anonyymi

      Kyllä ihmiset saaa estää epämiellyttävän oloiset seuraajat myös julkisessa työsä.
      Saati ne jotka eivät käyttäydy kivasti .
      Tai ihmiset joita voi miettiä botiksi
      Tai joiden instatikeillä ei vasn tapahdu mitään sinulle tärkeää .
      Siinä sopii itse miettiä mikä meni pieleen kun et saa jotakuta seurata .
      Ja suureen julkisuuteen kuuluu sekin ettei tavallisten ihmisten seuraamisen kiinosta vaan ne toiset kilpailevat tähdet tai omaa elämää jakavat tähdet enenminkin .
      Eli nyt sitte vaan hankiutumaan samalle tasolle hänen kanssaan että häntä alkaa kiinnosta ja se et kuka oot .Oot vain joku ihminen ....
      Tee itsestäsi tärkempi.

      Tähti.

      • Anonyymi

        Lol.


    • Anonyymi

      En ole itse sellaista tehnyt kyllä 🤔

    • Anonyymi

      Mitenkä se voisi häntä häiritä tuskin hän edes tietää sun sitä seuraavan harvemmin te niitä omilla profiileillanne uskallatte seurata niistä kun josai kohti ainakin jäi se kirjaus kuka profiilia on käyny katsomassa edes

    • Anonyymi

      Jos profiili on julkinen, niin saa seurata, eikä ole syytä ahdistua.

    • Anonyymi

      Nuo julkiset profiilit kaatuu vielä ihmisten niskaan. Tulee epämääräistä ihailijaa ja mustasukkaisuutta. Kannattaa hankkia käslaukkuun jotain kättä pidempää neitoset.

    • Anonyymi

      No f uu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe