Mikä se oli, Kermonen, Kempponen?
Oli sekaisin kun seinäkello, lieneekö vielä hengissä? Tuli vaan mieleen kun pitkästä aikaa piipahdin Kotkassa viikonlopuun.
Samalla muistin miksi muutin Kotkasta pois 😆 Kiva paikka käydä viikonloppu, mutta asua... huh huh huh
Muistatteko sen sekopää nuohoojan?
31
808
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittanet Kervistä 🤣
Oli se duo tremolo pari Kervinen & Hirvonen. Hirvonen taisi olla se nokisutari, Kervinen oli jokin museomies mut sai potkut.
Näin muistelisin.- Anonyymi
naapuri kaupungin eräs herra mies k sai alottajan sairauden takia jätti potin.
arvotaidetta ja käteistä rahaa mojovan potin ja sitten tietysti paljon muuta josta aloittaja narsu ei ikinä pääse selville.
kuulemma tää herra mies naapuri kaupungista k on saanut todella isot rahat taide esineistä ja muusta arvo omaisuudesta joista katkera alottaja ei enään pääse osinkoille.
tämä herra k oli kuulemma tehnyt jätti potin just nimenomaan aloittaja narsun hölmöyden elikkäs tyhmyyden taikia :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naapuri kaupungin eräs herra mies k sai alottajan sairauden takia jätti potin.
arvotaidetta ja käteistä rahaa mojovan potin ja sitten tietysti paljon muuta josta aloittaja narsu ei ikinä pääse selville.
kuulemma tää herra mies naapuri kaupungista k on saanut todella isot rahat taide esineistä ja muusta arvo omaisuudesta joista katkera alottaja ei enään pääse osinkoille.
tämä herra k oli kuulemma tehnyt jätti potin just nimenomaan aloittaja narsun hölmöyden elikkäs tyhmyyden taikia :)Onko se kyse samasta korrektista herrasmiehestä, joka on auttanut väärinkohdeltuja ympäri maata ja kunnostautunut ihmisoikeusjutuissakin erinomaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kyse samasta korrektista herrasmiehestä, joka on auttanut väärinkohdeltuja ympäri maata ja kunnostautunut ihmisoikeusjutuissakin erinomaisesti?
Sama on ja se tiedetään että katkera aloittaja ei toivu menettämästään omaisuudesta koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kyse samasta korrektista herrasmiehestä, joka on auttanut väärinkohdeltuja ympäri maata ja kunnostautunut ihmisoikeusjutuissakin erinomaisesti?
Ketähän ne ihmisoikeudet oikein koski?ja keitähän ne 'väärinkohdelut'sattui oleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketähän ne ihmisoikeudet oikein koski?ja keitähän ne 'väärinkohdelut'sattui oleen?
Entinen nuohooja ja nykyinen"nuohooja".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen nuohooja ja nykyinen"nuohooja".
Jokainen on sydämestään vähän 'nuohooja'vai mitä?
- Anonyymi
Jätä jarssu vainaja rauhaan.
- Anonyymi
On niitä muitakin,ja viel ihan kunnossakin.Jätetään kuitenkin nimet mainitsematta.
- Anonyymi
Just joo aloittaja narsujarssun nimeä ei kannata todellakaan mainita, koska se on erään kauppiaan poikana todistetusti ahneiden ahne pösilö, joka jätetettiin täysin ulos jättipotista ilkeyden takia.
- Anonyymi
Ei ole muuta kuin yhden ja ainoan sairaalloisen narsun aloitus tämäkin, koska kipeä narsu ei koska toivu siitä miten siltä valui isot rahat ja valtava arvo-omaisuus eräälle haminan herralle.
- Anonyymi
Kyseessä oli ilmeisesti tämä juttu..
https://www.ess.fi/paikalliset/217102- Anonyymi
No huh huh.... 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh.... 😱
Ai se artsi hirvikärpänen 😆
- Anonyymi
No kaikki vaimonhakkajat ei kuitenkaan kiinni jäänneet,,,,mut hyvät padat löytyi.
- Anonyymi
8 poistettua viestiä,,,,????no jollain on pahaa verta näköjään,,😚sori kaikki hyvät.
- Anonyymi
Persut lämpeni ja yrittää peitellä ikäviä juttuja....
- Anonyymi
Aloittaja tietää että sitä on eräs naapurikaupungin herra kusettanut pienen lottopotin verran :)
- Anonyymi
Yks tuli mieleen,ei kyl ollu sekopää vaan harvinaisen itsekäs ja ahne.Kusetti yhtiökumppania ja työntekijöitä,aina löyti vian muista muttei itsestäään,,,vaihtoi firman nimeä yhtenään,sit ilmeisesti firmaa€Harvinaisen fiksu kok......
- Anonyymi
Oliko mahdollisesti ensin kotkan nuohous ja ilmastointi ay?sit vaihtui nimeksi kotkan nuohous ja ilmastointi ky, ja heti perään kotkan nuohous ja ilmastointi OY?Tämän jälkeen firmahan kait myytiin cerville,ja sinne töihin?No hetken päästä kotkan nuohous ja jotain?,,,raunioille tulikin nimi Nuohoojamestari Mähönen.No ne tilikausitiedot onkin vähän erikoisia....no nykytilanne,aluejohtaja saanut/joutunut vaihtamaan uuteen valtakunnalliseen yritykseen,CAMINI,ostelee kuulemma eläköityvien nuohoojien firmoja,osa konkurssikypsiä,,,osa ei,kuka tietää?mut fakta on et kauppalehden mukaan(jokainen voi tarkastaa ennen turhaa huutelua)et Nuohoojamestari Mähönen on selvitystilassa,tilaisitko itse lakisääteisen nuohouksen näin luotettavalta mestarilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko mahdollisesti ensin kotkan nuohous ja ilmastointi ay?sit vaihtui nimeksi kotkan nuohous ja ilmastointi ky, ja heti perään kotkan nuohous ja ilmastointi OY?Tämän jälkeen firmahan kait myytiin cerville,ja sinne töihin?No hetken päästä kotkan nuohous ja jotain?,,,raunioille tulikin nimi Nuohoojamestari Mähönen.No ne tilikausitiedot onkin vähän erikoisia....no nykytilanne,aluejohtaja saanut/joutunut vaihtamaan uuteen valtakunnalliseen yritykseen,CAMINI,ostelee kuulemma eläköityvien nuohoojien firmoja,osa konkurssikypsiä,,,osa ei,kuka tietää?mut fakta on et kauppalehden mukaan(jokainen voi tarkastaa ennen turhaa huutelua)et Nuohoojamestari Mähönen on selvitystilassa,tilaisitko itse lakisääteisen nuohouksen näin luotettavalta mestarilta?
En!
- Anonyymi
Anonyymi (
Kirjaudu
/
Rekisteröidy
)This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. - Anonyymi
hahah haha kyseinen aloittajanarsu jäi rannalle ruikuttamaan kun haminan herra suraan sanottuina nyysi siltä ison potin vaikka narsujarsu ei sitä ikiniä halua tunnustaakkaan :Ö) :)
- Anonyymi
Monta proillea?näityö kirkotuisvihreittä väkööjää riiitää.tosi uskottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta proillea?näityö kirkotuisvihreittä väkööjää riiitää.tosi uskottavaa.
aidshomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aidshomo
Emily Mortimer
- Anonyymi
En sano mitään,mutta outoa on.
- Anonyymi
On se kummallista, että toisen päässä tarakoita kyllä huomataan , vaikka oma pää kuhisee tarakoita täynnä. Ne ei merkitse mitään, niitä ei huomata.
- Anonyymi
Aloittaja on tunnettu ahne narsu ja sairaalloinen riidanhaastaja ja eläinrääkkääjä. Ei jätä edes vainajia rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on tunnettu ahne narsu ja sairaalloinen riidanhaastaja ja eläinrääkkääjä. Ei jätä edes vainajia rauhaan.
Tässä se taas nähdään miten jarssulla viiraa. Ei pysty jättämään edes vainajia rauhaan. Huhhuh mikä seko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mähönen kuollut?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569