Vatuttaa hieman!
Otin Navionicsin kartan muistikortin irti ja laitoin tanaisin, sen jälkeen on kartta näkynyt todella epätarkkana ja rakeisena. Vaikuttaa siltä että siinä näkyy nyt joku peruskartta, eikä se jostain syystä näytä enää tätä Navionicsin karttaa. Olen ottanut muistikortin irti useamman kerran ja laittanut takaisin mutta ei vaan herää enää henkiin.
Laite 1,5 vuotta vanha.
Missäköhän vika?
Lowrance hook 7 karttaplotterin kartta hävisi
8
581
Vastaukset
- Anonyymi
Kortti tuhoutunut.
- Anonyymi
Voi hitto!
Appi-ukolla kävi sama juttu, ja sitä lähdin alunperin tutkimaan niin kävi sitten sama minulle.
Kortti ulos ja takaisin sisään niin paskaksi meni, voiko olla näin surkeata laatua???
- Anonyymi
Olisikohan siellä valikko, josta valitaan, mitä karttaa käytettään?
- Anonyymi
Ainakin monessa muussa laitteessa kartta valitaan erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin monessa muussa laitteessa kartta valitaan erikseen.
Siellä on valikko jossa kaksi vaihtoehtoa mutta ei auta niitä vaihdella. Pitää olla yhteydessä Marineaan josta laite ja kartta ostettu.
Katsotaan mitä sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on valikko jossa kaksi vaihtoehtoa mutta ei auta niitä vaihdella. Pitää olla yhteydessä Marineaan josta laite ja kartta ostettu.
Katsotaan mitä sanoo.Siis se peruskartta ja SD-kortilla oleva kartta?
Ole varovainen, hyvin varovainen.
Jos valitset väärin, mikään ei muutu ja jos valitset oikein, et pääse valittamaan.
Toisaalta, en usko kenekään mainostavan hölmöyttään ainakaan omalla nimellään.
- Anonyymi
Raymarinissa on valikossa kohta, jossa valitaan "poista karttakortti turvallisesti" tuon valittua laite ilmoittaa "voit poistaa kortin jne."
Onko tässä merkissä vastaava? - Anonyymi
Ota muistikortti uudelleen irti, yritä siivota kytkinpinnat ja pane kortti takaisin. Toista tätä muutaman kerran.
Itsellä oli kesällä plotterissa kosketushäiriö juurikin tässä kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906