Miksi en ostaisi Toyotaa?

Anonyymi-ap

Onko olemassa mitään syytä miksi en ostaisi luotettavaa, mukavaa, edullista, suorituskykyistä, arvostettua, kadehdittua, katsastusvarmaa ja yksinkertaisesti maailman parasta Toyotaa vaan jonkun riesaa ja ahdistusta aiheuttavan muun huonon merkin?

16

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luotettavuua ei ole samanlainen kuin 20 vuotta sitten. Vikoja kuten muissakin nykyautoissa.

• Anonyymi

Osta Toyota, jos siltä tuntuu. Mitä sitä täältä kyselet? Se on VAIN ajoneuvo siinä missä muutkin. Uskonlahkoon perustuvat myytit ovat sitten Tojohönojen päähänpinttymiä.

• Anonyymi

Minä ostin, käteisellä, Toyotan.
      Olen onnellinen mies.

• Anonyymi

Vähästä olet onnellinen.

• Anonyymi

Mikä toyota on suoritus kykyinen verratuna saksalaisiin premium laatuautoihin KERRO.

• Anonyymi

Tarkoitatko nyt niitä saksalaisia jotka vakuutusyhtiön mukaan ovat useimmin hinausauton kyydissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko nyt niitä saksalaisia jotka vakuutusyhtiön mukaan ovat useimmin hinausauton kyydissä?

Minkä vakuutusyhtiön joita ei ole mikä on se SUORITUS KYKYSEMPI TOYOTA KUIN SAKSALAINEN PREMIUM LAATUAUTO.HAAAAA

• Anonyymi

Vain tojotistit joutuvat avaamaan näitä säälittäviä huomionhakuketjuja.

Ei millään muulla autolla ajavat. En todellakaan halua tulla leimatuksi yhdeksi näistä luusereita.

• Anonyymi

Minä en ainakaan ole luuseri, sillä kävin tänään varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa. Palvelukin oli ihan asiallista, sillä en koskaan osta juomia velaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan ole luuseri, sillä kävin tänään varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa. Palvelukin oli ihan asiallista, sillä en koskaan osta juomia velaksi.

Se koira älähtää johon keppi kalahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää johon keppi kalahtaa.

Vain ja ainoastaan tojotakuskit kirjoittavat noita hyväksymisen kerjäämisiä. Muilla on itsetunto niin hyvässä hapessa ettei tarvitse alentua moiseen.

• Anonyymi

Siitä vaan, osta pois, saat ihan itse päättää ostatko vai et.

• Anonyymi

Aika monta Toyotaa on tullut ostetuksi ja ongelmattomiksi havaittu. Miksi vilunkivagenia kutsutaan vikavageniksi, on sekin jo tullut kotuksi ja todetuksi! Niin ja sekin että miksi voortin omistajille on taivaspaikka varattuna. "Ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli", olen jättänyt suosiolla muiden huoleksi!

• Anonyymi

Siksi että saat paremman, mukavamman jne Euroopasta - paremman ja halvemman.

• Anonyymi

Toyota vs. kaikki eurooppalaiset, joista yksikään ei yllä lähellekään Toyotan suosiota? Kielii kyllä Toyotan paremmuudesta.

• Anonyymi

Toyotalla voi vetää jonoja perässään, nukahtaa liikennevaloihin, ajaa väärään suuntaan jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe