Tätä et ehkä tiennyt lempilava- ja ravintolatanssikipaleestasi - Mut mitä välii

Anonyymi-ap

Tätä et ehkä tiennyt lempilava- ja ravintolatanssikipaleestasi. Mutta mitä väliä sillä oikeastasn edes on? Elikkäs laittakaa tähän omianne tai kamujenne suosikkilava- tai/ja ravintolatanssikipsleita, jotka ehkä eivät sittenkään kertoneet aivan siitä kuin itse kuvittelette tai kamunne kuvittelee vieläkin.

Kuten huomaatte tässä kyselyssä on täydellinen elikkäs 100 % intimiteettisuoja, joka ei paljasta ulkopuoleiselle tahollenne taipumustanne, koska voitte varsinkin halutessanne laittaa kaiken kamunne piikkiin. Todisteena tästä voin itse aloittaa tuttifruttijäätelötötteröstä

https://www.billboard.com/culture/pride/little-richard-pbs-doc-gay-origins-tutti-frutti-1235344015/

9

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Fernandon salaisuus ei ehkä sittenkään ole niin kauhea kuin kaikki sen kuulleet luulee tai ei sen vaan siitä kuulleet nimittäin sitähän ei ole julkisesti missään kerrottu, että Fernandon salaisuus oli tiettävästi vain kutsun saaneille nimittäin samanniminen gay-tanssiravintola, jossa miehet saattoivat tanssia keskinään raksujensa kanssa ilman, että siitä nousi kauheata haloota.

• Anonyymi

Onko olemassa biisiä, jota kaikki homot pitää ihan gay-juttuna, mutta se onkin ihan hetero? Eipä taida olla nimittäin kyllä ne on aina olleet heterot, ketä on näissä musiikkiasioissa höynäytetty.

• Anonyymi

Kiva lukea näitä höpöhöpö aloituksia kun aloituksen kirjoittaja sitten vastailee itselleen. Hyvät naurut saa

• Anonyymi

Sä kuulut päivään jokaiseen! Se on todellisuudessa kertomus viinapullosta!

• Anonyymi

Tuossa on yömyssy ja krapularyyppy samassa paketissa! Etätyöläisten keskuudessa todennäköisesti yleistymään päin, koska tehdas elikkäs kotiportilla ei edes hellapoliisi etätöihin pyrkijää aamuisin puhalluta. Tämä olisi varmasti jo tullutkin ilmi mikäli etätyökulttuuritutkimusten tilaajilla olisi ollut vielä parikolmemiljardia lisärahoitusta koskien etätyöpisteessä tapahtuvasta juopottelusta kysyvään kysymykseen etätyökulttuuria kartoittavassa kysymyspatterissa. Eli tämä tuli nyt ikäänkuin parikolme miljardia halvemmaksi tämä tieto tässä kyselyssämme.

• Anonyymi

Niille, jotka vaihtoivat joko lääkärinsä tai/ja sukulaistensa kehoituksesta riippuvuudesta toiseen eli tanssiin se kuului päivään jokaiseen. Se kuului aamuun ja iltaan..

• Anonyymi

Entäs keinu morsian?

• Anonyymi

Nykyisin on paljon helpompaa kuin ennenvanhaan magnetophonyllä ja levysoittimella soittaa lempimusiikkikappaleita takaperin, mutta se on tosi tylsää, sillä me ei olla kamujen kanssa löydetty moneen vuoteen yhtään takaperin saati etuperin piilotettua sanomaa yhdestäkään biisistä. Näin on mielikuvituksettomaksi mennyt nykysäveltäjien partiduuraaminen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5207
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      75
      3000
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      293
      1519
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1163
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1136
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1095
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      129
      1072
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171