Luulevat että joku puolue voidaan erottaa hallituksesta. Hallituksesta voidaan ainoastaan erottaa yksittäinen ministeri epäluottamuslauseella. Tai koko hallitus voidaan erottaa epäluottamuslauseella. Tai pääministeri voi jättää hallituksen eropyynnön.
Nyt ei olla persujen toivemaassa Venäjällä.
Persujen tyhmyys on käsittämätöntä
38
475
Vastaukset
- Anonyymi
Jahas, miljoonanikki maitojunasotilas mielibidee moktarkuppa exyökkäri jne jne tuorein nikki..🥱
- Anonyymi
ja kun ei nouse hissi ylös asti käräyttää kaikki uudetkin nikkinsä samantien sensuurillaan. Sitä koskaan ymmärtämättä yhdelläkään nikeistään.
- Anonyymi
Yrittää kremlin trolli päästä kremlin trolli leimasta eroon kuten kepulaiset vihervassarien apupuolue leimasta.
- Anonyymi
PS=PETOSSUOMALAISET
- Anonyymi
Verovapaat osingot. Köyhien puolustaja.äännestä minua minua ..minä rikas kaunis kaunis
Media ihailee.ja pitää pinnalla ,minä minä minä .....rahaa rahaa.
Kiitos köyhät.pärjäilkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verovapaat osingot. Köyhien puolustaja.äännestä minua minua ..minä rikas kaunis kaunis
Media ihailee.ja pitää pinnalla ,minä minä minä .....rahaa rahaa.
Kiitos köyhät.pärjäilkää.Verovapaat osingot on ihan ok myös emo-ja isipersujen mielestä .Samoin koksujen. Vetelille pikkupersuille kun ei sellaisia jaeta niin vituttaahan se. Mutta koita pärjäillä. Aikasi kuluksi vaikka pintakäsittelet sen risukasan missä asut niin ehkä aurinko vielä paistaa sinnekin.
- Anonyymi
Eikö pääministeri voi jättää hallituksen eronpyynnön ?
Kun Sipilä pääministerinä löi hanskat tiskiin
se oli käytännössä hallituksen eronpyyntö.
Hallituksella ei ollut enää päätösvaltaa.- Anonyymi
Siksikö se Sipilä hallituksensa hajotti kun Soini homoja ministerinä kivitti ja juhli naisten ihmisoikeuksien polkemiselle aborttiasioissa?
- Anonyymi
Aloittajan otsikossa on asian ydin!
Meidän täys`järkisten pitää ottaa huomioon kuinka tyhmiä persut ovat.
Pääministeri voi tehdä luottamuslausekysymyksen jostakin asiasta, kuten onko Rydman tarpeiksi kova rasisti, tai ovatko vai ei,
Silloin kaikki hallituspuolueiden kansanedustajat saavat ihan itse päättää saavatko he ke he enää ruplatukia. Kuten PPS = Putinin Paskiaiset Suomassa.- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Pääministeri voi tehdä luottamuslausekysymyksen jostakin asiasta, kuten onko Rydman tarpeiksi kova rasisti, tai ovatko vai ei,
Silloin kaikki hallituspuolueiden kansanedustajat saavat ihan itse päättää saavatko he ke he enää ruplatukia. Kuten PPS = Putinin Paskiaiset Suomassa.turhaan sinä ap koko ajan nikkejä vaihtelet kun jokainen niistä kuitenkin toistaa samaa tyhmä hokemaa grammarinneula jumissa,,, jumissa,,, jumissa,,, jumissa...
- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Silloin kaikki hallituspuolueiden kansanedustajat saavat ihan itse päättää saavatko he ke he enää ruplatukia. Kuten PPS = Putinin Paskiaiset Suomassa.Sinä toistat samat hokemat kaikilla nikeilläsi jopa uusilla. Jotka toistaa edelleen samat persuvainot pakkomielteisesti harhojen ollessa jokaisella identtiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä toistat samat hokemat kaikilla nikeilläsi jopa uusilla. Jotka toistaa edelleen samat persuvainot pakkomielteisesti harhojen ollessa jokaisella identtiset.
Persuvainot... nyt täytyy jo sanoa ,että alkaa uhriutuminen olemaan huipussaan. Oikein pogromit on päällä kun vähäpersulle nauretaan. Ja sinä onneton mullikka vielä höliset jostain harhoista.
- Anonyymi
Riikka Purra on kirjoittanut satoja täysin ala-arvoisia rasistisia kirjoituksia
blogissaan kaikkien luettavaksi, muun muassa miten hän toivoi, että hänellä
hänellä olisi ollut ase, kun hän näki maahanmuuttajien lapsia lähijunassa.
On myös ennenkuulumattoman ala-arvoista, että hallintovaliokunnan
puheenjohtaja, joka on Peltokangas (PS) päästelee suustaan
"kameleista ja lentävistä matoista".
Sillä, joka tätä puoluetta arvostaa, arvot ei ole kohdallaan tai on
"autuaan" tietämätön kaikesta.- Anonyymi
Persut putosivat viimeisinä puista. Osa perpansseista ei ole pudonnut puusta vieläkään, öyhötyksistään päärtellen.
- Anonyymi
Ja sinä 🔵⚫ ap satoja tuhansia rasistisia kirjoituksia kykenemättä edes lopettamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä 🔵⚫ ap satoja tuhansia rasistisia kirjoituksia kykenemättä edes lopettamaan.
23.09.2024 13:20
Öyhöti öyhöti...Mitäs sitä *****lle muuta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä persu huudat muun lammaslauman mukana ainakin miljoonista matuista jotka tulee suljetun rajan yli venäjältä Aeroflotin tuodessa niitä lasteittain jonnekin kuvitteelliselle lähistön lentokentälle yötä päivää. Tupolevit näkyy persun flightradarissa ja kauhu kasvaa. Mutta älä pelkää. Onhan sulla nyt käännytyslakilappu mitä voit heiluttaa samoin kuin hakaristilippua kotikylillä. Nyt ei enää kukaan vie sun töitä eikä sossunrahoja. Naisia sinä tuskin saatkaan.
- Anonyymi
Luonnehdinta persusta:
Ihminen on tyhmä,
kun se on niin tyhmä,
ettei se edes ymmärrä olevansa tyhmä.- Anonyymi
Luonnehdinta antipersusta:
Ihminen on tyhmä,
kun se on niin tyhmä,
ettei se edes ymmärrä olevansa tyhmä kuin antipersu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on tyhmä,
kun se on niin tyhmä,
ettei se edes ymmärrä olevansa tyhmä kuin antipersu.Persun tyhmyydestä kertoo paljon sekin, että persu ei osaa kuin apinoida ja kopioida. Ja sen perään persu huutaa aina kitalaki punaisena muilta asiallisuutta ja todisteita. Ääliöitä nuo hallapurra-uskovaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun tyhmyydestä kertoo paljon sekin, että persu ei osaa kuin apinoida ja kopioida. Ja sen perään persu huutaa aina kitalaki punaisena muilta asiallisuutta ja todisteita. Ääliöitä nuo hallapurra-uskovaiset.
Antipersun tyhmyydestä kertoo paljon sekin, että antipersu ei osaa kuin apinoida ja kopioida. Ja sen perään antipersu huutaa aina kitalaki punaisena muilta asiallisuutta ja todisteita. Ääliöitä nuo hallapurra persuista pihalle potkitut antipersut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on tyhmä,
kun se on niin tyhmä,
ettei se edes ymmärrä olevansa tyhmä kuin antipersu.Persu ei siis parempaan pysty, ei yhtään omaa ajatusta synny persun päässä.
Kaikki on muilta matkittua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu ei siis parempaan pysty, ei yhtään omaa ajatusta synny persun päässä.
Kaikki on muilta matkittua.Antipersu ei siis parempaan pysty, ei yhtään omaa ajatusta synny antipersun päässä.
Kaikki on muilta matkittua. - Anonyymi
Päivän uutinen "Persun nettisivuilla outoja tekstejä". Eipä siellä ole tähänkään asti ollut muuta kuin outoja tekstejä. Tuntuu olevan vaalit tulossa kun persueliitti hakee julkisuutta yhä epätoivoisimmin tuskan parahduksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun tyhmyydestä kertoo paljon sekin, että persu ei osaa kuin apinoida ja kopioida. Ja sen perään persu huutaa aina kitalaki punaisena muilta asiallisuutta ja todisteita. Ääliöitä nuo hallapurra-uskovaiset.
Olen salilla.media kuvaa ,media rakastaa minua,minua.olen nuori kaunis viisas...
rahaa rahaa. Kiitos köyhät.en muista teitä,kuin äänestys päivänä.!
Teistä ei tule koskaan kauniita ja rikkaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen salilla.media kuvaa ,media rakastaa minua,minua.olen nuori kaunis viisas...
rahaa rahaa. Kiitos köyhät.en muista teitä,kuin äänestys päivänä.!
Teistä ei tule koskaan kauniita ja rikkaita.Mukava että sinulla menee noin hyvin. Itse en enää ole ihan nuori ,mutta sinä vaikutat oikein reippaalta tulevaisuuden toivolta. On hienoa jättää maa sinun kaltaistesi haltuun kun minusta aika jättää. Olisipa teitä enemmän ,mutta valitettavasti monet sinun ikäiset käyttävät liian paljon aikaa suomi24 keskusteluun piilottaen kateutensa katkeriin itkuviesteihin joissa kohteena usein on piilotetusti SM . Onneksi sinä et ole sellainen.
- Anonyymi
Minut valittiin pääministeriksi,tosin ei köyhien äännillä. Vaan kun Antti valehteli...
Kiitos kiitos
Köyhät,väistykää.te haisette.minä minä minä.katsokaa minua.minua..- Anonyymi
Ei siellä Anttia viimeksi pääministeriksi valittu vaan Petteri, joka sai rinnalleen köyhienriistäjä Raivo-Riikan.
- Anonyymi
Venäjällä ei tarvita hallitusta lainkaan, varsinkaan vihreitä,ruotsalaisia tai sossuja?
- Anonyymi
Kaksi Kylli-tätiä satuilevat. Kuka uskoo Kylli-tätejä ?
"En muuta keksinyt", totesi Orpo puheensa jälkeen Purralle, mutta kansan älyä aliarvioivalla satuilijalla sattuikin olemaan mikrofoni auki.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/df54ebcb-e501-4ff7-bc65-01f56761f4e9- Anonyymi
Orpon muikea satuilu-hymy
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/09/08/kylli-tadin-viimeinen-joulusatu
- Anonyymi
Jossain kohtaa menee pahasti "yli". Siitä kertoo kuvat Saksi-Purrasta,
jota herätti negatiivisia kommentteja EU-tasollakin, että miten ministeritasoinen ihminen voi julkisesti ilkkua köyhille.- Anonyymi
"herrojen tuulettelu köyhien kustannuksella"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5a04b8b4-6b9b-499c-b327-f077862d0da2
- Anonyymi
Entä PS:n äänestäjät ?
- Anonyymi
Nobel-palkinto on varma sille tutkijalle, joka keksii mittarin, jolla pystytään mittaamaan persun tyhmyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nobel-palkinto on varma sille tutkijalle, joka keksii mittarin, jolla pystytään mittaamaan persun tyhmyys.
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu 🔵⚫ rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181