Uskotko ufoihin?

Anonyymi-ap

Katsoin tuon Perjantain ja sen dokkarin. Siinä oli ufoista juttua. Kuka uskoo ufoihin ja minkä takia?

Minä en kyllä tiedä, mitä ajatella. Uskoako vaiko eikö. Miten niissä on aina se sama kaava. Tulee jotain valoa ja ajan taju katoaa moneksi tunniksi.

Ettei vain olisi jollakin lääkkeellä tai muulla aineella vaikutusta keskushermostoon. Luulee näkevänsä tai näkeekin jotain aistiharhoja. En tiedä, ei ole kokemusta.

26

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä uskon jänisTeppoa.

      • Anonyymi

        Minä uskon olevan kommunisteihin, joilla on liikennelupa. Vaikka en tunne yhtään sellaista, tällä palstalla heistä on kirjoitettu paljon.


      • Anonyymi

        Etäisyydet on nykytietämyksen mukaan niin suuria, ettei vierailut ole mahdollisia?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tekisi miei väittää, ei niitä ole.

      Mutta jos ne onkin totta, ja ne suuttuu ja hyökkää minun kimppuun. Mitä minä sitten teen apua.

      Pitäisikö vain sanoa, että on niitä tai ei ole, niin sitten saan olla ainakin rauhassa.

    • Anonyymi

      Uskon niitä olevan. Itse olen nähnyt pitkään lentävän valon taivaalla. Siitä kirjoitettiin lehdessäkin. Otin leikkeen talteen, mutta sitä ei löydy kansiostani. Maailmankaikkeus on niin suuri, ettemme voi olla ainoita, ypöyksin olevia kummajaisia.

      • Anonyymi

        Satelliitit näkyy pitkään lentävinä, joskus näkyy myös rakettilaukaisuja. Totta, että elämää maailmankaikkeuteen on varmasti kehittynyt jonnekin muuallekin, mutta tuskin olemme sitä maapallolta käsin havainneet.


    • Anonyymi

      Oulun seudulla opettaja Aino Ivanoff siepattiin, kun oli työmatkalla. Alienit teki joitain testejä hänen käteen ja niistä jäi selittämättömät jäljet käsivarteen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos kaksi tuollaista huuhaatikkoa on mukana, niin eipä paljoa kiinnosta sellaista humpuukvideota availla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi tuollaista huuhaatikkoa on mukana, niin eipä paljoa kiinnosta sellaista humpuukvideota availla.

        En tiedä tuosta muuta kuin että ainakin Rauni Leenan yksi kirja on ihan humpuukia. Keksinyt omasta päästään selvästikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tuosta muuta kuin että ainakin Rauni Leenan yksi kirja on ihan humpuukia. Keksinyt omasta päästään selvästikin.

        Rauni Leena oli aikaansa edellä ja osa leimasi hänet ihan kiusatakseen. https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015022519258030

        Tässä onkin Kalevin johdattelemana Raunin luento vuodelta 2013 ja nyt nähdään miten oli tosiaan tietoinen asioista, kun aikaa kulunut yli 10v siitä.. https://www.youtube.com/watch?v=hzSoTWCQjdE


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tuosta muuta kuin että ainakin Rauni Leenan yksi kirja on ihan humpuukia. Keksinyt omasta päästään selvästikin.

        Tuossa videossa on puolustusvoimien lentäjän haastattelu ihan ekana myös. Porin seitsemän palloa -tapauksena tunnettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa videossa on puolustusvoimien lentäjän haastattelu ihan ekana myös. Porin seitsemän palloa -tapauksena tunnettu.

        Voi kai sitä tuolla äärettömässä avaruudessa olla vaikka mitä, mistä me emme tiedä mitään. Taitaa meille riittää, kun ymmärretään edes tämän maapallon olemassa olo.

        Maapallon akseli on kallistunut. Hitto jos se kaatuu kokonaan. Miten tässä sitten käy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa videossa on puolustusvoimien lentäjän haastattelu ihan ekana myös. Porin seitsemän palloa -tapauksena tunnettu.

        Eikö sulle enää riitä yksi pullo päivässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulle enää riitä yksi pullo päivässä?

        Tuo oli sinulta ihan asiaton heitto. Kyse on siitä, uskooko kuka ufoihin. Ei viitsittäisi sotkea keskustelua tuollaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kai sitä tuolla äärettömässä avaruudessa olla vaikka mitä, mistä me emme tiedä mitään. Taitaa meille riittää, kun ymmärretään edes tämän maapallon olemassa olo.

        Maapallon akseli on kallistunut. Hitto jos se kaatuu kokonaan. Miten tässä sitten käy?

        Akseli on kallistunut luultavasti protoplaneetta Theian törmätessä varhaiseen Maahan, mikä synnytti myös Kuun. Se pysyy kyllä suht vakaana.


    • Anonyymi

      Mikä yksin oikeus meillä on tässä maailmankaikkeudessa.

      • Anonyymi

        Ei kai se mikään yksin oikeus ole. Ei ole vain ole nähty ketään muita todistettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se mikään yksin oikeus ole. Ei ole vain ole nähty ketään muita todistettavasti.

        Oletko varma ettet ole nähnyt. Kyllä täällä niin outoo porukkaa välillä pyörii.


    • Anonyymi

      Meillä on vaan kusiasen valtuudet.

      • Anonyymi

        Ja ne on vaatimattomat. Toisinaan jopa olemattomat.


    • Anonyymi

      En usko ufoihin, mutta uskon, että maailmankaikkeudessa on elämää kehittynyt muuallekin, kuin meidän planeetallemme, mikä on jopa erittäin todennäköistä. Miksi emme ole vielä tehneet havaintoja muista elämänmuodoista, voi johtua mm. siitä, että etäisyydet avaruudessa ovat pitkiä. Tai sitten sivilisaatiot ovat pääasiassa lyhytikäisiä, eli tuhoavat itse itsensä (kuten ihmisellekin on nyt käymässä ilmastokriisin myötä) ennen kuin ehtivät kehittyä niin pitkälle, että tähtienvälinen matkustus olisi mahdollista. Tai meidät on jo havaittu (koska olemme mm. lähettäneet muutaman vuosikymmenen kaikki radio- ja tv-lähetyksemme ulkoavaruuteen), mutta muita ei vain kiinnosta.

      Outoja valoja jos näkyy taivalla, niin kannattaa tarkistaa Ursan Taivaanvahti -palvelu. Sieltä yleensä löytyy vastaus. Satelliitti, meteori tai rakettilaukaisu on todennäköisempi kuin ufo. Myös Ilmavoimien harjoituksissa voi pimeällä näkyä soihtuja.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt ufon tulevan ilmakehään,oli hieno lento pystyssä kiekkona valtavalla nopeudella ilmakehän läpi kaarevana lenroratana pitkä matka.Eli näkyi tavallaan meteorina pienellä liekillä taivaan kannessa lentäessään.Mutta näin kun viimein jarrutti upean nopeasti hirmuisen vauhtinsa ja keikautti selvästi itsensä saman tein vaakatasoon,myös ikkunareiät valoilla näkyivät sen hetken.Mutta samantein muuttui näkymättömäksi eikä enää näkynyt. Kun on tuollaista teknologiaa niin ei ole kyllä mitään mielenkiintoa juurikaan jutskailla tavallisesti kenenkään ihmisen kanssa emme taida olla kauhean mielenkiintoisia kuin varmaankin vain pikkasen "turistilomailun" verran ja arvaisin ihan tuon verran näkemäni verran siis että pystyvät todennäköisesti myös muuttamaan itsensä
      helposti ihmisen kaltaiseksi?se tosin vain pienenä arviona asiaan...tuon kiekko ufon suunnattoman nopeuden lisäksi tai perusteella niin vaan uumoilen ..Että kyllä täällä kyläillaän toki(olen siis yhden ufoaluksen maanpäälle saapumisen siis itse nähnyt),mutta no olemme pikkasen vielä ehkä mielenkiinnottomia kenties noin kehittyneelle/eille;teknologisesti ainakin..??

    • Anonyymi

      Minut on monesti kaapattu ufon kyytiin. Mutta ei ole ollut paha. Pelattiin korttia, väännettiin kättä ja kerrottiin juttuja kotiplanetoista. Tarjosivat avaruuden perinneruokia ja katsottiin meteoriittikisoja. Sitten palauttivat minut kotipihalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe