Tavio paljastui venäjämieliseksi.

Anonyymi-ap

Orpon tehtävä on hajoittaa hallitus.
On pakko lopettaa tämän ryssämielisen puolueen toiminta.
Uudet vaalit !

34

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai, senkö perusteella että ao. on samanlainen jeesusteleva homojen kivittäjä kuin sinäkin Soinin ja Räsäsen tavalla?

      • Anonyymi

        näistä pitäisi persujen päästä eroon räsäsen kaltaisista jotka elää vieläkin pimeällä keskiajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näistä pitäisi persujen päästä eroon räsäsen kaltaisista jotka elää vieläkin pimeällä keskiajalla.

        Taidat kuule itse juosta parhaillaan nenä edellä ideoinesi pimeään metsään ja huutaa erinomaisuuttasi mennessäsi.


      • Anonyymi

        Kirjoittanut tuostakin lehtijutusta useita avauksia joiden viestiketjuissa rähisee omien sivupersooniensa kanssa lisää tullessa avauksia samasta aiheesta koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittanut tuostakin lehtijutusta useita avauksia joiden viestiketjuissa rähisee omien sivupersooniensa kanssa lisää tullessa avauksia samasta aiheesta koko ajan.

        sitä ne pakkomielteet teettää,,, teettää,,, teettää,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä ne pakkomielteet teettää,,, teettää,,, teettää,,,

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näistä pitäisi persujen päästä eroon räsäsen kaltaisista jotka elää vieläkin pimeällä keskiajalla.

        Orpon ja Purran olisi jo pitänyt oikaista asia ja nuhdella Tavio samasta syystä.

        Hitailla taas käy toimittajat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpon ja Purran olisi jo pitänyt oikaista asia ja nuhdella Tavio samasta syystä.

        Hitailla taas käy toimittajat...

        Ja pöllöraadin "viisaat" onnistui jo syyttämään persuja siitä, että Tavio kohulla viedään huomio pois soteleikkauksista. Kohulla minkä loi toimittajat ei persut..😂😂


      • Jussi Halla-aho sentään uhkaili ja oikeastaan lupasi ampua homot.
        Alkaisipa persuista, siellä on homoja meppinä, kansanedustajina jne.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Jussi Halla-aho sentään uhkaili ja oikeastaan lupasi ampua homot.
        Alkaisipa persuista, siellä on homoja meppinä, kansanedustajina jne.

        Noin se aina menee ap. Kirjoitat ensin avauksen missä syytät venäjämielisyydestä persua perusteluna homokammo. Minkä jälkeen itse fantasioit homojen tappamisella 🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Putin rahoittaa persuja jo monta vuotta

      • Anonyymi

        Ihan kuin sinä:)))

        Samaa skeidaa oli puhe mistä tahansa......


      • Pitäisi sinun ja muiden täällä kirjoittavien persujen tietää, että kirjoitan aina totta.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Pitäisi sinun ja muiden täällä kirjoittavien persujen tietää, että kirjoitan aina totta.

        Sinä persuista pihalle potkittu persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi luotsinpestin suojista. Jokaisella nikilläsi..


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Pitäisi sinun ja muiden täällä kirjoittavien persujen tietää, että kirjoitan aina totta.

        et sinä ap salli persujen kirjoittavan s24 palstoille jotka sinä sinimusta f hattu olet valjastanut persujen mustamaalaamiselle


    • Anonyymi

      Näin on

    • Anonyymi

      Uudet vaalit.Tämä hallitus ei toimi.
      Mokia jatkuvalla syötöllä.
      Kansa teki virheen ja äänesti täyttä sekundaa eduskuntaan(persut).
      Ei näistä ole hoitamaan maan tärkeitä asioita.
      Ei YKSINKERTAISESTI OLE!
      AIVAN TÄYSIÄ TYRIÄ.
      Nyt vetivät juuri miljardeja viemäriin Tavion suulla...
      Per........e

    • Anonyymi

      Osa persuista lienee hyvin arvaamattomia.

      • Anonyymi

        Ihan arvattavissa, että näitä kremlin juoksupoikia kerääntyy juurikin persuihin.


    • Anonyymi

      Täysiä tampioita...aivan täysiä...erittäin täysiä..

      • Anonyymi

        Avaatko ap kuinka sinun skitsofrenia tekee sinusta psykologin oikeuksineen tehdä muille diagnooseja?


    • Anonyymi

      Kyllä Soini oli yksi persreikä kun perusti tämän mädäksi kypsyvän puolueen ,joka vetää puoleensa täyttä roskaa ,kuin liimapaperi

      • Anonyymi

        Nämä ne ovat parhaita eli viestisi joissa sinä Soinin palvoja jumalasi kiellät Pietarin tavalla 🤭 Poistan muiden viestejä joissa palvomaasi Soinia arvostellaan.

        ps. Olet ihan oikeassa siinä, että ilman Soinia Halla persut eivät nyt istuisi hallituksessa vaan keräisivät kannattajakortteja sinimustien sijaan puoluerekisteriin pääsemiseksi siinä onnistumatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ne ovat parhaita eli viestisi joissa sinä Soinin palvoja jumalasi kiellät Pietarin tavalla 🤭 Poistan muiden viestejä joissa palvomaasi Soinia arvostellaan.

        ps. Olet ihan oikeassa siinä, että ilman Soinia Halla persut eivät nyt istuisi hallituksessa vaan keräisivät kannattajakortteja sinimustien sijaan puoluerekisteriin pääsemiseksi siinä onnistumatta?

        yksikään "kansallismielinen" ryhmittymä ei tule koskaan pääsemään edes eduskunnan oppositioon joten.. Soldiers of odinit, sinimustat jne. voisi kerätä kolehdin patsaan pystyttämiseksi soinille joka mahdollisti sen, että halla aholaiset pääsi hallitukseen kiristämään mamupolitiikkaa. Mihin kaikki edelliset itsekkin pyrkii siihen koskaan kykenemättä. Paitsi tämä s24 skitsosinimusta joka tänäänkin heiluttaa natsikorttia vaikka edustaa niitä itse


    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Kun Venäjä on hävinnyt sodan ja hävitetty maailmankartalta, voittajien kosto pettureille tulee olemaan KAUHEA.

      • Anonyymi

        Taviota ei haittaa lainkaan, että persujen ainoa meppi on julki homo ja ylpeä siitä. Persujen kaksinaamaisuudella ei ole rajaa. Oksettavan omituisia nuo nykypersut.


      • Anonyymi

        Saa sitä päivää odottaa!,,,EU kyllä voi häipyä kartalta!


    • Anonyymi

      Ongelma ei taida olla venäjämielisyys, vaan ääriuskovaisuus.

    • Anonyymi

      TUTKIJA HANNA SMITH SANOI, ETTÄ VENÄLÄISET MENIVÄT KAASUPUTKESSA JA SISÄLTÄ PÄINRÄJÄYTTIVÄT, ASENSIVAT RÄHTEET.

    • Anonyymi

      Miten se Venäjä tähän asiaan liittyy????
      Ei niin mitenkään!!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe