Syyskokous 2024

Anonyymi-ap

Nyt hyviä ehdokkaita kehiin !

36

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ainakin mielelläni näkisin ne uudet graduointisäännöt, joita on työstetty huolella ja pitkään. Sitten on hyvä kuulla miten lisenssien myynti on onnistunut eli montako judokaa meillä on. Siitä päästään sitten varmasti sopuisasti vääntämään rahasta. Toivottavasti sponssimyynti on onnistunutta ja supistuksiin ei jouduta.

    • Anonyymi

      Ilman muuta. Toivokaamme runasasta ehdokaslistaa. Täällä ainakin on haukuttu joka ainoa hallitusjäsen, toimihenkilö sekä valmentaja. Ja tietenkin puolet urheilijoista. Siis se puoi joka on osallistunut kisoihin ja yrittänyt. Eli nyt siis muutoksen tuulia ajamaan koko konkkaronkka! Onki upea nähdä miten saatte asiat kertakaikkisesti muuttumaan paremmaksi. Ai niin, eihän teistä siihen olekaan kun ominaisuudet riittää pelkkään pään aukomiseen nimettömänä.

    • Anonyymi

      Tämä on tieto, että stör ja Ihanamäki aivan turhia hallituksessa ei mitään annettava Suomen judolle, vallan himo kannustaa jatkamaan, voi kun ymmärtäisivät itse lähteä.

      • Anonyymi

        Sä kun kovasti täällä tiedät kaiken, niin asetuthan ehdolle? Aivan, etpä tietenkään. Luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä kun kovasti täällä tiedät kaiken, niin asetuthan ehdolle? Aivan, etpä tietenkään. Luuseri.

        tää on hyvä kaveri.... asettaa kysymyksen ja vastaa siihen AINA itse... Pelle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on hyvä kaveri.... asettaa kysymyksen ja vastaa siihen AINA itse... Pelle :)

        Joo, mä oon se pelle. No, kerrohan. Asetutko ehdolle?


    • Anonyymi

      Sama, ulos vaan molemmat naiset !

    • Anonyymi

      Rönkkö, Rönkkö ja Rönkkö

      • Anonyymi

        Olisi kyllä hyvä valinta, olisi mies paikallaan ehdottomasti. Kannatan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä hyvä valinta, olisi mies paikallaan ehdottomasti. Kannatan

        Onhan näytöt kiistattomat kun katsoo Orimattilan judoseuran kehitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näytöt kiistattomat kun katsoo Orimattilan judoseuran kehitystä.

        Ei taida tällä hetkellä olla kun pari ostotyttöä ja hallituksen reissut Israeliin ja Ranskaan, jotka rahoitetaan kylläkin hyvillä tapahtumilla ( SJR ja BSC).
        Urheilullinen toiminta heikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida tällä hetkellä olla kun pari ostotyttöä ja hallituksen reissut Israeliin ja Ranskaan, jotka rahoitetaan kylläkin hyvillä tapahtumilla ( SJR ja BSC).
        Urheilullinen toiminta heikkoa.

        Koska Vava velvoittaa kaikki sinne Märskyyn ja Urheaan ja kuinkas sitten kävikään nehän kaikki lopettaa. Ja tällä reseptillä Suomen judo nousuun . hah hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Vava velvoittaa kaikki sinne Märskyyn ja Urheaan ja kuinkas sitten kävikään nehän kaikki lopettaa. Ja tällä reseptillä Suomen judo nousuun . hah hah.

        Märskyyn ei ketään pakoteta. Sinne on sitäpaitsi todella vaikea päästä. Peruskoulun todistuksen pitää olla tosi hyvä ja sen päälle tietenkin urheilullinen potentiaali.


    • Anonyymi

      On se jännä että täällä säännöllisesti haukutaan kaikki muut jotain tekevät paitsi Rönkkö.

      • Anonyymi

        selailepa aikaisempia kirjoituksia, taitaa Roro, PeeÄllä ja EKi olla suosituimmat täällä


      • Anonyymi

        Kyllä hevospitäjän kaveri aika hyvin täällä haukuttu vaikka oli niitä harvoja ketkä todella ajoivat todella kaikkien etua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hevospitäjän kaveri aika hyvin täällä haukuttu vaikka oli niitä harvoja ketkä todella ajoivat todella kaikkien etua.

        Kaikkien etua? Kyllä on kova ukko, tuohan pitää saada seuraavaksi presidentiksi!!!!
        Hyviä tapahtumia on järjestäneet, tosin SJR kadottanut alkuperäisen idean, harrastajien leiri. Tän vuoden italijaano Voittamisesta vouhottamalla pohjanoteeraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hevospitäjän kaveri aika hyvin täällä haukuttu vaikka oli niitä harvoja ketkä todella ajoivat todella kaikkien etua.

        Hyvä vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien etua? Kyllä on kova ukko, tuohan pitää saada seuraavaksi presidentiksi!!!!
        Hyviä tapahtumia on järjestäneet, tosin SJR kadottanut alkuperäisen idean, harrastajien leiri. Tän vuoden italijaano Voittamisesta vouhottamalla pohjanoteeraus.

        SJR on mennyt aivan oikeaan suuntaan. Kovaa randoria ja laadukkaita vastuksia. Basile oli loistava, lisää tällaisia maailman tähtiä! Ja jos noin kovasti harmittaa että on liian rajua niin olisiko kata teille harrastuksena sittenkin parempi? Opettelette yhdessä teoreettista judoa eikä kenellekään tule hiki eikä pikku Petterille tule paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SJR on mennyt aivan oikeaan suuntaan. Kovaa randoria ja laadukkaita vastuksia. Basile oli loistava, lisää tällaisia maailman tähtiä! Ja jos noin kovasti harmittaa että on liian rajua niin olisiko kata teille harrastuksena sittenkin parempi? Opettelette yhdessä teoreettista judoa eikä kenellekään tule hiki eikä pikku Petterille tule paha mieli.

        Ei harmita ja otan randoria ja hikoilen kovastinkin, koska tuota massaa on kertynyt . Ei ollut rajua, vaan hiukan noloa voittamisen ylistystä. Voittorantun ja katan välissä on paljon hyvää judoa, ei olla noin mustavalkoisia.
        Or Sassor on mestareista ollut ylivoimaista paras leirin vetäjä, tosin ei ollut SJR, vaan oma tapahtumansa.
        Petteri on kova jätkä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei harmita ja otan randoria ja hikoilen kovastinkin, koska tuota massaa on kertynyt . Ei ollut rajua, vaan hiukan noloa voittamisen ylistystä. Voittorantun ja katan välissä on paljon hyvää judoa, ei olla noin mustavalkoisia.
        Or Sassor on mestareista ollut ylivoimaista paras leirin vetäjä, tosin ei ollut SJR, vaan oma tapahtumansa.
        Petteri on kova jätkä:)

        Kunnollisia kilpajudon leirejä ei ole kuin ev-leirit ja Hki Judo camp. Siksi SJR on erittäin tervetullut lisä, koska sinne sentään saadaan ulkomailtakin väkeä. Sitäpaitsi on hyvä että nuoret harrastajat saavat tuntumaa kilpajudoon SJR:ssä joka on kaikille avoin. HJC on monille haaste kun pääkaupunkiin meneminen herättää kysymyksiä ja majoituskin on itse hoidettava. Harrastajillehan on se Yanagi Mäntyharjulla jossa on leppoisa harraste meininki. Siellä on Petterin hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnollisia kilpajudon leirejä ei ole kuin ev-leirit ja Hki Judo camp. Siksi SJR on erittäin tervetullut lisä, koska sinne sentään saadaan ulkomailtakin väkeä. Sitäpaitsi on hyvä että nuoret harrastajat saavat tuntumaa kilpajudoon SJR:ssä joka on kaikille avoin. HJC on monille haaste kun pääkaupunkiin meneminen herättää kysymyksiä ja majoituskin on itse hoidettava. Harrastajillehan on se Yanagi Mäntyharjulla jossa on leppoisa harraste meininki. Siellä on Petterin hyvä olla.

        Tämä kertoo susta kaiken , Yanagi judo camp Mäntyharjulla? Turisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kertoo susta kaiken , Yanagi judo camp Mäntyharjulla? Turisti!

        Jep. Käsi pystyyn virheen merkiksi. Sorry siitä. Asia ei kuitenkaan muutu. Vai muuttuuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Käsi pystyyn virheen merkiksi. Sorry siitä. Asia ei kuitenkaan muutu. Vai muuttuuko?

        Ok.
        Yanagi ollu 35 v samassa paikassa.
        Pari vuotta sitten Rok oli paikalla hämmästelemässä leirin puitteita ja Zantaraijan reenejä.
        Totesi, että huippuolosuhteet ja reenit, sekä hämmästeli, että missä kaikki urheilijat eli maajoukkueet?!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hevospitäjän kaveri aika hyvin täällä haukuttu vaikka oli niitä harvoja ketkä todella ajoivat todella kaikkien etua.

        ? Ehkä ansaitsee kysymysmerkin jotta joku selventää MITEN


    • Anonyymi

      Porvoon hallitus jäsen ajaa vain sovellettujen asioita

      Nokian hallitus jäsen ajaa vain poikansa etuja

      Tälläisiäkö me tarvitaan siellä, EI TARVITA

      • Anonyymi

        Kyllä tuo Nokialainen yrittää saada kaiken nyt Pajikseen kun siellä vaikuttaa Sundsbergin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo Nokialainen yrittää saada kaiken nyt Pajikseen kun siellä vaikuttaa Sundsbergin kanssa.

        Samaa kuulut minäkin, tosi härskiä toimintaa tuskin kestää päivän valoa jos joku penkasis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kuulut minäkin, tosi härskiä toimintaa tuskin kestää päivän valoa jos joku penkasis

        Tuskin yksikään opisto oikeesti haluaa judoa valikoimaansa. Ei ole massaa.
        Ne haluaa joukkuelajeja.
        Judo on kirpunpaska tuossa bisneksessä.
        Onneksi on ihmisiä, jotka yrittää tuoda lajia esille!


    • Anonyymi

      Korkki takaisin ja liiton juhlat saa väriä!

    • Anonyymi

      teror näytti taas liiton henkilöille mallia miten hommat hoidetaan ja hommasi laatuvetäjän SJRään.

      • Anonyymi

        Huppu-urheilijan ainakin, vetohommista tiedä viedä.
        Ja ihan sama mun tasoiselle kuntoilijalle kuka vetää, isallistujat ratkaisee, ehkä nimekäs vetäjä houkuttelee muutaman turistin enemmän.


      • Anonyymi

        Montako kesäleiriä liitto järjestää?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kesäleiriä liitto järjestää?!

        Liitto järjestää jatkuvasti EV-leirityiksiä Pajiksessa, yläkoululeirejä ja settiä Urheassa. Yleensä omalla porukalla, mutta on siellä aina välillä joku pilkahdus muualtakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huppu-urheilijan ainakin, vetohommista tiedä viedä.
        Ja ihan sama mun tasoiselle kuntoilijalle kuka vetää, isallistujat ratkaisee, ehkä nimekäs vetäjä houkuttelee muutaman turistin enemmän.

        ainakin vetäjä pystyy näyttämään muutaman tekniikan millä voitettu kolme mestaruutta tänä vuonna!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin vetäjä pystyy näyttämään muutaman tekniikan millä voitettu kolme mestaruutta tänä vuonna!!!

        Joo. On kyllä kova!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe