Näin on näreet. Ne jolla on massia ajavat Dacialla.
Rahamiehet ajavat Dacialla
14
399
Vastaukset
- Anonyymi
Foorumin papparaiset luulevat, että vain he ja lottovoittajat ajavat dacialla.
- Anonyymi
Näin on näreet, miljonäärit ja miljardöörit keskenään dacioitaan vertailevat.
- Anonyymi
Tosi miljonääri ei omaisuudellaan leveile.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010692751.html- Anonyymi
Kyllä se rikastuminen on helppoa kun perii talon. Asumiskulut -70%.
- Anonyymi
Olen PA. HALUUN Dacian. Suorastaan vaadin saada UUDEN DACIAN. AUTTAKER. AAAAAH
- Anonyymi
Haluatko tosiaan auton jossa on paljon vikaa jo 50tkm kohdalla?
- Anonyymi
Lompsani on pullollaan 300 euron seteleitä.
- Anonyymi
Mun lompsa tursuaa 400 euron seteleitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun lompsa tursuaa 400 euron seteleitä.
Hähähähähähöö. Sä oot rikas. Mun lompsa tursuaa 75€ seteleitä. Hähähähähähää
- Anonyymi
Haluan olla vuokrakasarmin kunkku. SIKSI HALUUN UUDEN DACIAN. AAAAH
- Anonyymi
Tuossa on enemmän totta kuin luuletkaan. Avaanpa vähän omaa ajatustasi sinulle.
Vuokrakasarmin kunkku on luonnollisesti asuntosijoittaja, joka joutuu välillä vierailemaan vuokrakasarmissaan. Täytyyhän omaisuudestaan pitää huolta. Mutta kannattaako sinne vuokrakasarmin vieraspaikalle jättää uudenkarheaa lähes parkkiruutuun mahtumatonta Q7:aa?
No ei. Työautona Sandero on kuin tehty tuollaiseen vuokrakasarmin kunkun käyttöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on enemmän totta kuin luuletkaan. Avaanpa vähän omaa ajatustasi sinulle.
Vuokrakasarmin kunkku on luonnollisesti asuntosijoittaja, joka joutuu välillä vierailemaan vuokrakasarmissaan. Täytyyhän omaisuudestaan pitää huolta. Mutta kannattaako sinne vuokrakasarmin vieraspaikalle jättää uudenkarheaa lähes parkkiruutuun mahtumatonta Q7:aa?
No ei. Työautona Sandero on kuin tehty tuollaiseen vuokrakasarmin kunkun käyttöön.Vuokrakasarmin kunkku on se läski joka kroppaansa raksalla tuhoaa joka päivä ja oli juuri ja juuri varaa dacia hommata. Dacia on hänen ylpeytensä, koska hänen 30 neliön kuutionsa ei sitä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokrakasarmin kunkku on se läski joka kroppaansa raksalla tuhoaa joka päivä ja oli juuri ja juuri varaa dacia hommata. Dacia on hänen ylpeytensä, koska hänen 30 neliön kuutionsa ei sitä ole.
Dacia ei ole kenellekään ylpeyden aihe. Se on ylpeilemätön kulkupeli, jossa rahalleen saa hyvän vastineen. Jos raksa-ukolla on Dacia, hän tuskin sillä ylpeilee.
Velkaa 0€ ja omaisuutta jokunen sata tuhatta. Se mahdollinen 30 neliön kuutiokin on ylpeilemättä oma. Mutta mikä tekee tuollaisesta äkkiä ajatellen ankean oloisesta tilanteesta herkullisen, on se, että kun ei ole liikaa ylpeillyt kalliilla hankinnoilla, sitä omaisuutta on pakostakin kertynyt ja se mahdollistaa halutessa monia asioita.
- Anonyymi
Dacian omistajilta puuttuu henkistä köyhyyttä ja velan määrä
on kohtuullinen tai peräti nolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418