Huonoimmat on ollu Gröhnin paja ja Fixuksen paja Laakkosen tiloissa. Kummastakin auto tullu ulos huonompana kuin sisään mennessä. Parhaaksi sanoisin Teboilin poikien korjaamoa ja mukava oli myös käynti katsastusaseman takana olevassa korjaamossa.
Kokemuksia Kiteen autokorjaamoista
26
1217
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät kokemukset viksuksesta. Tepsulla asioin ennen, kunnes jättivät renkaan vaihdon jälkeen pultit kiristämättä. Autolla ehdin ajaa vain kotiin. Onneksi en lähtenyt edemmälle. Teboililla sanottiin pultit pitää kiristää sadan km. jälkeen. En ehtinyt sanoa pultit jäi kiristämättä renkaanvaihdon jälkeen. Tepsulla ei pahoittelua eikä hyvitystä mokan jälkeen.
- Anonyymi
Paras kokemus Kiteen Teboililla. Edullinen hinta, asiantuntevat suomalaiset korjaajat ja ystävällinen palvelu. Samalla voi käydä vaikka kahvilla tai syömässä odottaessa huollon valmistumista. Kymmenen pistettä Kiten Teboilille 👍
- Anonyymi
Samaa mieltä ja omistajakin on reilu ja ystävällinen, monesti tapaa kassalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja omistajakin on reilu ja ystävällinen, monesti tapaa kassalla.
Ja kirjoittelee palstalle. Vai kotimaisia. Kalle kyllä, toimiikin ammattiopena ummikoille. Ilman korvausta.
- Anonyymi
Teboil ja etenkin Kalle asentajana.
- Anonyymi
Fixukselle 10+.
- Anonyymi
Merkillisen paska autokorjaamo.
- Anonyymi
Hirvoselta saa korjaukset edullisesti, kun maksaa hinnasta 30-60 prosenttia pimeästi ja loput laskun kautta. Tälleen olen tehnyt alle 1 000 euron korjauksia viimeisen 15 vuoden aikana. Joustava toiminta, win-win.
- Anonyymi
Täältä 10 pistettä Kiteen Teboil Oy:lle auton huollosta ja omistajakin on mukava 👍
- Anonyymi
Tunge tuo peukku .... Moni on saanut tarpeeksi monosta, Ja halosta myös.
- Anonyymi
Waschko hinta-arvio ennen työtä esim. 700 ja loppulasku 1250. "Kuus tuntia yrittivät tuota yhtä mutteria aukoa, jouduttiin vielä soittamaan kaks eläköitynyttä avuksi niin maksaahan se."
- Anonyymi
Osta parempi auto jos aina pitää korjata ja kiertää joka korjaamo. Oman kokemuksen mukaan parhaat on ollu siinä entisellä laakkosella ja Waschkolla.
- Anonyymi
Parempi? Kiteeläisautojen keski-ikä on siellä 20 vuoden nurkilla, siinä saattaa jo pultit ja mutterit olla melko tiukassa ruosteessa varsinkin, kun suurinosa autoista on täällä päin japseja ja saksalaisia. Ranskalaisiahan ei ruoste sillä tavalla rokota kun on korit ja alustat tehty kunnolla, Volvot hyvällä kakkossijalla 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi? Kiteeläisautojen keski-ikä on siellä 20 vuoden nurkilla, siinä saattaa jo pultit ja mutterit olla melko tiukassa ruosteessa varsinkin, kun suurinosa autoista on täällä päin japseja ja saksalaisia. Ranskalaisiahan ei ruoste sillä tavalla rokota kun on korit ja alustat tehty kunnolla, Volvot hyvällä kakkossijalla 👍
On se vaan niin tyhmää ajaa niin vanhalla autolla, saati ranskalaisella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vaan niin tyhmää ajaa niin vanhalla autolla, saati ranskalaisella
Ihme vaan että kiteeläiseen katukuvaan on ilmestynyt enemmän vanhoja ranskalaisia kuin vanhoja japseja. Lie kuitenkin tekniikka ja korit kestävempää tekoa? Sitäpaitsi läpilaholla japsilla on paha ajella vaikka tekniikka olisikin kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme vaan että kiteeläiseen katukuvaan on ilmestynyt enemmän vanhoja ranskalaisia kuin vanhoja japseja. Lie kuitenkin tekniikka ja korit kestävempää tekoa? Sitäpaitsi läpilaholla japsilla on paha ajella vaikka tekniikka olisikin kunnossa.
Se on se köyhyys mikä alkaa näkyä liikenteessä
- Anonyymi
Teboililla hyvä huoltopalvelu ja iloiset asiakaspalvelijat kassan takana. Ruokakin hyvää 👍
- Anonyymi
Juuri näin.loisto safkat ja hyvä palvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te kehtaatte.🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn tähän kommenttiin. Senverran vielä lisään että asiakaspalvelu on kyllä aina siellä iloista ja asiakas kuin asiakas huomioidaan. Omistajalle iso peukku 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn tähän kommenttiin. Senverran vielä lisään että asiakaspalvelu on kyllä aina siellä iloista ja asiakas kuin asiakas huomioidaan. Omistajalle iso peukku 👍
Mihinkä meinasit laittaa🤣🤣
- Anonyymi
Voin suositella Kiteen Teboil taloa. Sieltä saa myös hyviä autoja ostettua, useamman olen itsekin ostanut ja olleet kyllä kunnon pelejä ja hyvään hintaan 👍
- Anonyymi
Laatu autoja kohtuu hintasia tebulla.
- Anonyymi
No paras korjaamo tietenkin Kiteen Teboil Oy (Kulkurin Hovi).
- Anonyymi
En oo nyt käyny kun katsastukseen vienti maksoi 600 euroo
- Anonyymi
Kiteen Teb - hoitaa autot ja ihmiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569