Olipas upea balladi.
https://youtu.be/ipkEEwIszvM?si=WMVkRRpZoA04PhFk
Floor sanoi jossain haastattelussa Tuomaksen kirjoittaneen tämän biisin kun hänen (Tuomas) isänsä nukkui pois. Kaunis biisi. Upea tulkinta. Huvittaa jotkut kommentit jossa valitetaan kun biisi ei ole heviä. Eivät taida tietää tarinaa kappaleen takana.
Uusi singel "Lanternlight"
9
427
Vastaukset
- Anonyymi
Jukkiksella on mahtava bassosoundi. Basso kuuluu eritavalla kun ennen. https://youtu.be/f4LvrDnm0FQ?si=Zyral7244176Ouyv
- Anonyymi
Täysin mitäänsanomaton kierrätys, hyi.
- Anonyymi
Todella kaunis ja herkkä kappale. Rest in peace Pentti Holopainen.
- Anonyymi
En ole mikään balladien ystävä mutta ymmärrän tämän biisin hienouden, sen rakenteen ja sovitukselliset neronleimaukset + Floorin upea laulu. Tarina biisin takana nostaa sen ehkä jopa samalle tasalle kuin "kuolema Tekee Taiteilijan" jota tähän saakka olen pitänyt Nightwish balladien ykkösenä.
En valita kun metallibändi julkaisee välillä akustisia kappaleita. Niin kuin Marko sen joskus ilmaisi, kappaleen ei tarvitse olla genrenä aina kaavamaista metallia (tai sinnepäin) jossa käytetään mm. vahvistimia.
Jotkut voisivat jopa sanoa että akustinen metalli on melkeinpä oma genrensä. Minulla on jopa soittolista yksinomaan sille kun haluan metallia mutta en perinteiseen tyyliin.- Anonyymi
Huomaa todella, että Tuomas tekee musiikkia vain itselleen. Hyvin valju ja mitäänsanomaton kappale. Toivottavasti tää albumi olisi jo vihdoin bändin viimeinen. Vanhuus vaivaa selvästi tekijöitä.
- Anonyymi
Mistä moinen katkeruus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä moinen katkeruus?
Mistä moinen katkeruus? - lapsi hakee huomiota?
- Anonyymi
Ei onneksi ole viimeinen albumi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882