Isoja ongelmia...
Vastaukset 20
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Älä muuta virka.
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot on ongelmat
isot on ongelmat
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Tasoissa ollaan niin on mullakin!! Kukin katsoo omaan elämään liittyvistä rankoista kokemuksista ja niihin ei yhdelläkään ulkopuolisella ole mitään sanomista, kuka kärsiin enemmän kuin joku toinen. Ihminen itse vain tietää sen, miten syvästi vaurioittavia kokemukset ovat olleet!! Vaurioituminen millä tavalla tahansa on aina yksilöillinen ja sitä ei pysty ulkopuolinen ymmrärtämään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasoissa ollaan niin on mullakin!! Kukin katsoo omaan elämään liittyvistä rankoista kokemuksista ja niihin ei yhdelläkään ulkopuolisella ole mitään sanomista, kuka kärsiin enemmän kuin joku toinen. Ihminen itse vain tietää sen, miten syvästi vaurioittavia kokemukset ovat olleet!! Vaurioituminen millä tavalla tahansa on aina yksilöillinen ja sitä ei pysty ulkopuolinen ymmrärtämään!!
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Sitä ne ovat olleet jo yli kymmenen vuoden ajan! En jaksa enää välittää jonkun minulle lähes vieraan ihmisen ongelmista .Omissa ongelmissa on ihan tarpeeksi. Päätä särkee nykyään joka päivä, eikä sellainen ole koskaan ollut minulle tyypillistä. Olen ollut totaalisen stressaantunut koko projekin ajan! Jos ei korvauksia tule pian, niin ei tule ystävyyttäkään kenenkään kanssa koskaan!!Kaksi päivää aikaa järjestää niin että se toteutuu! Sen verran paljon että koen ettei minun tarvitse mennä töihin enää!!
- Anonyymi
Isot on ongelmat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081329
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku131982Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31854- 66703
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93662- 32655
- 18588
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10496