vanhan haastattelun?
http://www.rumba.fi/jutut/him97.html
Tyypit oli viel niin nuoria...*huokaus*
Kyllä HIM on paras bändi,ei voi muuta sanoa. Viime yönä mä kuuntelin kaikki niiden levyt järjestyksessä. :)
Ootteko lukeneet tän
7
658
Vastaukset
Minusta HIM on kökkö
- ,,,
vitun pelle,sun mielipiteethän ei meitä kiinnosta! mee muualle haukkumaan!
,,, kirjoitti:
vitun pelle,sun mielipiteethän ei meitä kiinnosta! mee muualle haukkumaan!
sano mitä sanot mutta näyttää ne kiinnostavan, koska vaivauduit vastaamaan
- ,,,
Pellemeininki kirjoitti:
sano mitä sanot mutta näyttää ne kiinnostavan, koska vaivauduit vastaamaan
Ei kiinnosta,ärsyttää vaan.
- tuonenneito
En menisi sanomaan HIM:iä huonoksi, mutta inhoan sitä, että bändistä tuodaan vain yhtä jäsentä esille ja muut unohdetaan tyystin. Enpä muista nähneeni muiden HIM:in jäsenien haastatteluja, kuin Ville Valon.. Ei ole se laulaja aina arvostetuin..
- lavs
se on HIMin idea, alunalkaenkin oli tarkoitus vaan villeä tuoda esiin. muut eivät niin välitä sellaisesta julkisuudesta että aina ollaan lehtien haastatteluissa tms. sovittu juttu, ja toimii HIMin sisällä!
- vilkkubaba
nakkisodan aikainen haastattelu kyl muuten tuonenneito siit haasttattelemisesta bändin jäsenet on sopinu et ville valo on se julkisin niistä ja sille tehää ne haastattelut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059