Jos vaikuttaa, että on riski, että yksikin lapsesi saattaa joutua toimeentulotuelle, kun aikuistuu, niin sinun kannattaa säästää ja sijoittaa omissa nimissä. Eli jokainen satanen, jonka antaisit lapselle, paat omalle arvo-osuustilille. Ja jokainen synttärisatanen, jonka lapsi saa, paat omalle arvo-osuustilille.
Tästä seuraa se, että lapsi päätyessään pienituloiseksi, saakin toimeentulotukea. Sitten, jos hän tarvitsee vähän enemmän rahaa, niin sinä lohkaiset sijoituksistasi sen.
Me ollaan säästetty lapsille alusta asti, mutta ei tietenkään heidän nimissään, koska 30% ikäluokasta saa jossain vaiheessa toimeentulotukea. Lapsia kolme, joten todennäköisyys osua kohalle on aika iso. Vieläpä, kun kahdlela on eräät diagnoosit, jotka ennakoi heikompaa urakehitystä.
Vinkki lapselle säästämiseen
Anonyymi-ap
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukan väärä palsta. Täällä ei sijoitella lapsille yhtään mitään. Ainoa lapseen liittyvä sijoitus voi olla sijoitus sijaisperheeseen tai lastenkotiin. Että se siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt273996Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452055Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421303- 791168
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381118Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251096Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491027Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161915Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 56833