Nyt kerron sinulle ilouutisen!

Anonyymi-ap

Rikkaus ja rakkaus tulee osaksesi hyvin pian!

Mieheltä

39

6096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana kuulla ja olen valmis ottamaan sut vastaan
      toivottavasti olet hän

      • Anonyymi

        Ooh ihanaa!


      • Anonyymi

        Allekirjoitan sen, että rikkaus tekee rohkeammaksi. Itse koen olevani köyhä taloudellisesti ja siksikään en uskalla olla rohkeampi. En halua kokea olevani riippana toiselle. Sekin on aina syytä huomioida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitan sen, että rikkaus tekee rohkeammaksi. Itse koen olevani köyhä taloudellisesti ja siksikään en uskalla olla rohkeampi. En halua kokea olevani riippana toiselle. Sekin on aina syytä huomioida.

        Se on totta, köyhän pitää olla nöyrä, kestääkseen kaiken kyykytyksen, minkä sellainen ihminen kohtaa, joka on muista riippuvainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitan sen, että rikkaus tekee rohkeammaksi. Itse koen olevani köyhä taloudellisesti ja siksikään en uskalla olla rohkeampi. En halua kokea olevani riippana toiselle. Sekin on aina syytä huomioida.

        Rikkaus ei tee yhtään rohkeammaksi ketään kun rakastuu.
        Varmaan helpompi iskeä jotain rahan perään kuolaavia sekundamuijia/äijiä baarissa.
        Mutta rakkauden edessä jokainen on polvillaan ja alasti.. samalla viivalla.
        sivusta


    • Anonyymi

      Sitäkö se ilotulitusuni kertoi 💥

      • Anonyymi

        No sitäpä hyvinkin!


      • Anonyymi

        Näin sellaista unta, että olin eräässä lomakohteessa yksin🌴menossa hierontaan kummallinen uni oli🤔


    • Anonyymi

      Tiesin jo tämän, joten kerro jotain uutta, meedia eikä ku meedio.

      • Anonyymi

        Tämä on nyt se mikä sinulle tapahtuu.


    • Anonyymi

      Näemmä heteroihin liittyvä sanasto on tänään kiellettyä.

      • Anonyymi

        Se on jo niin vanhanaikaista, siksi.


    • Anonyymi

      💗🙏

    • Anonyymi

      Voitit lotossa?

      • Anonyymi

        Kyllä. Minusta tuli lottovoittaja 😁. Voitin lotossa vuosien pelaamisen jälkeen 10€. Jos veikkaukselta soitetaan voittokahveille niin lähdetkö seuralaisekseni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Minusta tuli lottovoittaja 😁. Voitin lotossa vuosien pelaamisen jälkeen 10€. Jos veikkaukselta soitetaan voittokahveille niin lähdetkö seuralaisekseni?

        Totta maar 😄


    • Anonyymi

      Kiitos merkistä.

    • Anonyymi

      Ihan vaan rakkaus riittää.

    • Anonyymi

      Milloin tämä tapahtuu?

    • Anonyymi

      Oletko meedio? En halua olla sellaisen kanssa tekemisissä. Kumpikaan mainitsemistasi asioista ei liioin kiinnosta, ihan hyvä näin.

    • Anonyymi

      Aijai. Mun luo ehti tulla tuo mediatäti. Sitäkö tarkoitit? Ei meillä mitään rakkaussuhdetta kylläkään ole. Ihan on ammatillinen ote hänellä.

      Ikävä oli tosin kuulla eräät sanat häneltä, jotka liittyvät erään lapsen sanomiin kahteen sanaan. Ikävää sekä sen lapsen kannalta, mutta myös sen, joka käskenyt sanomaan niin. Sanomaan on väärä ilmaisu, anteeksi, sehän oli ollut huudahdus. Tästä myöhemmin lisää.

    • Anonyymi

      Wow... Tuleeko intohimo myös? 😂

    • Anonyymi

      Taasko vihjaat että sukulaisia kuollut?

    • Anonyymi

      Kuulostaapa aivan ihanalta!😊

    • Anonyymi

      - Tirsk -

    • Anonyymi

      Minäkin kerron sinulle ilouutisen. Olen tavoittelemassa askeesia nunnaluostarissa seuraavat 20 vuotta. Seuraavan kerran, kun tänne eksyn, tekoäly hoitaa viestittelyn alusta loppuun asti koostaen tulosteen ei-materialistisesta, henkisyyteen tähtäävästä viestinvaihdosta kaikkien kelvollisten pyhimysten kanssa.

      Älä pelkää, en tule sitä ennen lähestymään sinua 😊

    • Anonyymi

      kUinka ihanaa..onki oottanut jo että tulisi
      rakkaus ensin rikkaudesta ei niin väliä

    • Anonyymi

      sen verran erikoinen ajanjakso et myötätuulta nahkatakkiselle ..edes pienesti.. kiitos.

      • Anonyymi

        Mul on nahkatakki ja tossut,kuin Robinilla..Mä todellakin tarvisin hyvän kosketusta,rakkautta ja rikkautta..Pahaa ja köyhyyttä on ollut jo riittämiin..Nyt riittää,kiitos..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on nahkatakki ja tossut,kuin Robinilla..Mä todellakin tarvisin hyvän kosketusta,rakkautta ja rikkautta..Pahaa ja köyhyyttä on ollut jo riittämiin..Nyt riittää,kiitos..

        jep vaihtelun vuoksi jokin hyvä asia xd esim uusi ystävä


    • Anonyymi

      Jos rikkaus tulee on jo myöhäistä ottaa kontaktia.En minä niin tyhmä oo että luulen yhtäkkiä minun olevan ihana.
      Kukaan ei tuu huijaan enään minua.

      • Anonyymi

        Siis elämänrikkautta

        Kai tarkoitat

        Rakkaus

        Tervetuloa

        Minulla on sen verran perstaskussa, ku elakelaisella pitääkin olla

        Voin se sulle sanoo , ku köyhyyttäkin on koettu

        Äärimmäistä


    • Anonyymi

      Minulla on jo rakkautta sydämessä. Rikkauksia en tarvitse, omistan jo kaiken tarvittavan. Ilouutinen olisi, jos se mies tulisi kullakseni vihdoinkin.

    • Anonyymi

      Olen tottunut tienaamaan itse omat rahani ja laittanut sne verran aina sukanvarteen, että pärjään hyvin. En tarvitse palstanaisten kiusaamis rikkauksia yhtään mihinkään.

    • Anonyymi

      Eipä taida tulla kuin rikkautta, rakkaus puolen henkilö alkanut olemaan ärtyneen ja välttelevä oloinen :/

    • Anonyymi

      Minusta se on ainoa todellinen ilouutinen mm. Tauno Palon laulamana että "Väliaikaista kaikki on vain.." Viikatemies se ottaa viimein kaiken ja se on kova pudotus kovista rikkauksista sitten se kun aikaa ei myydä missään lisää eikä maallisia romuja tarvi vetää perässään loputtomasti maailman tappiin sillä rikkauksiakaan ei voi lopulta kuin vain töllöttää, töllön perään.

    • Anonyymi

      Eiköhän ennustukset ja ennusmerkit ole jo naähty, kun yleensä povaavat ainoastaan ikävää shaissendaalia pahantahtoiseten tarot eukkojen taholta. Onko ihme etten tahdo olla osa heidän noitapiirejään?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      590
      3976
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3368
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2879
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2841
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2194
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2131
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2047
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1905
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1870
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1839
    Aihe