olen rapu ja mieheni vesimies..kaikki muuten ok mut seksi ei tunnu maistuvan miehelleni niinkuin mulle..kuuluuko vesimiehen luonteeseen et seksi ei ole mitenkään kovin tärkeää muiden asioiden rinnalla. Kokemuksia ja vastauksia se auttais mun mieltä paljon!!
seksi vesimiehen kanssa..
26
12322
Vastaukset
- blaah
joo olen huomannut samaa...siis eikö kaikki miehet tarvikkaan seksiä?? =)
- eräs veskari
Vaihtelunhaluinen vesimies tarvitsee siis vaihtelua sänkyhommiin että mielenkiinto säilyy. Veskarin halut palaavat kun annat sen nyt olla vähän aikaa etkä ota seksiä millään tavalla esille. Yllätät sitten jollakin uudella sänkypuuhalla...
- rapuliini
eräs veskari kirjoitti:
Vaihtelunhaluinen vesimies tarvitsee siis vaihtelua sänkyhommiin että mielenkiinto säilyy. Veskarin halut palaavat kun annat sen nyt olla vähän aikaa etkä ota seksiä millään tavalla esille. Yllätät sitten jollakin uudella sänkypuuhalla...
Totta! Vaihtelua tarvitsee tai saattaapa muuten hypätä eri sänkyyn. Mun vesimiehelleni seksi on erittäin tärkeää.
- vesimies
mulla meni ravvun kans kaikki muu päin v..a paitsi seksi:D
- Aquarius
se nyt Jussina maistuisi? Muuten vesimiehen pitää juoda vettä Jussina. Ettei liian väkevää, voi blantata Koskenkorvalla. Toi tuli aamulla radiosta. Juhannusta kaikille.
- vink vink
Ei kannata missään nimessä alkaa vaatimaan. Näytät että haluat muuten vain viettää aikaa yhdessä veskarin kanssa ja annat muunlaista hellyyttä (silität, halaat ym.), mutta et missään nimessä ala ehdottelemaan tai "kourimaan".
Veskarilla saattaa olla stressiä tai muuten vain parisuhteessa ei ole ehditty viettää aikaa yhdessä ja vesimiehelle ei riitä pelkkä seksi vaan se suhde pitää olla ensin kunnossa!
Jos seksi on ollut suht ok, niin se yleensä saattaa siitä ajan kuluessa edelleen hiipua rutiiniksi.
Tee kuten joku muukin ehdotti, että otat siihen mukaan jotain uutta, keksit uusia temppuja tai luet vinkkejä ja uudistat sitä jotenkin. Vaatteita, kikkoja, leluja ym. ja herätät koko jutun alusta asti uudelleen! Esim. keksi jokin roolileikki tai toteuta veskarin fantasiat, meillä niitä yleensä on vaikkemme puhukaan :-)
Hoida todellakin se perussuhde muuten kuntoon etkä kysele asiasta miksei kiinnosta, ja sitten aloitatte uuden "yöelämän" uusin keinoin, veskarit ajattelevat paljon ja tätäkin asiaa :-)- mirrau
Vesimiesmösjöön leijonapuoliskona en voi väittää etteikö asia olisi juuri yllä kuvailemallasi tavalla.
Välillä epäilen olevani pikemminkin omituisen epäitseilmaisukyvyttömän henkilön ajatusten ja mielitekojen selvittäjä ja psyyken tonkija kuin tyttöystävä. Puolisoni seksuaalisuus näyttää pikemminkin vahvistuvan ajan myötä, kuin katoavan. Vesimies ei ole erityisen aloitteellinen, ei kerro tunteistaan eikä tarpeistaan, vaan muiden on kaivettava ne asiat hänestä. Joskus äärimmäisen rassaavaa ja väsyttävää. - mielikuvitus irti
mirrau kirjoitti:
Vesimiesmösjöön leijonapuoliskona en voi väittää etteikö asia olisi juuri yllä kuvailemallasi tavalla.
Välillä epäilen olevani pikemminkin omituisen epäitseilmaisukyvyttömän henkilön ajatusten ja mielitekojen selvittäjä ja psyyken tonkija kuin tyttöystävä. Puolisoni seksuaalisuus näyttää pikemminkin vahvistuvan ajan myötä, kuin katoavan. Vesimies ei ole erityisen aloitteellinen, ei kerro tunteistaan eikä tarpeistaan, vaan muiden on kaivettava ne asiat hänestä. Joskus äärimmäisen rassaavaa ja väsyttävää.Uskon, että välillä pistää pikkupirulainen, mutta mietipä, että sinulla onkin haaste. Saat käyttää kaikkia aistejasi ja mielikuvistustasi, jotta saat jotain tolkkua ja kukaties vastuksiakin.
Saatatpa yllättyä joskus, kun vastapuoli reagoi, tekee aloitten... - mirrau
mielikuvitus irti kirjoitti:
Uskon, että välillä pistää pikkupirulainen, mutta mietipä, että sinulla onkin haaste. Saat käyttää kaikkia aistejasi ja mielikuvistustasi, jotta saat jotain tolkkua ja kukaties vastuksiakin.
Saatatpa yllättyä joskus, kun vastapuoli reagoi, tekee aloitten...Joo, ei mulla ole mitään haasteita vastaan :)!
Ongelma on lähinnä se, että vesimiespuolisoni vihdoin aloitteellistuessa on "huono hetki". En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, kun en naisena kuitenkaan kaikkina hetkinä voi taipua hänen tarpeisiinsa. Joskus tuntuu siltä, että tekisin mitä vain, jos mösjöön tilannetaju olisi sillä vähän parempi! Onneksi tuo puoliskoni ei näytä murehtivan "pieniä takaiskujaan" liiallisuuksiin. :)
- aina
Vesinaisena voin sanoa että jos hinkuat seksiä liikaa alkaa se kyllästyttää. Me kun ollaan sellaisia että meidän pitäisi saada välillä metsästää ja nauttia sitten antimet ( seksi ). Anna miehellesi tilaa.
- rapuliini
Meillä yhdistelmä rapunainen, vesimiesmies. Se on sellaista kausittaista. Alussa ainakin tuntui, että mies halusi enemmän kuin mä, mutta kun nyt olen löytänyt naiseuteni, niin haluan myös minä. Ja se pitää ainakin meillä paikkansa mitä noissa aikaisemmissa viesteissä joissain tuli, että monipuolisuutta kehiin. Mies olis innokkaampi kokeilemaan kaikennäköistä kuin allekirjoittanut.
- N30
Omalta kohdaltani vesimiesnaisena voin sanoa, että seksillä on todella suuri merkitys suhteessa. Minä olen hyvin seksuaalinen, erityisesti nyt oman naiseuteni löytäneenä. Sen myönnän, että helposti samaa toistava seksi voi kyllästyttää, joten siis virikkeitä tarvitaan.
- Hannele
Olen itse vesimies(n) ja asuin parikymmentä vuotta vesimiehen(m) kanssa, seksit sopi hyvin yhteen. Kumpikin halus noin kerran kuukaudessa, mutta silloin mielikuvituksen kanssa. Kai vesipedot on aika kadoksissa seksin kanssa kuivalla maalla.
- humppahullu
Juttua lukiessa tulee mieleen ex-mieheni kaksonen. Alunperinkään seksi ei sujunu, vaikka kaikki muu sujui. Sitte, vuosien mittaan kävi selväksi se, ettei sujunu muukaan. Seksi oli siinä vaiheessa loppunu jo kokonaan kaksosen painostuksen ja surkeiden esitysten vuoksi. Ehkä en itekään osannut kertoa mitä halusin ja siksi en sitä koskaan saanutkaan. Ei mikään tapa mielenkiintoa niin helpolla kuin toisen sanat "Pakko sun on antaa, kun kerran yhessä ollaan", hyi olkoon, vieläkin puistattaa !!
- humppahullu
Oleellisin jäi pois... Seksi sinänsä on mielettömän tärkeää. Täl hetkellä tuntuis että jaksais aamusta iltaan, mut henkilökemiahan on se, mikä ratkasee.
- rapu nainen
Olisi aikanaan pitänyt uskoa horoskooppeja, ettei vesimies-rapu yhdistelmä voi koskaan olla onnellinen pari! Seksi aluksi kivaa ja kiihkeää, vaihteluista ja kokeiluista huolimatta vesimies-mies hyytyi parin vuoden jälkeen ja seksiä ei enää meillä harrasteta... kehotan kaikkia rapunaisia karttamaan vesimies-miehiä mahdollisuuksien mukaan :)
- ut2004
Mä oon kyl iha päinvastoin ku sun miehes.Se riippuu ihmisluonteesta.;)
koettakaa pitää seksi elämänne mielenkiintoisena kokeilemalla kaikkea niin eiköhän sitten hän ala kiinnostua1
- VesiNainen
joo kyllä tuntuu et välillä ihan unohtaa seksin. Itse asun vielä vesimiesmiehen kanssa eikä seksi sillekään o hirvee välttämättömyys ollu. Hän taas ei sytytä mua ollenkaan, joten ei kiinnosta. Mut kyl tuol ulkomaailmassa mua saattaa alkaaa himottaa helpostikin. Osittain se on varmaan se uutuuden viehätys. Ja niinkuin joku tuolla alempana kirjoitti, vesimies tarvitsee hellyyttä ja muunkinlaista läheisyyttä kuin "pelkkää" seksiä, vaikkei aina "ehtisi" siinä lähellä ollakkaan.
Mielenkiintoista että täällä aika paljon vesimies-rapu parit keskustelee. Itse en tule rapumiesten kanssa ollenkaan toimeen, mutta täällä useammin taisikin olla rapuN ja vesiMies..
onnellista ja seksikästä jatkoa! - VIIVI
moi olen 39 jahaluan seksikään miehen???
- erkki
sssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkksssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. ei voi mittään totta sä oot liian ruma äääääääääääääääääääääämmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmääääääääääääääääääääääääääääääääääää
- neitsytnainen
En tiedä kuuluuko vesimiehet kaikki samaan kaartiin. Olin kimpassa yli kymmenen vuotta vesimiehen kanssa ja rakkautta oli vain kun oltiin kännissä. Totuus valkeni vasta kun rupes oikein aattelemaan suhdettammme. Itse oon luonteeltani romanttinen ja kaipaan hellyyttä ja raukkauden osoitusta pienissä jokapäiväisissä asioissa. Tunteita ei tarvi toitottaa eikä aina olla kiinni toisessa, mutta rakkaus näkyy huolehtimisessa ja toiseen huomioon ottamisessa. Parempaa onnea teille. Ilmeisesti vesi ja maa ei sovi yhteen.
- Rasse
Mää oon kanssa vesimies ja voin sanoo éttä seksi ei oo vesimiehelle tärkeintä suhteessa...
- vesinainen -71
Ei ole tärkeintä, mutta sen pitää toimia hyvin :-)
- kaksonen
pitää antaa kommentti: vesimies ollut kaikkein paras seksi!!!!!!!
- lutus.n
Oon itte vesimies ja mies on kanssa. Meillä toimii erittäinkin hyvin. Harrastetaan ehkä kolme kertaa viikossa ja about kolme kertaa peräkkäin. Seksi on villiä ja kokeilevaa. Avoimuus on kanssa hyvin tärkeää. Keskustellaan mistä toinen pitää ja mistä ei. Kokeillaan ja sitä rataa. Otettiin jopa maraton, jossa ideana oli käydä läpi kaikki mahdolliset asennot ja tyylit. Tästä oli kyllä apua. Että en usko että ainakaan kaikki veskarit on samanlaisia kuin miehesi. Auta sitä pääsemään vauhtiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855402Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941422
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322