Oma pihamaa

Anonyymi-ap

Aattele nainen...😊

Hyvää yötä😘

36

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nukutko pihalla mies?

      • Anonyymi

        Ihan miten haluan😏


    • Anonyymi

      Nyt onkin kiva grillata Kuun paistees saa ei oo hyttysiä mäkäräisiii

    • Anonyymi

      Hyvä tontilla siinä on

      • Anonyymi

        Jos on pieni pihamaa on vähän hankalampi juttu.


    • Anonyymi

      Mulla on kyll ihan oma suojattu piha.

      • Anonyymi

        Mulla kanssa. Hyvä piha onkin ja mies sen tietää että tykkään siitä.


    • Anonyymi

      Vai onko naiselta?

    • Anonyymi

      Orjan työmaa joka tulee olemaan miehen lasten omaisuutta. 🧨 jaksuja

      • Anonyymi

        Jos miehellä ei ole lapsia. Jaksuja sinulle vaan. Ja erittäin sivusta


      • Anonyymi

        Missä maankolkassa elät, kun orjista puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehellä ei ole lapsia. Jaksuja sinulle vaan. Ja erittäin sivusta

        No ilmeisesti edellisen herran lausunnon mukaan hän välttyy sorron ikeeltä tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmeisesti edellisen herran lausunnon mukaan hän välttyy sorron ikeeltä tms

        Et ole " herroja" tainnut tavatakkaan.
        Hyvää palstailupäivää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole " herroja" tainnut tavatakkaan.
        Hyvää palstailupäivää!

        Sen verran etten tee ilmaista työtä enää vaikka olisinkin empaatikko. Nämä hölöhölö miehet ei saa minua ympäripuhuttua. Aika moni nainen näihin elämänsä pilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole " herroja" tainnut tavatakkaan.
        Hyvää palstailupäivää!

        Jaa, en varmaan sitten? Onneksi se ei aiheuta henkistä hajoamista kuitenkaan😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, en varmaan sitten? Onneksi se ei aiheuta henkistä hajoamista kuitenkaan😉

        Näin👍onneksi on oma tontti💖


    • Anonyymi

      Oma tupa, oma lupa ja piha🤸‍♀️

      • Anonyymi

        👍💖💕just nii


    • Anonyymi

      kelpais kyl.. ja pari heppaa

    • Anonyymi

      Kyllä sitä pihaa ja omakotitaloa hoitaa, jos ei tarvi käydä töissä.

      • Anonyymi

        Laiska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiska.

        Kuluta sinä vain elämäs työmatkoineen 50 tunnin työviikkoihin, laita sen päälle ruoat ja leivo ja tiskaa niin kuin kaikki tekee, mutta sitten vielä siivoa 100 neliötä enemmän kuin kaupungissa, leikkaa nurmikot, trimmaa pensaat, kerää marjat ja omenat, luo lumet, lanaa tiet, tiputa lumet katoilta, hiekota polut, portaat ja tiet, haravoi piha, maalaa seinät ja katot, uusi ikkunat, kaada pihapuut, pese ikkunat ja lakaise portanpielet, istu autossa joka paikkaan, kun ruokakauppakin on kaukana. Jotkut hankkii vielä lapsetkin tuon kaiken päälle. Jotkut haluaa elää toisten painajaista ja antaa heidän elää, en minä kyllä tuohon lähtis. Lähdin kaupunkiin maalta heti kun oli mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluta sinä vain elämäs työmatkoineen 50 tunnin työviikkoihin, laita sen päälle ruoat ja leivo ja tiskaa niin kuin kaikki tekee, mutta sitten vielä siivoa 100 neliötä enemmän kuin kaupungissa, leikkaa nurmikot, trimmaa pensaat, kerää marjat ja omenat, luo lumet, lanaa tiet, tiputa lumet katoilta, hiekota polut, portaat ja tiet, haravoi piha, maalaa seinät ja katot, uusi ikkunat, kaada pihapuut, pese ikkunat ja lakaise portanpielet, istu autossa joka paikkaan, kun ruokakauppakin on kaukana. Jotkut hankkii vielä lapsetkin tuon kaiken päälle. Jotkut haluaa elää toisten painajaista ja antaa heidän elää, en minä kyllä tuohon lähtis. Lähdin kaupunkiin maalta heti kun oli mahdollisuus.

        Olen elänyt kaiken tuon. Lisäksi salilla 6 x vkossa. Oli koira ja kolmivuoro työ . Onnee vaan laiska
        Siksi tänä päivänä päätän ihan itse mihin ryhdyn. Mutta toisen ilmaiseksi rengiksi en ala. Vaikka puhuis ummet ja lammet. Mua ei höynäytä enää kukaan. En edes hyvästä sydämmestä. Siitä sain vain paskaa niskaan. Muistissa on
        Nykyajan miehet ei osaa kuin jauhaa paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen elänyt kaiken tuon. Lisäksi salilla 6 x vkossa. Oli koira ja kolmivuoro työ . Onnee vaan laiska
        Siksi tänä päivänä päätän ihan itse mihin ryhdyn. Mutta toisen ilmaiseksi rengiksi en ala. Vaikka puhuis ummet ja lammet. Mua ei höynäytä enää kukaan. En edes hyvästä sydämmestä. Siitä sain vain paskaa niskaan. Muistissa on
        Nykyajan miehet ei osaa kuin jauhaa paskaa

        Vähennä salikäyntejä parilla ja lue se aika kirjoja. Kehittää tuota kirjoitustaitoasi ja monipuolistaa ajattelua. 👍


    • Anonyymi

      Ajattelija....

    • Anonyymi

      Filosofi.....

    • Anonyymi

      Pari heppaa syömään kuormasta....

    • Anonyymi

      Kukas sen hoitaa sinä et jaksa kuitenkaan

      • Anonyymi

        Lorttopissikset hamuaa miestä jolla talo ja pihamaa. Näyttämö selfielle onnellisesta elämästä. Vois laittaa nettiin ihkuja kuvia narsistinaamastaan. Oikeesti kun sellaisen ylläpitäminen vaatii työtä ja toisenlaista naista. Ei naamanpeilaajaa ja tissinvilauttelijaa.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lorttopissikset hamuaa miestä jolla talo ja pihamaa. Näyttämö selfielle onnellisesta elämästä. Vois laittaa nettiin ihkuja kuvia narsistinaamastaan. Oikeesti kun sellaisen ylläpitäminen vaatii työtä ja toisenlaista naista. Ei naamanpeilaajaa ja tissinvilauttelijaa.😂

        Sellasia sitten vaan hankkimaan😁👍


    • Anonyymi

      Ei sellainen piha ole kiva josaa tiet kulkee talon vierestä ja naapureita on joka puolella. Oma rauha pitää olla. Mieluummin kerrostalossa sitten.

      • Anonyymi

        Onneksi kerrostalossa ei ole naapureita😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kerrostalossa ei ole naapureita😂😂

        Eri asia.


    • Anonyymi

      💕💕

    • Anonyymi

      💕💕🫡🫡🚙🚙🫡🫡😊😊💕💕

    • Anonyymi

      ♥️♥️♥️♥️🍁

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe