Onko olemassa mitään syytä miksi en ostaisi luotettavaa, mukavaa, edullista, suorituskykyistä, arvostettua, kadehdittua, katsastusvarmaa ja yksinkertaisesti maailman parasta Toyotaa vaan jonkun riesaa ja ahdistusta aiheuttavan muun huonon merkin?
Miksi en ostaisi Toyotaa?
16
181
Vastaukset
- Anonyymi
Luotettavuua ei ole samanlainen kuin 20 vuotta sitten. Vikoja kuten muissakin nykyautoissa.
- Anonyymi
Osta Toyota, jos siltä tuntuu. Mitä sitä täältä kyselet? Se on VAIN ajoneuvo siinä missä muutkin. Uskonlahkoon perustuvat myytit ovat sitten Tojohönojen päähänpinttymiä.
- Anonyymi
Minä ostin, käteisellä, Toyotan.
Olen onnellinen mies.- Anonyymi
Vähästä olet onnellinen.
- Anonyymi
Mikä toyota on suoritus kykyinen verratuna saksalaisiin premium laatuautoihin KERRO.
- Anonyymi
Tarkoitatko nyt niitä saksalaisia jotka vakuutusyhtiön mukaan ovat useimmin hinausauton kyydissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko nyt niitä saksalaisia jotka vakuutusyhtiön mukaan ovat useimmin hinausauton kyydissä?
Minkä vakuutusyhtiön joita ei ole mikä on se SUORITUS KYKYSEMPI TOYOTA KUIN SAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO.HAAAAA
- Anonyymi
Vain tojotistit joutuvat avaamaan näitä säälittäviä huomionhakuketjuja.
Ei millään muulla autolla ajavat. En todellakaan halua tulla leimatuksi yhdeksi näistä luusereita.- Anonyymi
Minä en ainakaan ole luuseri, sillä kävin tänään varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa. Palvelukin oli ihan asiallista, sillä en koskaan osta juomia velaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan ole luuseri, sillä kävin tänään varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa. Palvelukin oli ihan asiallista, sillä en koskaan osta juomia velaksi.
Se koira älähtää johon keppi kalahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää johon keppi kalahtaa.
Vain ja ainoastaan tojotakuskit kirjoittavat noita hyväksymisen kerjäämisiä. Muilla on itsetunto niin hyvässä hapessa ettei tarvitse alentua moiseen.
- Anonyymi
Siitä vaan, osta pois, saat ihan itse päättää ostatko vai et.
- Anonyymi
Aika monta Toyotaa on tullut ostetuksi ja ongelmattomiksi havaittu. Miksi vilunkivagenia kutsutaan vikavageniksi, on sekin jo tullut kotuksi ja todetuksi! Niin ja sekin että miksi voortin omistajille on taivaspaikka varattuna. "Ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli", olen jättänyt suosiolla muiden huoleksi!
- Anonyymi
Siksi että saat paremman, mukavamman jne Euroopasta - paremman ja halvemman.
- Anonyymi
Toyota vs. kaikki eurooppalaiset, joista yksikään ei yllä lähellekään Toyotan suosiota? Kielii kyllä Toyotan paremmuudesta.
- Anonyymi
Toyotalla voi vetää jonoja perässään, nukahtaa liikennevaloihin, ajaa väärään suuntaan jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108