Kysymys pienkoneet palstalla koska olen uusi ja tietämätön ?
Kysymys pienkoneet palstalla koska olen uusi ja tietämätön ?
21
385
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys!
- Anonyymi
Ja olet tietenkin amiksessa :-D
- Anonyymi
Missä oli kysymys
- Anonyymi
Taitavasti piilotettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavasti piilotettu
Olen uusi ja tietämätön ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksää alotuksessa parempaan pääsy Hei kurpitsavellihousu ?matu?
Hei kurpitsavellihousu ?
Huomaa kuinka tyhmä on ketjun aloittaja ?
Hei kurpitsavellihousu ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksää alotuksessa parempaan pääsy Hei kurpitsavellihousu ?matu?
Hei kurpitsavellihousu ?
Huomaa kuinka tyhmä on ketjun aloittaja ?
Hei kurpitsavellihousu ?Markkina velli nyt pöksyissä kenties ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavasti piilotettu
Jännäkakkaa ei tarvi piilottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tietämystä pyramiittiläpistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavasti piilotettu
Haluan kritisoida kysymystä!
- Anonyymi
jos joku kysyy niin vastaa...kerta kiellon päälle varmuudelta ettei kone leikkaa kiinni..koneelle pieni hörppy ja myö itselle kaks...sylinteri asennettaan 2 prosentin humalassa joka on saman seos-suhde kuin 2t bensalla..
- Anonyymi
Neljä pros on nönköping öljyprosentti ja sopiva humala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuossa tilassa näkyy jo sahat ja öljypullot näkyä kahtena....sitten kun näkee vain yhdellä silmällä niin rosentit on kohdallaan..:_D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöf nöf köbing sano metsuri..
- Anonyymi
Jotta voit osallistua keskusteluihin sinun on käytetävä hygieniahansikkaita
- Anonyymi
Jep jännäkakka sotkee..
- Anonyymi
Vastaat kaikkiin keskusteluihin että Homie saha voittaa kaikki muut sahat in Homie we trust
- Anonyymi
Homelite home sweet homelite..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homelite home sweet homelite..
Aika pahasti olet tosiaan aloittelija! Näillä palstoilla on omat aiheensa, joista keskustellaan. Tuo sinun avauksesi menisi esimerkiksi Yleistä politiikasta -palstalle.
Lisäksi tunnut olevan aloittelija myös lain ja päätäntävallan suhteen. Aloitteen sijasta olisi kannattanut tehdä tutkintapyyntö poliisille. Ei eduskunta voi komentaa oikeuslaitosta, vaan säätää lakeja, eikä niitä voi säätää takautuvasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pahasti olet tosiaan aloittelija! Näillä palstoilla on omat aiheensa, joista keskustellaan. Tuo sinun avauksesi menisi esimerkiksi Yleistä politiikasta -palstalle.
Lisäksi tunnut olevan aloittelija myös lain ja päätäntävallan suhteen. Aloitteen sijasta olisi kannattanut tehdä tutkintapyyntö poliisille. Ei eduskunta voi komentaa oikeuslaitosta, vaan säätää lakeja, eikä niitä voi säätää takautuvasti!Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylösKetjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569