Alhainen stressinsietokyky ei ole sairaus

Anonyymi-ap

Alhainen stressinsietokyky ei ole sairaus, eikä sitä pidä lääkitä ennaltaehkäisevästi.,

35

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alhainen syressinsietokyky on skitsoaffektiivinen häiriö, joka ei ole sairaus.

      • Anonyymi

        Miten tökeröä syyttää tai iskeä diagnoosi henkilöön, joka joutunut häirinnän tai laittomuuksien uhriksi. Kyllä joku on pielessä tässä yhteiskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tökeröä syyttää tai iskeä diagnoosi henkilöön, joka joutunut häirinnän tai laittomuuksien uhriksi. Kyllä joku on pielessä tässä yhteiskunnassa.

        Lisäksi mietin ihan spekulatiivisesti, että kuka on vastuussa, jos selvästi psykoottinen henkilö lähetetään kotiin, koska osasto on täynnä. Sitten hän on esim. vastaavan ahdistuksen vallassa kuin esimerkiksi joku henkilö, joka viihtynyt tälläkin palstalla. Noh helv. painajaisen seurauksena tekee jonkun peruuttamattoman teon.

        Päivitelläänkö siinä sitten yhdessä, että hyvän perheen lapsi, ei olisi millään uskonut yms. pakaa lässytystä? Koska mä oon nähnyt näinä vuosina monia sellaisia, joista voisin uskoa kaikenlaista.

        Vai onko oikeasti tarkoitus tehdä asialle jtn? Missä rahat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi mietin ihan spekulatiivisesti, että kuka on vastuussa, jos selvästi psykoottinen henkilö lähetetään kotiin, koska osasto on täynnä. Sitten hän on esim. vastaavan ahdistuksen vallassa kuin esimerkiksi joku henkilö, joka viihtynyt tälläkin palstalla. Noh helv. painajaisen seurauksena tekee jonkun peruuttamattoman teon.

        Päivitelläänkö siinä sitten yhdessä, että hyvän perheen lapsi, ei olisi millään uskonut yms. pakaa lässytystä? Koska mä oon nähnyt näinä vuosina monia sellaisia, joista voisin uskoa kaikenlaista.

        Vai onko oikeasti tarkoitus tehdä asialle jtn? Missä rahat?

        Vai jatketaanko rahojen pyöritystä Akin, Markuksen ja hal. välillä. Säästetään rivistä ja koneisto vaan paisuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi mietin ihan spekulatiivisesti, että kuka on vastuussa, jos selvästi psykoottinen henkilö lähetetään kotiin, koska osasto on täynnä. Sitten hän on esim. vastaavan ahdistuksen vallassa kuin esimerkiksi joku henkilö, joka viihtynyt tälläkin palstalla. Noh helv. painajaisen seurauksena tekee jonkun peruuttamattoman teon.

        Päivitelläänkö siinä sitten yhdessä, että hyvän perheen lapsi, ei olisi millään uskonut yms. pakaa lässytystä? Koska mä oon nähnyt näinä vuosina monia sellaisia, joista voisin uskoa kaikenlaista.

        Vai onko oikeasti tarkoitus tehdä asialle jtn? Missä rahat?

        Tarkoitan siis tilannetta, jossa ihminen on vaikka ilman ruokaa tai asuntoa tai välttämättömiä lääkkeitä. Tämä tarkoittaa käytännössä kidutusta ihan törkeässä muodossaan.

        Emme ole sodassa, millä tämä toiminta perustellaan? Länsiradalla tai hyvätuloisten oikeudella kulkea jonon ohi yksityisvastaanotolle, hei ihan oikeesti? Ei oo reilua ei!


    • Anonyymi

      Oletko lääkäri sinä kuvottava natsi?

      Oletko elänyt läpi psykoosien ja kaksisuuntaisen miettien itsemurhaa tai murhia joka päivä?

      • Anonyymi

        Olen koko lääketieteen uudistaja toistaiseksi ilman erikoislääkärin papereita 😂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maailman onnellisin maa?

      Sinä aiheutat sen stressin?

    • Anonyymi

      Oma diagnoosi?

      Montako sairaalajaksoa?

    • Anonyymi

      Ei ole natsismi tai kusipäisyys myöskään?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa minun kohdallani skitsotyyppisen persoonallisuuden piirteet. Olen aivan tavallinen ihminen. En tunnista mitään noista itsessäni. Ja vaikka olisikin, ei niitä pidä neurolepteiila lääkitä.


      • Anonyymi

        Neuroleptit ovat Herr Mengelen keksintö.


    • Anonyymi

      Toksinen setämies manspleinaa?

    • Anonyymi

      Nämä aloitukset ovat aina tiettyjen psyykesairaiden aloittamia heidän itse voidessaan huonosti, ja täällä he aina sitten tekevät itse näitä aloituksia.

      • Anonyymi

        Usko psykiatriaan istuu tiukasti. Uskotko taivaalla lentävään poroon, jota joulupukki ohjastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko psykiatriaan istuu tiukasti. Uskotko taivaalla lentävään poroon, jota joulupukki ohjastaa?

        Millä tavalla sairastumiseen tarvitaan pyskiatriaa?

        Kyllä minua päivästä toiseen ihmetyttää, että miten olevinaan niin fiksut ihmiset ovat niin umpisokeita päättelyketjuissaan. Onko se niin, että jotkut ovat vaan niin laiskoja käyttämään aivojaan, ja ovat siksi "mieleltään sairaita"?


      • Anonyymi

        Nehän tekevät itse diagnoosinsa , . Kas kun sanovat aina että lääkäri teki väärän diagnoosin ovat omasta mielestään muka oman kroppaansa tuntevia, vaan kun eivät tunne omaa eikä vierasta kroppaa silloin kun se menee ylikierroksilla. Lääkäreitä haukkuvat työkseen . Tämä ryhmä on todella sairasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko psykiatriaan istuu tiukasti. Uskotko taivaalla lentävään poroon, jota joulupukki ohjastaa?

        Kos on tehnyt työtä hoito alalla niin on nähnyt monen potilaan tervehtyvän , mutta ne potilaat eivät ole koskaan kyseenalaistaneet hoitoa ja lääkkeitä siksi tervehtyvät kun ei heillä,ole ennakkoluuloja tiedettä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla sairastumiseen tarvitaan pyskiatriaa?

        Kyllä minua päivästä toiseen ihmetyttää, että miten olevinaan niin fiksut ihmiset ovat niin umpisokeita päättelyketjuissaan. Onko se niin, että jotkut ovat vaan niin laiskoja käyttämään aivojaan, ja ovat siksi "mieleltään sairaita"?

        Niin, siis terveenäkö mennään lääkäriin ja siitä seurauksena sitten sairastutaan ?
        Mihinköhän järkeen tuollainenkin perustuisi.
        Monet kärsivät stressistä jossain vaiheessa elämäänsä, joillain se voi olla vaikeampaa ja tarvitsevat apuja, koska saattavat oireilla juuri sen stressin takia.
        Stressiäkin voi ennaltaehkäistä elintavoillaan, ja jos tunnistaa omat voimavarat, siitä on hyötyä.
        Jos taustalla on jokin trauma, ei se välttämättä ole suoranaista stressiä, jos alkaa voida henkisesti pahoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kos on tehnyt työtä hoito alalla niin on nähnyt monen potilaan tervehtyvän , mutta ne potilaat eivät ole koskaan kyseenalaistaneet hoitoa ja lääkkeitä siksi tervehtyvät kun ei heillä,ole ennakkoluuloja tiedettä kohtaan.

        On noilla psykiatrisilla osastoilla kyllä nähnyt vuosien varrella aika paljon myös niitä kyseenalaistajia. On turhaa väittää, etteivät potilaat koskaan kyseenalaista hoitoaan tai lääkitystään.
        Outoa jos alalla työskentelevä väittää, että kaikki alistuisivat kiltisti kaikkeen hoitoon liittyvään. Silloin on täytynyt tehdä töitään silmät ummessa.
        Toki ne kiltit ja oikeasti sairaat saa helposti tekemään kaiken, eivät uskalla sanoa mitään vastaan, eivät ilmaista omia mielipiteitään, ym. Mutta he ovat enimmäkseen niitä, jotka jäävät jumiin psykiatrian rattaisiin vuosiksi, jotkut jopa loppuelämäkseen.
        Mitä enemmän on omaa tahtoa, halua parantua, uskallusta sanoa omat mielipiteet, mahdollisuudet paranemiseen ovat paremmat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän tekevät itse diagnoosinsa , . Kas kun sanovat aina että lääkäri teki väärän diagnoosin ovat omasta mielestään muka oman kroppaansa tuntevia, vaan kun eivät tunne omaa eikä vierasta kroppaa silloin kun se menee ylikierroksilla. Lääkäreitä haukkuvat työkseen . Tämä ryhmä on todella sairasta .

        Ei se lääkärikään mitään kokeita tee, kun diagnoosin antaa jollekin. Naaman ilmeistä se diagnoosi annetaan, tai muusta käytöksestä. Täyttä huuhaata psykiatria..


    • Anonyymi

      tressi myös voi lisääntyä myös miehillä vaihdevuosien vuoksi, mutta korvaus on vaikea saada,

      • Anonyymi

        ?? En ole kuullut, että kenellekkään maksettaisiin mitään vaihdevuosi korvaustaa.

        Ymmärsinkö väärin, vain onko meillä taas kiintiönarsku täällä vaatimassa kiintiö korvauksia siitä omasta erinomaisuudestaan?


    • Anonyymi

      yeensä ressi on ohi menevää, mutta voi jäädä päälle jolloin erota normaali tilaa epä normaalista,

      • Anonyymi

        Niin sinä olet sitä mieltä, että sellaisen ihmisen perässä pitää juosta piiikki ojossa??


    • Anonyymi

      huonot yö unet on monesti tressin, syytä joloin unen laatu on pinnalista,

      • Anonyymi
        UUSI

        Samoin kogeiini ja nikotiini voi nostaa sykettä ja hengästyttää. Tyhmä mielemme tulkitsee sen stressiksi. Pitäisi osata erottaa kehon tuntemukset ja asioiden nimitykset toisistaan, mutta ehkä 1 kymmenestä tuhannesta ymmärtää tämän.


    • Anonyymi

      Alhainen stressin sietokyky lääkitään usein ja tarpeesta sillä se aiheuttaa esim uni vaikeuksia ettei saa nukutuksi , väsynyt ihminen ei voi keskittyä asioihin joten siksi aitä on lääkittävä sillä ne oireet joita stressi aiheuttaa kropassa tulevat juuri stressistä . Joten hieman pinnallisesti ilmaistu sinulta , se minkä kirjoitit .

      • Anonyymi

        Silloin ei lääkitä stressin sietokykyä, vaan tuetaan lääkkeillä nukkumista.
        Väsymykseen auttaa uni, jos ei muuten nukkuminen onnistu, niin lääkkeiden avulla.
        Väsymyksen seurauksena voi tulla stressiä, joka pahaksi mennessään vaatii omat hoitonsa.
        Pirteällä, hyvin nukkuvalla ihmiselläkin voi olla alhainen stressin sietokyky, ei se aina johdu väsymyksestä. Ihmiset ovat erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin ei lääkitä stressin sietokykyä, vaan tuetaan lääkkeillä nukkumista.
        Väsymykseen auttaa uni, jos ei muuten nukkuminen onnistu, niin lääkkeiden avulla.
        Väsymyksen seurauksena voi tulla stressiä, joka pahaksi mennessään vaatii omat hoitonsa.
        Pirteällä, hyvin nukkuvalla ihmiselläkin voi olla alhainen stressin sietokyky, ei se aina johdu väsymyksestä. Ihmiset ovat erilaisia.

        Nukkumiseen eivät neuroleptit ole oikea lääke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkumiseen eivät neuroleptit ole oikea lääke.

        Eivät olekaan.
        Enkä maininnut neuroleptejä, kirjoitin vain, että nukkumista tuetaan lääkkeillä. On muitakin lääkkeitä olemassa kuin neuroleptit.
        Nykyään neuroleptejä määrätään muihinkin ongelmiin kuin psykoosiin, vaikka ne ovat psykoosilääkkeitä.
        On niitä kirjoitettu ihmisille myös nukkumisen avuksi, sekä joillekin masentuneille ja ahdistuneille. Siitä on tainnut tulla jollain lailla vähän kuin yleislääke, muuhunkin kuin alkuperäiseen tarkoitukseensa.
        Neurolepteillä on haittansa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Lääkitään kysymättä, haluaako ihminen itse syödä kemikaaleja. Yleisellä puolella ei ole pakko, mutta psykiatrit pakottaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Siihen voi olla monia syitä. Esim. Ihminen jolla on ollut ankarat uskonnolliset vanhemmat, ehkä itsekin sekaisin tietämättään, jos ovat vaikka pilkanneet seksuaalisuudesta, voi olla että koko elämänsä ajan menettää itsevarmuutensa jos huomaa että vietti vie joissakin tapauksissa.

      Stressinsietokyky kasvaa sitä kasvattamalla. Keskittymiskyky paranee myös sitä kehittämällä, tosin hitaasti, mutta se on kyllä vaivan arvoista koska kaikki menestys kaikilla aloilla riippuu paljon keskittymiskyvystä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe