hups!

heartagramgirl

ai, katos perkele,tuli kaks kertaa... sori,mä taas sählään.

5

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Einstein

Kuka vuosi kuvani nettiin!? Katos perkele kun olenkin komea!

• Real music listener

Tuli kaks kertaa? No tämä on jo kolmas. Kannattiko tehdä tästäkin uusi aihe? Olisit vain maininnut sen siinä ylimääräisessä topicissa. Ei se järjenjuoksu teillä pissaliisoilla kovin tehokasta ole.

• just

Ja mistähän sä tiiät et toi tyyppi oli pissaliisa ku et oo koskaan sitä tavannu? Vituttaa tommonen pissikseksi haukkuminen. Tollai haukkuuu vaan teinit jotka ei oikeessa elämässä uskalla sanoo kenellekkään mitään suoraan.

• heartagramgirl

Joo,mä tajusin kyl itekki et ei olis pitäny tehä uutta aihetta. Tyhmää et aina jos vähänki mokaa,niin heti tullaan haukkumaan. Monilla keskustelupalstoilla missä on eri maista ihmisiä,tyypit on paljon mukavampia. Ilmeisesti suomalaiset vaan on luonnostaan jotenkin epäkohteliasta kansaa. Ja on muuten aika epäkypsää käytöstä tulla nimittelemään mua pissaliisaks,kun et edes mua tunne.
        Mä toivon et ei enää enempää haukuta nyt,ku mä tunnustin olevani helvetin tyhmä. Anteeks siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1909
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1748
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1158
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1131
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      88
      1066
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe