Kiinnostaisi

Anonyymi-ap

Tietää mikä ihme tarkoitusperä tällä kaikella kummallisuudella on ollut

21

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että saisit ihmetellä.

    • Anonyymi

      Hulluilla on paljon ihmettelemisen aiheita.

      • Anonyymi

        Oikeasti ihmettelevä ihminen on oppiva ihminen sanoo asiantuntijat.
        Sitten kun et enää mitään ihmettele, voitkin heittää hanskat nurkkaan!


    • Anonyymi

      Maailmassa montaaa on ihmeellistä asiaa 🎶🎶

    • Anonyymi

      Sopiikin hyvin tämän palstan tunnusmusiikiksi. Joka palstalla vois olla oma tunnari. Kun avaa palstan niin johan soi 😁🎶🎶

    • Anonyymi

      Sitä minäkin kauan ihmettelin, mutta reilut kuusi vuotta sitten se selvisi minulle! Mutta en halua siltikään olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan. Sen tulen sanomaan päin naamaa hänelle, jos vielä kerrankin tulee ilman lupaa vastaani!! Saattaa käydä niin että huudan kovaan ääneen, apua stalkkeri häiritsee minua, koska haluaa salata erään asian itseensä liittyen!

      • Anonyymi

        Onko se tullut salaa vastaasi? Aikas velikulta


      • Anonyymi

        Ainoa asia mitä haluan on ollut jo monen vuoden ajan, että ns. auttamisprojekti loppuu! Se tappaa minut jos se vielä jatkuu. Sisin on ollut täystin riekaleina jo yli kymmenen vuoden ajan! Pelkään tosi paljon sitä, että sairastun vakavasti, koska kauan jatkunut stressi ja ahdistus saavat elimistään huonoon kuntoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se tullut salaa vastaasi? Aikas velikulta

        Ei sellainen ihminen ole mikään velikulta, joka on usein ollut samoilla seuduilla kuin missä minä kuljen, joku on antanut hänelle tietoa siitä ja sellainen toiminta saa minut voimaan pahoin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellainen ihminen ole mikään velikulta, joka on usein ollut samoilla seuduilla kuin missä minä kuljen, joku on antanut hänelle tietoa siitä ja sellainen toiminta saa minut voimaan pahoin!!

        Uuuuh taas nää harhaluulot...


    • Anonyymi

      I dunno lemme think abaut iit

      • Anonyymi

        Ole hiljaa, äläkä enää koskaan tule muka yllättäen vastaan siellä missä minä kuljen!! En voi sietää noin toimivia ihmisiä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa, äläkä enää koskaan tule muka yllättäen vastaan siellä missä minä kuljen!! En voi sietää noin toimivia ihmisiä!!

        Joko raivo nousussa ja rähinä alkaa?


    • Anonyymi

      Samaa miettinyt. Mikähän idea tässä on. Ehkä joskus selviää tai sitten ei. 😍

    • Anonyymi

      Jos liittyy toiseen ihmiseen, ehkä sinun pitäisi kysyä häneltä tai puhua asiasta hänen kanssaan. Silloin selviäisi.

      • Anonyymi

        Minä en halua puhua kenenkään kanssa siitä mitä on tapahtunut jo hyvin monen ja aivan liian monen vuoden ajan! Ei ole mitään tarvetta käsitellä sellaisia asioita, jotka saivat minut voimaan todella huonosti monella tapaa! En halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä missään, koska se saa kaikki huonot muistot taas pintaan Jo pelkästään hänen pituisensa henkilö tai koiran näkeminen aiheuttaa stressireaktion. Sekin akka joka koulutti tänään koiraansa siellä polulla missä usein kuljen!! Hyi saa..na, joka ainoa koiraa inhoan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua puhua kenenkään kanssa siitä mitä on tapahtunut jo hyvin monen ja aivan liian monen vuoden ajan! Ei ole mitään tarvetta käsitellä sellaisia asioita, jotka saivat minut voimaan todella huonosti monella tapaa! En halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä missään, koska se saa kaikki huonot muistot taas pintaan Jo pelkästään hänen pituisensa henkilö tai koiran näkeminen aiheuttaa stressireaktion. Sekin akka joka koulutti tänään koiraansa siellä polulla missä usein kuljen!! Hyi saa..na, joka ainoa koiraa inhoan!

        Ei ole huIIun elämä helppoa, kun tuntemattomat metsäpolulla saa noin kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua puhua kenenkään kanssa siitä mitä on tapahtunut jo hyvin monen ja aivan liian monen vuoden ajan! Ei ole mitään tarvetta käsitellä sellaisia asioita, jotka saivat minut voimaan todella huonosti monella tapaa! En halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä missään, koska se saa kaikki huonot muistot taas pintaan Jo pelkästään hänen pituisensa henkilö tai koiran näkeminen aiheuttaa stressireaktion. Sekin akka joka koulutti tänään koiraansa siellä polulla missä usein kuljen!! Hyi saa..na, joka ainoa koiraa inhoan!

        Olen tiennyt sen jo kauan mikä se syy on ja se on se, ettei tietty henkilö uskalla oma itsensä, koska hän ei halua sen paljastuvan kaikille!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin mikä kumma?

      • Anonyymi

        Kosiskellaan toisiamme

        Kunnes


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe