Miksi en ostaisi Toyotaa?

Anonyymi-ap

Onko olemassa mitään syytä miksi en ostaisi luotettavaa, mukavaa, edullista, suorituskykyistä, arvostettua, kadehdittua, katsastusvarmaa ja yksinkertaisesti maailman parasta Toyotaa vaan jonkun riesaa ja ahdistusta aiheuttavan muun huonon merkin?

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luotettavuua ei ole samanlainen kuin 20 vuotta sitten. Vikoja kuten muissakin nykyautoissa.

    • Anonyymi

      Osta Toyota, jos siltä tuntuu. Mitä sitä täältä kyselet? Se on VAIN ajoneuvo siinä missä muutkin. Uskonlahkoon perustuvat myytit ovat sitten Tojohönojen päähänpinttymiä.

    • Anonyymi

      Minä ostin, käteisellä, Toyotan.
      Olen onnellinen mies.

      • Anonyymi

        Vähästä olet onnellinen.


    • Anonyymi

      Mikä toyota on suoritus kykyinen verratuna saksalaisiin premium laatuautoihin KERRO.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko nyt niitä saksalaisia jotka vakuutusyhtiön mukaan ovat useimmin hinausauton kyydissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt niitä saksalaisia jotka vakuutusyhtiön mukaan ovat useimmin hinausauton kyydissä?

        Minkä vakuutusyhtiön joita ei ole mikä on se SUORITUS KYKYSEMPI TOYOTA KUIN SAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO.HAAAAA


    • Anonyymi

      Vain tojotistit joutuvat avaamaan näitä säälittäviä huomionhakuketjuja.

      Ei millään muulla autolla ajavat. En todellakaan halua tulla leimatuksi yhdeksi näistä luusereita.

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan ole luuseri, sillä kävin tänään varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa. Palvelukin oli ihan asiallista, sillä en koskaan osta juomia velaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole luuseri, sillä kävin tänään varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa. Palvelukin oli ihan asiallista, sillä en koskaan osta juomia velaksi.

        Se koira älähtää johon keppi kalahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koira älähtää johon keppi kalahtaa.

        Vain ja ainoastaan tojotakuskit kirjoittavat noita hyväksymisen kerjäämisiä. Muilla on itsetunto niin hyvässä hapessa ettei tarvitse alentua moiseen.


    • Anonyymi

      Siitä vaan, osta pois, saat ihan itse päättää ostatko vai et.

      • Anonyymi

        Aika monta Toyotaa on tullut ostetuksi ja ongelmattomiksi havaittu. Miksi vilunkivagenia kutsutaan vikavageniksi, on sekin jo tullut kotuksi ja todetuksi! Niin ja sekin että miksi voortin omistajille on taivaspaikka varattuna. "Ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli", olen jättänyt suosiolla muiden huoleksi!


    • Anonyymi

      Siksi että saat paremman, mukavamman jne Euroopasta - paremman ja halvemman.

      • Anonyymi

        Toyota vs. kaikki eurooppalaiset, joista yksikään ei yllä lähellekään Toyotan suosiota? Kielii kyllä Toyotan paremmuudesta.


    • Anonyymi

      Toyotalla voi vetää jonoja perässään, nukahtaa liikennevaloihin, ajaa väärään suuntaan jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe