Kuka astuu seuraavana ulos kaapista???? Voisin lyödä vetoa että ruusperi
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kukapa muukaan? Moista homohyppelyä ei ole kukaan muu esiitänyt kisojen päätteksi
- Anonyymi
Haha HåMåhyppelyä joo villejä oli voitontanssit kun jätkä oli INNOISSAAN !!! Nauroin katketakseni kun se kerran putosi autonsa päältä. Tosi koomista touhua, eleet oli kopioitu Shumilta
- Anonyymi
Onko se kaapi siinä radalla? Hyvä että näyttää sen toisille kilpailijoille, ettei ne törmää siihen.
- Anonyymi
Voisin lyödä että tytteli pysyy kaapissa koko ikänsä ja tekee näitä trollialoituksia.
- Anonyymi
Tytöttelijä on jäänyt kaappiin jumiin vaikka haluaisi tulla sieltä pois.
- Anonyymi
Sen äitee on pistänyt oven lukkoon ja heittänyt avaimen kaivoon. Nyt tilan lampaat saavat olla rauhassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Sen äitee on pistänyt oven lukkoon ja heittänyt avaimen kaivoon. Nyt tilan lampaat saavat olla rauhassa.
Tytöttelijä on nähtävästi siellä edelleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511