Löysin järvestä n.30 cm karhunlankaa muistuttavan madon, jonka arvelen olevan jouhimato. Sitä väitettiin vaarattomaksi eräässä lähteessä, mutta kuulopuheina minulle on jäänyt mieleen, että se menisi ihon sisälle ja jopa sydämeen ja aiheuttaisi kuoleman. Mikä on totuus tästä luikertelijasta? Minulla on myös tieto, että joku musta mato meni pikkutytön ihon sisään uintireissulla, sitä ei ehditty vetää ulos. Mikä on tämän madon elinympäristö, ilmeisesti mutapohjaiset järvet ja joet? Lapsena löysin myös näitä matoja jokirannasta ja aina niitä vähän pelättin! vastauksia! P.S. Otin madon limppapulloon ja ehdotin miehelle, että laita jalkas pesuvatiin, niin katotaan, pyrkiikö se ihon sisään. Mies ei suostunut kokelaaksi. Iso mies pelkää pientä mustaa matoa...
jouhimato
epäilijä
6
4559
Vastaukset
- *Nilla
jouhimato ei syö mitään. Sen olemisen tarkoitus on vain lisääntyä. Jouhimadon toukka sen sijaan on loinen, joka pääasiassa loisii selkärangattomissa eläimissä, simpukoissa, ravuissa, jne. Se ei edes toukkana koe ihmistä ruoakseen.
- Näinhän se on
Sehän voi sitten pesiä demareissa ja persuissakin.
- jouuhiii
teen juuri tällä hetkellä siitä esseetä älä huoli
- Anonyymi
Et ehkä saa kovin tukevaa ateriaa siitä tai niistä.
- Anonyymi
Jouhimato on ihmiselle täysin vaaraton vekkuli.
- Anonyymi
puhut täyttä totta t.wiima
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950